Ja idd, stel je voor dat zo'n werkdag voorbij is voor je het door hebt, dat wil je nietquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:07 schreef Kreator het volgende:
Gelukkig gaat de tijd langzaam vandaag..
Gelukkig is het weer bijna maandag, nieuwe ronde, nieuwe kansenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja idd, stel je voor dat zo'n werkdag voorbij is voor je het door hebt, dat wil je niet.
Ik heb mijn eigen winkel, ben een dealer van vodafonequote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:07 schreef dawg het volgende:
[..]
maak es een pic dan
jij werkt met vodafone, niet voor vodafone, toch.
Mja ik snap niet wat het verschil zou zijn als de eerste de beste zou roepen hier dat hij wel bij Vodafone zou werken. En moet je inderdaad zelf wetenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:06 schreef dawg het volgende:
[..]
hij werkt niet bij vodafone zegt ie toch? misschien had iemand het zo kunnen beantwoorden, ik ga gewoon geen privegegevens sturen aan de eerste de beste op internet, simpel.
moet ieder voor zich weten.
Dat ik daad niet bij woord voeg.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:08 schreef Ripley het volgende:
Ik heb wel een vraag voor de singles. Wat denk je dat de grootste misvatting is die de andere singles over jou hebben?
Dat het me ene reet boeit wat er hier allemaal gebeurtquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:08 schreef Ripley het volgende:
Ik heb wel een vraag voor de singles. Wat denk je dat de grootste misvatting is die de andere singles over jou hebben?
Nog even Krea! Dan t sperma-putje. Potje bier. Potje poker. En begint je weekend!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:07 schreef Kreator het volgende:
Gelukkig gaat de tijd langzaam vandaag..
Wat, hier in dit topic of algemeen?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:08 schreef Ripley het volgende:
Volgens mij denkt niemand dat hoorquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat het me ene reet boeit wat er hier allemaal gebeurt.
Dat ik homo ben.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:08 schreef Ripley het volgende:
weet ik.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja ik snap niet wat het verschil zou zijn als de eerste de beste zou roepen hier dat hij wel bij Vodafone zou werken. En moet je inderdaad zelf weten
Hij wilde je alleen maar helpen met zijn telefoonwinkel
In Singles uiteraardquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:09 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Wat, hier in dit topic of algemeen?
Mwah, er wordt nog regelmatig heerlijk en hard gehaptquote:
geen. Iedereen heeft me hier helemaal doorquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:08 schreef Ripley het volgende:
truequote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, er wordt nog regelmatig heerlijk en hard gehapt.
Allesquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:08 schreef Ripley het volgende:
Nog even 2 uur...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Nog even Krea! Dan t sperma-putje. Potje bier. Potje poker. En begint je weekend!
Euh, grootste misvatting? (van de mensen die me kennen dan...)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ik in het echt ook een vervelend klein mannetje benquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:08 schreef Ripley het volgende:
Maar wel een heule knappe knuffelhomo!quote:
Das zo voorbij joh!quote:
Idd, zo klein ben je nietquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat ik in het echt ook een vervelend klein mannetje ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |