Die heb ik ooit nog als singletje gekocht in 1991 geloof ikquote:
Wat een eikelsquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ze zijn alleen goedkoper als je bijv. op donderdag vliegt en maandag teruggaat maar dan moet ik werken dus ik moet op vrijdag heen en zondag terug en dan is EasyJet bijna altijd duurder
Trein is wat goedkoper (119 euro) maar dan ben je langer onderweg.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:22 schreef Stuart het volgende:
Ik vlieg ALTIJD met KLM/BA en keek net voor de lol bij EasyJet en die is op die dagen gewoon nog duurder dan beide maatschappijen
1 of 2 jaar later, toen ik in groep acht zat was het een hit, dat was in 92/93quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die heb ik ooit nog als singletje gekocht in 1991 geloof ik
Voordeel daarvan is wel dat je meer bagage mee mag nemenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Trein is wat goedkoper (119 euro) maar dan ben je langer onderweg.
Gezellig hoorquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:27 schreef Panda72 het volgende:
Mijn lieve mammie belde en vroeg of ik zin had om samen met haar bij de griek te eten. Zij wil mij trakteren(de schat). Dus gaan wij strakjes gezellig samen naar de griek. Maar mij trakteren gaat mooi niet door. Ik ga haar trakteren want zij is de liefste mammie van de wereld. En die mag verwend worden.
Jou probleem van eten opgelostquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:27 schreef Panda72 het volgende:
Mijn lieve mammie belde en vroeg of ik zin had om samen met haar bij de griek te eten. Zij wil mij trakteren(de schat). Dus gaan wij strakjes gezellig samen naar de griek. Maar mij trakteren gaat mooi niet door. Ik ga haar trakteren want zij is de liefste mammie van de wereld. En die mag verwend worden.
Nirvanaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
1 of 2 jaar later, toen ik in groep acht zat was het een hit, dat was in 92/93
EN dat je meteen op ST Pancras bentquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Voordeel daarvan is wel dat je meer bagage mee mag nemen
Zekersquote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:27 schreef Panda72 het volgende:
jaaaaaaahquote:
Ja, dat is ZEKER een voordeel. Ik ga er toch eens naar kijken voor dat weekend in Maartquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN dat je meteen op ST Pancras bent
Preciesquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
Ik heb vorige week mijn vadere getrakteerd bij de La Place. Ja ik kon als kerstpakket een LaPlace kaart bestellen, heb ik maar gedaan. Dus eigenlijk heeft mijn werk betaald, maar goed het gaat om het gebaar.
Gaat zeker lukken met haar is het altijd gezellig hihiquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wel tof, veel plezier met zijn 2en
Ik weet niet of je kosten of reistijd wilt optimaliseren, maar die 119 euro gaat als je nu boekt voor dit:quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat is ZEKER een voordeel. Ik ga er toch eens naar kijken voor dat weekend in Maart
Easyjet / Ryanair moet je ruim vantevoren boeken dan is het cheap, anders helemaal nietquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ze zijn alleen goedkoper als je bijv. op donderdag vliegt en maandag teruggaat maar dan moet ik werken dus ik moet op vrijdag heen en zondag terug en dan is EasyJet bijna altijd duurder
En LaPlace is gewoon lekker eten voor weinig, Ik was nog geen 15 euro kwijt en dat voor 2 man.quote:
Ik kom hier uit op Ŗ119quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik weet niet of je kosten of reistijd wilt optimaliseren, maar die 119 euro gaat als je nu boekt voor dit:
11 maart 10:07 Schiphol V
12:42 x 14:29 Brussel Zuid
15:26 London ST Pancras
13 maart 11:57 London St Pancras V
15:05 x 15:18 Brussel Zuid
17:51 Schiphol
Maar als je ergens anders in stapt kan het sneller zijn natuurlijk
Dat is me te ver. Ik bezoek mijn ouders in Hoofddorpquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Easyjet / Ryanair moet je ruim vantevoren boeken dan is het cheap, anders helemaal niet
Ryanair naar Eindhoven nog een idee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |