Niets moet.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:54 schreef Regnat_Populus het volgende:
[..]dan moeten we eens wat afspreken
Nee, dat niet. Teminste niet dat ik weet. Maar laat maar. is niks voor Singlesquote:
Doe je pumps aan als je langskomt?quote:
Je mag achteraan aansluiten.quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Teminste niet dat ik weet. Maar laat maar. is niks voor Singles
Ben al naar andere topics
Ik heb altijd pumps aanquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Doe je pumps aan als je langskomt?
Bring it onquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Louboutins! Schoenen!Ik moet je duidelijk opvoeden!
Ja is je geraden ookquote:
Vooral van jouquote:
Is je geraaie ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fair enough...quote:
quote:
Ik moet je wel delen he, dat weet je?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Goed zo. Ik laat me niet door iedereen mijn kuisheidsgordelpakje uittrekken he.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:59 schreef STING het volgende:
[..]
Is je geraaie ookIk moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik moet je wel delen he, dat weet je?
Airwinquote:
Zeg, heb ik daar niks over te zeggen?quote:
Zorg je wel dat ze haar gagball thuislaat.quote:
Wettelijk gezien nietquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zeg, heb ik daar niks over te zeggen?
Meenemen mag toch wel? gebruiken is wat andersquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zorg je wel dat ze haar gagball thuislaat.
Oh ja, jij hebt zo'n raar beeld van me he!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zorg je wel dat ze haar gagball thuislaat.
En wat is dat dan?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je hebt zojuist deception with keith barry gemist..
Ze is gewoon een hebberd volgens mijquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:04 schreef Samzz het volgende:
Ik vind wel dat ik behoorlijk snel aan de kant word gezet, MissM!
Jij doet toch sowieso ook wel mee?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:04 schreef Samzz het volgende:
Ik vind wel dat ik behoorlijk snel aan de kant word gezet, MissM!
Dat absoluut.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:04 schreef missbehavin het volgende:
Ze is gewoon een hebberd volgens mij
Ik ben niet goed genoeg denk ikquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
dat zonder meer jaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh, toch welquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij doet toch sowieso ook wel mee?
Wat een onzin!quote:
Ik ga voor K3: blond, donker en roodquote:
Zo'n gast die 'mindcontrol' doet, je 'brein kan lezen' en mensen kan lezen, weet wanneer ze liegen, hypnose, etc etc. Fascinerend.quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ga voor K3: blond, donker en rood
daar ga ik niet in meequote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ga voor K3: blond, donker en rood
Die gast! Daar heb ik ook eens van gehoord... Maar als het op tv is, denk ik op een of andere manier altijd dat het doorgestoken kaart is.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zo'n gast die 'mindcontrol' doet, je 'brein kan lezen' en mensen kan lezen, weet wanneer ze liegen, hypnose, etc etc. Fascinerend.
Heb altijd het gevoel dat die Derik Ogilvy ofzoiets ook gewoon zo'n figuur is. Deze knakker kon bv net vertellen wie een meisje ooit als eerste had gezoend, waar dat was en wie het was. Terwijl ze er al 5 jaar niet aan had gedacht en het hem niet had verteld.
quote:
Jij stond toch achteraan in de rijquote:
Dat zou kunnen, maar de reacties vd mensen lijken mij wel oprecht.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die gast! Daar heb ik ook eens van gehoord... Maar als het op tv is, denk ik op een of andere manier altijd dat het doorgestoken kaart is.
Ik heb het nooit gezien. Ik keek vroegah wel eens Char, maar dat vond ik zo nep.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar de reacties vd mensen lijken mij wel oprecht.
Oh ik bedoel dus die keith barry hè. Ogilvy vertrouw ik nog geen euro toe.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:07 schreef Samzz het volgende:
Ik heb het nooit gezien. Ik keek vroegah wel eens Char, maar dat vond ik zo nep.
Welke dan?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
Oh ik bedoel dus die keith barry hè. Ogilvy vertrouw ik nog geen euro toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |