Ik nietquote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:54 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Chicken sensation zonder chicken maar met sensatie
Coooooooooooooooooooooooooooolquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Komt die dan:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
en mijn eigen: [ afbeelding ]
en dan mis ik er nog een paar![]()
quote:
quote:Flight: London (Heathrow Airport) - Amsterdam (Schiphol) -
Return Proceed to personal details GBP 114.53
Fri 11 Mar 11 - Sun 13 Mar 11
Departure: Fri 11 Mar 11 11:50 London (Heathrow Airport) - 14:15 Amsterdam (Schiphol)
Return: Sun 13 Mar 11 20:20 Amsterdam (Schiphol) - 20:50 London (Heathrow Airport)
Die van over 2 weken is ook al £106quote:
Goed Bezigquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:19 schreef Dr_Flash het volgende:
ENNN Ik heb mijn coaxkabel gejippejeerd
Not just a pretty face dusquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Flesquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Omg en dan zeggen ze dat ze goedkoop zijnquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:22 schreef Stuart het volgende:
Ik vlieg ALTIJD met KLM/BA en keek net voor de lol bij EasyJet en die is op die dagen gewoon nog duurder dan beide maatschappijen
Ja, ze zijn alleen goedkoper als je bijv. op donderdag vliegt en maandag teruggaat maar dan moet ik werken dus ik moet op vrijdag heen en zondag terug en dan is EasyJet bijna altijd duurderquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Omg en dan zeggen ze dat ze goedkoop zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |