quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:09 schreef WupWup het volgende:
miss gaat je She op reis
Die is mooi!!!
En een boba! Ben ik heel erg als ik daar ook wel heul erg geinteresseerd ben? pvoesss mag ik ook op het lijstje?
huup, wil jij met me ruilen met de data voor wickies reisdoeken?
Ow, ik dacht omdat je zei dat je die mooi vondquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:38 schreef WupWup het volgende:
Ik geloof dat ik ook meedoe aan de she-reissgoed, kom maar op!
wup k heb ons omgewisseld in t wickie-schema! t is mij bestquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:38 schreef WupWup het volgende:
Ik geloof dat ik ook meedoe aan de she-reissgoed, kom maar op!
yay we hebben nog een doekensloerie dames en herenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:46 schreef WupWup het volgende:
Dank! Dan krijg ik net weer wat meer lucht in m'n werkrooster. Zou het zonde vinden als ik geen tijd heb om ermee te dragen.
Miss hij is ook echt prachtig en ik wil natuurlijk best een Caelum proberenwat niet
sure, achteraan gewoon? je moet morgen maar ff kijken of ik de datum goed heb doorgeteld zo.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:48 schreef wickie het volgende:
Huup zou jij Sonnetje ook aan het lijstje willen toevoegen?
Miss die She is zoooooooo mooi!! Maar ja Mette vind dat ik haar mishandel als ik haar wil opknopen op de rug.
*buiging maakt*quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:49 schreef huuphuup het volgende:
[..]
yay we hebben nog een doekensloerie dames en heren![]()
*handschudt*
fixed!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:55 schreef WupWup het volgende:
[..]
*buiging maakt*
Jelijstje klopt niet
ik ben ook wel geinteresseerd om een 4 te proberenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:37 schreef miss_sly het volgende:
OK, nou, dan gaat She op reis, geloof ik![]()
wup, asy, huup hebben interesse; nog meer geinteresseerden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |