Graag, volg ik Egypte weer evenquote:
welke zender luister jij danquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ding kan weer aan. Plaat is net afgelopen!
Hans pwnt je big time!quote:
Want Blof. Doe je niks aanquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:30 schreef CindieY het volgende:
Wat is dat trouwens met Blof? Hoor ik zo'n plaat voor het eerst, klinkt het altijd alsof ik het al 100 keer eerder heb gehoord.
zelfs smells like teenspirit klinkt hetzelfde als deze door blof wordt gecoverd... #SR10quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:30 schreef CindieY het volgende:
Wat is dat trouwens met Blof? Hoor ik zo'n plaat voor het eerst, klinkt het altijd alsof ik het al 100 keer eerder heb gehoord.
Ga weg dan.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:31 schreef alors het volgende:
Ik haak definitief af, wat een tumor op je radio zeg.
Goedzo. Dit dus.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:30 schreef CindieY het volgende:
GOH!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:30 schreef CindieY het volgende:
Hoe luister jij 3fm? Je lijkt wel voor te liggen, terwijl ik gewoon FM aan heb.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:32 schreef -Hans- het volgende:
Herhalen ze nou telkens hetzelfde stuk![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |