Niet na een stukkie hardlopen. Dan heb je het flink warm kan ik je vertellenquote:
Zeer goed planquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:24 schreef Samzz het volgende:
Heerlijk, zonnetje, strak blauwe hemelIk ga me zo eens in m'n paardrijkleren hijsen en lekker met Rio aan het werk
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Temperatuur is onder de 20 graden, dus zalig kan niet.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niet na een stukkie hardlopen. Dan heb je het flink warm kan ik je vertellen
Ja dat klopt, voor hardlopen is het wel lekker.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, dan lukt 't wel iddquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zeer goed plan
Ben onderweg een hoop peerden tegengekomen.
Maar ja, wat wil je als je gaan lopen in de buurt van een manege
Idd, op een gegeven moment voelt het dan als hartje zomer, heerlijkquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Een wat?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dan lukt 't wel iddRio is waarschijnlijk een bom, dus ik ben benieuwd of ik blijf zitten
In het begin even handschoenen aan, maar aan het eind was het daar echt te warm voorquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat klopt, voor hardlopen is het wel lekker.
Wat voor review?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:25 schreef HeatWave het volgende:
Hmmzzz, ze zijn wel enthousiast over mijn review, zal eind deze maand online komen.
Je review van?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:25 schreef HeatWave het volgende:
Hmmzzz, ze zijn wel enthousiast over mijn review, zal eind deze maand online komen.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:26 schreef STING het volgende:
[..]
Idd, op een gegeven moment voelt het dan als hartje zomer, heerlijk
E-reader review, soort van proefreview om te kijken of ik het een beetje kanquote:
Een bommetje, opgekropte energiequote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Een wat?
[..]
In het begin even handschoenen aan, maar aan het eind was het daar echt te warm voor
Net of dat iemand opvalt als jij op dat paard zitquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:30 schreef Samzz het volgende:
Het is maar goed dat ik m'n rode nagellak nog niet heb afgehaald. Rood kleurt mooi bij m'n paardij outfit
1) ik ren niet hard, dat hoeft tegenwoordig niet meer met fiets/auto/trein etc.quote:
Vol in galop dusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |