Sorry, als ik kotsgeluiden wil maken zuip ik wel teveel straksquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan bende nie zo goe in toal, da dan wir nie.
Want zo unhendig is't hullemoal nie als da ge 't mar hardop uitsprikt!
VERTEL EENS MEER IK MIS ECHT ALLES OMGWTFBBQSAUCE WHAT HAPPENED?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:41 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Constructief tekenaar bouw/civiel bij een van de grotere bureau's in NL. Voorlopig voor een maand of 3, maar wss wel kans op langer![]()
Nee gij! Mens gij wit van de veurkant nog nie wa ge van d'n achterkant allemoal zevert man! Verrekte koekwaus. Gij bent me d'r inne zeg. Nondeju eej.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Awesome!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:41 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Constructief tekenaar bouw/civiel bij een van de grotere bureau's in NL. Voorlopig voor een maand of 3, maar wss wel kans op langer![]()
Ok, die zit hendig sjiek.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee gij! Mens gij wit van de veurkant nog nie wa ge van d'n achterkant allemoal zevert man! Verrekte koekwaus. Gij bent me d'r inne zeg. Nondeju eej.
Men 'n bietje zegge da'k 'ne dikke kop hej.
Menne kop is heul nie dik. Da's menne'n ego man!
Nou dan mag je ook gewoon Amsterdams praten als je nuchter bent. Zelfde keelklanken als kotsenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sorry, als ik kotsgeluiden wil maken zuip ik wel teveel straks.
dramaqueenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
VERTEL EENS MEER IK MIS ECHT ALLES OMGWTFBBQSAUCE WHAT HAPPENED?
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou dan mag je ook gewoon Amsterdams praten als je nuchter bent. Zelfde keelklanken als kotsen
Hendig sjiek slippe me menne knar da kende dan wir nie.quote:
Dat was niet eens dezelfde opmerking, doos.Dat was serieus mijn meningquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]. met dezelfde opmerking terugslaan is echt zo lame
.
Jij hebt er geen verstand vanquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat was niet eens dezelfde opmerking, doos.Dat was serieus mijn mening
Ik vind de harde g echt klinken alsof je gaat tuffen/ ZO'n rochel ophaalt.
Dat klinkt echt veel meer richting kotsen dan een zachte G (die dan vast weer ergens anders naar klinkt)
De zachte G, zullen we de associaties die wij daarmee hebben maar gewoon laten rusten, ik wil je niet totaal depri het weekend insturenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat was niet eens dezelfde opmerking, doos.Dat was serieus mijn mening
Ik vind de harde g echt klinken alsof je gaat tuffen/ ZO'n rochel ophaalt.
Dat klinkt echt veel meer richting kotsen dan een zachte G (die dan vast weer ergens anders naar klinkt)
Intapen tegen cholera. Uhuquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:46 schreef Ang3l het volgende:
Is het al weekend?
Ik moet me zometeen gaan intapen en insealen want ik ga naar het Noorrden morgen
Tegen de cholera en de tyfus enzo,
ik kan het lezenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee gij! Mens gij wit van de veurkant nog nie wa ge van d'n achterkant allemoal zevert man! Verrekte koekwaus. Gij bent me d'r inne zeg. Nondeju eej.
Men 'n bietje zegge da'k 'ne dikke kop hej.
Menne kop is heul nie dik. Da's menne'n ego man!
Pas op dat je geen loslopende Hollanders aait, die kunnen besmettelijk zijn.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:46 schreef Ang3l het volgende:
Is het al weekend?
Ik moet me zometeen gaan intapen en insealen want ik ga naar het Noorrden morgen
Tegen de cholera en de tyfus enzo,
Ik vond m'n blouse opentrekken zo obviousquote:
Ik zeg niet dat het een beter is stommer is wat dan ook.quote:
Zeg, moet jij ondertussen niet met je bevallige billen op een knol zitten?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vond m'n blouse opentrekken zo obvious
Zie waquote:
Ik ben dat ook, dus dan ruilen wequote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:48 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Pas op dat je geen loslopende Hollanders aait, die kunnen besmettelijk zijn.
Dat heb ik vroeger ook nog gedaan! Met minder bevallige billen dan wel...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zeg, moet jij ondertussen niet met je bevallige billen op een knol zitten?
Niks mis met Utrecht. Goeie verbinding met het zuiden.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben dat ook, dus dan ruilen we
Maar kga naar Utrecht. Da's nog geen Holland
gaat je niet lukken hoor.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De zachte G, zullen we de associaties die wij daarmee hebben maar gewoon laten rusten, ik wil je niet totaal depri het weekend insturen.
Ik ben al bij 't paard geweestquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zeg, moet jij ondertussen niet met je bevallige billen op een knol zitten?
Vind t geen onaardige stad nee.quote:
Heeft ook weinig effect, ik zie daar weinig van via Fok!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vond m'n blouse opentrekken zo obvious
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben al bij 't paard geweestDe baan is bevroren
Het gaat niet om het zien, het gaat om het idee dat ik het doequote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:51 schreef rival het volgende:
[..]
Heeft ook weinig effect, ik zie daar weinig van via Fok!
Oudegrachtquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vind t geen onaardige stad nee.
Ik ga naar Ensuite. In de..... weettikniemeer.
Hoezo minder bevallig?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:50 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dat heb ik vroeger ook nog gedaan! Met minder bevallige billen dan wel...
[..]
Niks mis met Utrecht. Goeie verbinding met het zuiden.
Ja hequote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:51 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Avatar btw... Maximus is een held en Tangled is geweldig.
Owh, bummerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben al bij 't paard geweestDe baan is bevroren
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het gaat niet om het zien, het gaat om het idee dat ik het doe
O dat weet ik vast wel te vindenquote:
Ik ken het niet. Wat/waarvan is het?quote:
Bij mij is dat EASY A.quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:53 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Bedacht ik me ook toen ik het net gepost had.
[..]
Is mijn nieuwe favoriete date-film.
Ja, best wel. Morgen naar de buren, die baan is beterquote:
Rapunzel/Tangled, de nieuwste animatie van Disneyquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ken het niet. Wat/waarvan is het?
Euhm, weinig effect dusquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het gaat niet om het zien, het gaat om het idee dat ik het doe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |