En de oranje en de opstekopse?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:46 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
die blauwe kende ik nog niet
is ook geen Fok standaardquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:46 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
die blauwe kende ik nog niet
Hollen? Ik blijf gewoon rustig zitten, de trein rijdt maar doorquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gewoon een beetje rust hier
[..]
Hup Hollen
[..]
Hey TMF
Doe nog eensquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb ze een keer allemaal in 1 post gezet
Wel trein, geen weekend hier.quote:
jaaaquote:
Döner dusquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:49 schreef Panda72 het volgende:
Ik twijfel nog wat ik vanavond zal gaan eten. Zal ik toch voor de döner schotel gaan. Of zal ik iets anders eten. Weet niet of ik trek heb in döner. Het ene moment wel en het andere moment niet. Geen zin en puf om te koken in ieder geval.
Ik zou iets gezonders nemenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:49 schreef Panda72 het volgende:
Ik twijfel nog wat ik vanavond zal gaan eten. Zal ik toch voor de döner schotel gaan. Of zal ik iets anders eten. Weet niet of ik trek heb in döner. Het ene moment wel en het andere moment niet. Geen zin en puf om te koken in ieder geval.
Net deurne voorbij...quote:
doe döner schotel zonder dönerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:49 schreef Panda72 het volgende:
Een cheeseburger zonder kaasquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:53 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
doe döner schotel zonder döner
Chicken sensation zonder chicken maar met sensatiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |