Wat heb je precies gedaan?quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan feliciteer ik je alvast![]()
Mooi zo wat voor baan?
constructief tekenaar bouw/civiel in (of bij) Arnhem voor iig 3 maanden, maar mss langerquote:
Het begin is erquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:14 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
[..]
constructief tekenaar bouw/civiel in (of bij) Arnhem voor iig 3 maanden, maar mss langer
Nog een hoop mitsen, maren en misschienen dus, maar toch
Dan kan ik me voorstellen dat het koud was jaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mijn zus, mams en ik zijn naar de Albert Cuyp geweest....
precies, maar best eng om bij mezelf te merken dat ik m'n gebruikelijke scepsis bijna helemaal laat varen vandaagquote:
Misschien is het een tekenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:17 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
precies, maar best eng om bij mezelf te merken dat ik m'n gebruikelijke scepsis bijna helemaal laat varen vandaag![]()
![]()
9292ov.nlquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:18 schreef missbehavin het volgende:
Jezus ik kan nergens vinden hoe laat de bus gaat
Hij komt zo.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:18 schreef missbehavin het volgende:
Jezus ik kan nergens vinden hoe laat de bus gaat
Mooiquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:14 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
[..]
constructief tekenaar bouw/civiel in (of bij) Arnhem voor iig 3 maanden, maar mss langer
Nog een hoop mitsen, maren en misschienen dus, maar toch
Ja dat probeerde ik alquote:
Site van de vervoerder?quote:
mooi? MOOI?!quote:
Solly ik ben niet zo positief vandaagquote:
Vrij weinig..... een bodystocking.... that's allquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan kan ik me voorstellen dat het koud was ja
Wat heb je gekocht?
Doe's niet zo hopeloosquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:20 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Kom op, niemand?
Ik vond hem best scherp zelf.
Dan moet ze nog wel eventjes geduld hebbenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:20 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Kom op, niemand?
Ik vond hem best scherp zelf.
Daar ga ik WEER: fotoquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Vrij weinig..... een bodystocking.... that's all
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |