Nopez, het mag gewoon, alleen wordt er niet over gepraat.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Word ik daar gestenigd of valt dat wel mee?
Ik moet daar altijd wel op letten
Ze zijn al bezig om de kapatilische kant op te gaan. En ik denk dat ze dan op een gegeven moment met veel buitenlands geld een nep-versie van voor de revolutie opbouwen, met ladingen franchises.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou ja, dat was wel een van de dingen die ik zelf interessant vond. Geen McDonalds, Casa particulares etc.
PM me even je geboortedatum en nummer, kijk ik even in het systeemquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:00 schreef dawg het volgende:
[..]
de kleinste sim-only voor 2jr (nu nog anderhalf). 45 belmins en sms blox van 1000.
Zouden ze hier ook moeten invoerenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nopez, het mag gewoon, alleen wordt er niet over gepraat.
Ligt eraan of ze harder of zachter dan 100 km p/u reed he!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Na correctie = 13 km, zo'n 16 km te hard op de teller. Dat is idd best boefje
Aardige kerel. Sancho Pancha is wel een lul.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:00 schreef dawg het volgende:
iemand hier toevallig ervaring met donquijote?
tof, mag ik mee?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:52 schreef dawg het volgende:
ik ga denk ik een paar weken een taalcursus spaans doen in madrid.
I know, de broer van fidel voert veranderingen in. Toen ik er was was dat nog niet aan de orde.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ze zijn al bezig om de kapatilische kant op te gaan. En ik denk dat ze dan op een gegeven moment met veel buitenlands geld een nep-versie van voor de revolutie opbouwen, met ladingen franchises.
Ja, ok, maar dan nog scheelt het haast niks.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:01 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ligt eraan of ze harder of zachter dan 100 km p/u reed he!
zomaar privegegevens aan iemand op fok geven? nah, toch maar niet sorry.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
PM me even je geboortedatum en nummer, kijk ik even in het systeem
Maar wel aan een willekeurige vodafone medewerker.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:03 schreef dawg het volgende:
[..]
zomaar privegegevens aan iemand op fok geven? nah, toch maar niet sorry.
grappig ripquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:01 schreef Ripley het volgende:
[..]
Aardige kerel. Sancho Pancha is wel een lul.
ja, die zitten achter dat nummer of staan achter de balie.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar wel aan een willekeurige vodafone medewerker.
Da's de enige die ik ken, dus ik kan je ook verder niet helpenquote:
Moet je ook niet vragen of iemand bij Vodafone werktquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:04 schreef dawg het volgende:
[..]
ja, die zitten achter dat nummer of staan achter de balie.
Zijn vaak ook maar studentjes in een callcenter hoor!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:04 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik sta nu ook achter de baliequote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:04 schreef dawg het volgende:
[..]
Mja, ik probeer daar wel een beetje rekening mee te houden.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
Neuh, dat valt wel mee. Dan zit je in de arabische wereld slechter
hij werkt niet bij vodafone zegt ie toch? misschien had iemand het zo kunnen beantwoorden, ik ga gewoon geen privegegevens sturen aan de eerste de beste op internet, simpel.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Moet je ook niet vragen of iemand bij Vodafone werkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |