mexico.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:54 schreef Ripley het volgende:
Iemand een advies? Ik ben aan het kijken naar vakanties dit ajar en ik twijfel nu tussen bali, mexico, cuba, zuid-afrika.
quote:
Cuba, zolang het nog kan, duurt niet lang meer en het is als elk ander eiland in de Caribean.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:54 schreef Ripley het volgende:
Iemand een advies? Ik ben aan het kijken naar vakanties dit ajar en ik twijfel nu tussen bali, mexico, cuba, zuid-afrika.
Ik zou persoonlijk weleens naar Cuba willenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:54 schreef Ripley het volgende:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:55 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik zou persoonlijk weleens naar Cuba willen
Pero manana es el fin del semanooooooooooooooooooooooooquote:
Sow hee! 10 kilometer?! Dat wordt op zijn minst 240 uur schoffelen voordat je schuld aan de maatschappij is ingelost!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wel 10 km te hard gereden, somebody lock me up
Na correctie = 13 km, zo'n 16 km te hard op de teller. Dat is idd best boefjequote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wel 10 km te hard gereden, somebody lock me up
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:57 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Sow hee! 10 kilometer?! Dat wordt op zijn minst 240 uur schoffelen voordat je schuld aan de maatschappij is ingelost!
la fin de semana. en manana moet met zo'n golfje op de eerste n maar ik heb een uk layout toetsenbord dus das teveel moeite.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Pero manana es el fin del semanoooooooooooooooooooooooo
of zoiets
Mja, wil je hem het communistische Cuba laten zien? Zo ja, zal ik het nu doen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:57 schreef Ripley het volgende:
Ik ben dol op cuba, maar ben er zelf wel al geweest. Maar brox nog niet.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Na correctie = 13 km, zo'n 16 km te hard op de teller. Dat is idd best boefje
Word ik daar gestenigd of valt dat wel mee?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:57 schreef Ripley het volgende:
Ik ben dol op cuba, maar ben er zelf wel al geweest. Maar brox nog niet.
nou die vraag van gister of eergister. waarom ik verdomme niet gewoon mijn abbo kan upgraden.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Werk met vodafone, is dat ook goed?
Ja die tilde, maar dat ging hier ff niet zo snelquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:58 schreef dawg het volgende:
[..]
la fin de semana. en manane moet met zo'n golfje op de eerste n maar ik heb een uk layout toetsenbord dus das teveel moeite.
Nou ja, dat was wel een van de dingen die ik zelf interessant vond. Geen McDonalds, Casa particulares etc.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mja, wil je hem het communistische Cuba laten zien? Zo ja, zal ik het nu doen.
Ach dat valt wel mee.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Na correctie = 13 km, zo'n 16 km te hard op de teller. Dat is idd best boefje
Wat voor abonnement heb je?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:58 schreef dawg het volgende:
[..]
nou die vraag van gister of eergister. waarom ik verdomme niet gewoon mijn abbo kan upgraden.![]()
Neuh, dat valt wel mee. Dan zit je in de arabische wereld slechterquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Word ik daar gestenigd of valt dat wel mee?
Ik moet daar altijd wel op letten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |