quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Komt die dan:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
en mijn eigen: [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:59 schreef Panda72 het volgende:
Wij hebben een klant meneer Bontekoe in ons bestand. Die meneer belde net. Hoor ik mijn collega zeggen 1 moment meneer Domme Koe
Gaat weer lekker daarquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:59 schreef Panda72 het volgende:
Wij hebben een klant meneer Bontekoe in ons bestand. Die meneer belde net. Hoor ik mijn collega zeggen 1 moment meneer Domme Koe
Gelukkig is de goede man stokdoofquote:
Zelfmoord danquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:02 schreef Stuart het volgende:
En is er NIETS meer te beleven op het forum
Zoek een leven buiten Fok!.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:02 schreef Stuart het volgende:
prsstttt koffie op m'n keyboardquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:59 schreef Panda72 het volgende:
huh??? nieleuk?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:02 schreef Stuart het volgende:
Wel met strongbows hèquote:
hahahaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:53 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
doe döner schotel zonder döner
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |