Ja ze zijn nu wel heel lang.... mara afgekloven stompjes vind ik er smeriger uitzien dan verzorgde nagels. Nu moet ik ei'k ze d'raf knippen (wat ik nooit doe, ik bijtquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:43 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Lange nagels vind ik echt lelijk bij mannen
Heeft dat nog een speciale 'doe-het-zelf' reden of wat?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:43 schreef Ang3l het volgende:
Rechterhand is trouwens alles gewoon kort hoor
Tis maar 1 wapen hand.
Ik vind het handige gebruiksvoorwerpenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:44 schreef Ripley het volgende:
Ik vind dat niet zo charmant bij een man, eerlijk gezegd
Zo;n beetje alles wat tekst is, PDF, Doc, txt, ePub etc etcquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wat kan je allemaal lezen op een e-reader? PDF mag ik hopen en wat nog meer?
Ja tis een soort Zwitsers zakmesquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:45 schreef STING het volgende:
[..]
Heeft dat nog een speciale 'doe-het-zelf' reden of wat?
Als ik die van mij kort knip zijn ze binnen een week weer ongeveer zoals op de fotoquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:46 schreef CherryLips het volgende:
die van mij zijn... gewoon. niet lang en niet kort. op dit moment dan want ze groeien heel snel.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja tis een soort Zwitsers zakmes
Heb het ook echt maar aan 1 hand zo. En meestal alleen de duim, dus de rest moet er nu ook af.
Vragen mensen wel eens of ik grootgebruiker ben aangezien het normaal alleen een lange pinknagel is
daar heb ik niks aan babsje.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik maak alleen gebruik van hun netwerk. Naar tevredenheid
Eenschquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:51 schreef Samzz het volgende:
Lange nagels bij mannen zijn
Ik ben omkleden en naar 't paard
Ik vind dat geluid engquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:46 schreef stbabylon het volgende:
Mijn nagels zijn kort geknipt. Klaar.
Hoe is het tegenwoordig met u? Ietsje beter dan een paar maanden geleden?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:52 schreef dawg het volgende:
ik ga denk ik een paar weken een taalcursus spaans doen in madrid.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:52 schreef dawg het volgende:
ik ga denk ik een paar weken een taalcursus spaans doen in madrid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |