Haaaaai stalkert!quote:
Het ruikt hier gewoon altijd lekkerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:04 schreef Aneurism het volgende:
[..]Volgens
mij
ruik
je
het
zelf
niet
eens
meer.
Goh je bent iig al 5 minuten te laat.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:05 schreef stbabylon het volgende:
Ik moet voor vier uur nog een belangrijk gesprek hebben, wat best lang gaat duren, maar mijn baas stelt het telkens uit
Voor vier uur is vijf minuten geledenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:05 schreef stbabylon het volgende:
Ik moet voor vier uur nog een belangrijk gesprek hebben, wat best lang gaat duren, maar mijn baas stelt het telkens uit
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:05 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Goh je bent iig al 5 minuten te laat.
Bij hem is het 15:05quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor vier uur is vijf minuten geleden
Dat Aneurism niet weet dat ik in Engeland (GMT) zit, komt hij nog mee weg...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor vier uur is vijf minuten geleden
Ja, sorryquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat Aneurism niet weet dat ik in Engeland (GMT) zit, komt hij nog mee weg...
Nee hoor, je mag nog steeds aan me denken en over me fantaseren hoor!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:04 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Haai gebonden vrouw waar nu een mentaal contactverbod voor geld.
Jaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:06 schreef Aneurism het volgende:
[..]Dat
is
toch
hetzelfde,
maar
dan
uit
een
potje?
Pfewquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat Aneurism niet weet dat ik in Engeland (GMT) zit, komt hij nog mee weg...
Niet na 17:00 doen want dat heeft echt geen enkele nut!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:05 schreef stbabylon het volgende:
En is nog eens erg onverstandig ook, aangezien ik om 17:35 moet boardenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet na 17:00 doen want dat heeft echt geen enkele nut!
NEE!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:07 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nee hoor, je mag nog steeds aan me denken over me fantaseren hoor!
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:13 schreef Aneurism het volgende:
[..]
NEE!Zit ik te fantaseren hoe je eerst een strip show weggeeft... Waarna ineens een enorme schrik erbij komt!
Dan heb ik mental images terwijl je uitgewoond word door een enorme groot geschapen negert. Die sensueel op je oor sabbelt.Ik kan het niet meer..
Poe-ta-Toe, Po-taa-to.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
JaEn wat duurder
Maar dat zijn details
Jij wilde toch emigreren naar Surinamequote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:13 schreef Aneurism het volgende:
[..]
NEE!Zit ik te fantaseren hoe je eerst een strip show weggeeft... Waarna ineens een enorme schrik erbij komt!
Dan heb ik mental images terwijl je uitgewoond word door een enorme groot geschapen negert. Die sensueel op je oor sabbelt.Ik kan het niet meer..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |