Moet ik het nou weer zeggen: foto!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:30 schreef Samzz het volgende:
Het is maar goed dat ik m'n rode nagellak nog niet heb afgehaald. Rood kleurt mooi bij m'n paardij outfit
Zitten die niet standaard op jouw model dan?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:30 schreef Ripley het volgende:
Ik ga binnenkort nagels nemen heb ik besloten. Kan ik ook eens nagellakken
Of je verloochend je normale manier van op FOK! posten, of het is te bruut voor een review. Ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
E-reader review, soort van proefreview om te kijken of ik het een beetje kan.
Ik heb dat 1 keer bij mezelf gedaan en dat was geen succesquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:30 schreef Ripley het volgende:
Dat eerste natuurlijk, het is voor de FPquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Of je verloochend je normale manier van op FOK! posten, of het is te bruut voor een review. Ik ben benieuwd
Wie is zijn ex dan?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:24 schreef stbabylon het volgende:
Krea, jouw ex grote tieten? Ga weg, schij uit!
Jewel, maar ik heb ze afgeknaagd tot stompjesquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zitten die niet standaard op jouw model dan?.
O ja, ik vind het wel een grappig hebbedingetje maar of het ook wat is in de praktijk vraag ik me wel eens af.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
E-reader review, soort van proefreview om te kijken of ik het een beetje kan.
Oh ja, dat was ook zoquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
Jewel, maar ik heb ze afgeknaagd tot stompjes
Sja, daar heb je dus reviews voorquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O ja, ik vind het wel een grappig hebbedingetje maar of het ook wat is in de praktijk vraag ik me wel eens af.
Dat is wel tofquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat eerste natuurlijk, het is voor de FP.
Het is gewoon een review, meer niet, heb je er nog 100 van, vond het wel leuk om eens te proberen. Als het doorzet ben ik dus Gadget-reviewer en komen er leukere dingen dan e-readers mijn kant op.
Ben bang dat als je iemand die boeken heeft doodverklaard een review laat doen over een e-reader dat je dan voornamelijk een vergelijking met andere readers krijgt en niet met echte boeken.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, daar heb je dus reviews voor.
Dat dus!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ben bang dat als je iemand die boeken heeft doodverklaard een review laat doen over een e-reader dat je dan voornamelijk een vergelijking met andere readers krijgt en niet met echte boeken.
Mwah, ik heb het idd niet vergeleken met een echt boek nee, dat kent iedereen welquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ben bang dat als je iemand die boeken heeft doodverklaard een review laat doen over een e-reader dat je dan voornamelijk een vergelijking met andere readers krijgt en niet met echte boeken.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:30 schreef Ripley het volgende:
Lange nagels vind ik echt lelijk bij mannenquote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:42 schreef Ripley het volgende:
Dat zijn toch niet echt de jouwe mag ik hopen angel?
En dat is zacht uitgedruktquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:44 schreef Ripley het volgende:
Ik vind dat niet zo charmant bij een man, eerlijk gezegd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |