met Mr.Mo samen, want hij lag schuin naar beneden met z'n wielen in de berm, maar de cilinders helpen wel mee moet ik zeggenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:48 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
hoort erbij
heb je 'm zelf weer overeind gekregen?
true.. maar ik ga 'm ook niet aan Mr.Mo geven, want die past ook niet meer lekker in z'n blouse van vorig jaarquote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:48 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
niet van 't bakken zelf, je moet niet van het deeg snoepen en 'm cadeau doen aan iemand anders
Best handig dat Mr.Mo er bij wasquote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
met Mr.Mo samen, want hij lag schuin naar beneden met z'n wielen in de berm, maar de cilinders helpen wel mee moet ik zeggen
Ja, die kon de ijsplaat ook maar net ontwijken, al voelde hij 'm ook al wel glijden. Maar toen hij mij zag gaan wist hij wel hoe laat 't wasquote:
Zeg nooit 'dat kan ik niet'quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:43 schreef progje het volgende:
[..]
neuhWant ik ben echt a-creatief
Zij heeft 1 taart blauw bekleed en er een vijver van gemaakt en dan ook echt dingen geboetseerd met marsepein en zo, nou dat hoef ik echt niet te proberen... Dat kan ik gewoon niet.
Maar ik hoef er dan ook niet voor te betalenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Die zijn ook nie goedkoop nie!
Werk.nlquote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:49 schreef _aurum_ het volgende:
ik probeer mijn cv op werk.nl in te voeren, maar da's ook een faal
schijnbaar heb ik allemaal speciales functies gehad en die probeer ik in te vullen wat niet lukt, dus dan kies ik maar hetgeen er het meest op lijkt. Dus mijn CV wordt gewoon super spectaculair
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:54 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en ik heb m'n Ipod, nu nog even die Nike-zooi regelen
Als je jammert: Ik ben zwakker dan mijn grote concurrent,quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:53 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Zeg nooit 'dat kan ik niet'
Maar altijd 'ik zal 't proberen.'
Dan zul je er versteld van staan
Hoeveel een mens kan leren
Hoei! Even naar de Mediamarkt, dan ben je in 1 keer klaarquote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:54 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en ik heb m'n Ipod, nu nog even die Nike-zooi regelen
ja, godzijdank wel, maar heb wel staan schelden, springen en had bijna die motor een trap gegeven.. denk bijna dat er daarom bijna geen mensen stoptenquote:
winnaars hebben een plan, verliezers een excuusquote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als je jammert: Ik ben zwakker dan mijn grote concurrent,
Blijf je levenslang de stakker die je ongetwijfeld bent..
ja, die zit hier dus niet, wel in Arnhemquote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoei! Even naar de Mediamarkt, dan ben je in 1 keer klaar.
Perry heeft 'm ook! en misscien prorun ofzo ook welquote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, die zit hier dus niet, wel in Arnhemmaar kan wel even aan m'n ma vragen of ze er een meenemen kan
ah, zal 's even kijken vandeweekquote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:57 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Perry heeft 'm ook! en misscien prorun ofzo ook wel
En vergeet de Runaway ook niet!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, die zit hier dus niet, wel in Arnhemmaar kan wel even aan m'n ma vragen of ze er een meenemen kan
Of Run2day!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:00 schreef motorbloempje het volgende:
Runnersworld hebben we hier ook nogNijmegen is écht een hardloop stad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |