Nopez, het mag gewoon, alleen wordt er niet over gepraat.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Word ik daar gestenigd of valt dat wel mee?
Ik moet daar altijd wel op letten
Ze zijn al bezig om de kapatilische kant op te gaan. En ik denk dat ze dan op een gegeven moment met veel buitenlands geld een nep-versie van voor de revolutie opbouwen, met ladingen franchises.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou ja, dat was wel een van de dingen die ik zelf interessant vond. Geen McDonalds, Casa particulares etc.
PM me even je geboortedatum en nummer, kijk ik even in het systeemquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:00 schreef dawg het volgende:
[..]
de kleinste sim-only voor 2jr (nu nog anderhalf). 45 belmins en sms blox van 1000.
Zouden ze hier ook moeten invoerenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nopez, het mag gewoon, alleen wordt er niet over gepraat.
Ligt eraan of ze harder of zachter dan 100 km p/u reed he!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Na correctie = 13 km, zo'n 16 km te hard op de teller. Dat is idd best boefje
Aardige kerel. Sancho Pancha is wel een lul.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:00 schreef dawg het volgende:
iemand hier toevallig ervaring met donquijote?
tof, mag ik mee?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:52 schreef dawg het volgende:
ik ga denk ik een paar weken een taalcursus spaans doen in madrid.
I know, de broer van fidel voert veranderingen in. Toen ik er was was dat nog niet aan de orde.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ze zijn al bezig om de kapatilische kant op te gaan. En ik denk dat ze dan op een gegeven moment met veel buitenlands geld een nep-versie van voor de revolutie opbouwen, met ladingen franchises.
Ja, ok, maar dan nog scheelt het haast niks.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:01 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ligt eraan of ze harder of zachter dan 100 km p/u reed he!
zomaar privegegevens aan iemand op fok geven? nah, toch maar niet sorry.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
PM me even je geboortedatum en nummer, kijk ik even in het systeem
Maar wel aan een willekeurige vodafone medewerker.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:03 schreef dawg het volgende:
[..]
zomaar privegegevens aan iemand op fok geven? nah, toch maar niet sorry.
grappig ripquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:01 schreef Ripley het volgende:
[..]
Aardige kerel. Sancho Pancha is wel een lul.
ja, die zitten achter dat nummer of staan achter de balie.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar wel aan een willekeurige vodafone medewerker.
Da's de enige die ik ken, dus ik kan je ook verder niet helpenquote:
Moet je ook niet vragen of iemand bij Vodafone werktquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:04 schreef dawg het volgende:
[..]
ja, die zitten achter dat nummer of staan achter de balie.
Zijn vaak ook maar studentjes in een callcenter hoor!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:04 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik sta nu ook achter de baliequote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:04 schreef dawg het volgende:
[..]
Mja, ik probeer daar wel een beetje rekening mee te houden.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
Neuh, dat valt wel mee. Dan zit je in de arabische wereld slechter
hij werkt niet bij vodafone zegt ie toch? misschien had iemand het zo kunnen beantwoorden, ik ga gewoon geen privegegevens sturen aan de eerste de beste op internet, simpel.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Moet je ook niet vragen of iemand bij Vodafone werkt
Ja idd, stel je voor dat zo'n werkdag voorbij is voor je het door hebt, dat wil je nietquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:07 schreef Kreator het volgende:
Gelukkig gaat de tijd langzaam vandaag..
Gelukkig is het weer bijna maandag, nieuwe ronde, nieuwe kansenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja idd, stel je voor dat zo'n werkdag voorbij is voor je het door hebt, dat wil je niet.
Ik heb mijn eigen winkel, ben een dealer van vodafonequote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:07 schreef dawg het volgende:
[..]
maak es een pic dan
jij werkt met vodafone, niet voor vodafone, toch.
Mja ik snap niet wat het verschil zou zijn als de eerste de beste zou roepen hier dat hij wel bij Vodafone zou werken. En moet je inderdaad zelf wetenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:06 schreef dawg het volgende:
[..]
hij werkt niet bij vodafone zegt ie toch? misschien had iemand het zo kunnen beantwoorden, ik ga gewoon geen privegegevens sturen aan de eerste de beste op internet, simpel.
moet ieder voor zich weten.
Dat ik daad niet bij woord voeg.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:08 schreef Ripley het volgende:
Ik heb wel een vraag voor de singles. Wat denk je dat de grootste misvatting is die de andere singles over jou hebben?
Dat het me ene reet boeit wat er hier allemaal gebeurtquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:08 schreef Ripley het volgende:
Ik heb wel een vraag voor de singles. Wat denk je dat de grootste misvatting is die de andere singles over jou hebben?
Nog even Krea! Dan t sperma-putje. Potje bier. Potje poker. En begint je weekend!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:07 schreef Kreator het volgende:
Gelukkig gaat de tijd langzaam vandaag..
Wat, hier in dit topic of algemeen?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:08 schreef Ripley het volgende:
Volgens mij denkt niemand dat hoorquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat het me ene reet boeit wat er hier allemaal gebeurt.
Dat ik homo ben.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:08 schreef Ripley het volgende:
weet ik.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja ik snap niet wat het verschil zou zijn als de eerste de beste zou roepen hier dat hij wel bij Vodafone zou werken. En moet je inderdaad zelf weten
Hij wilde je alleen maar helpen met zijn telefoonwinkel
In Singles uiteraardquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:09 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Wat, hier in dit topic of algemeen?
Mwah, er wordt nog regelmatig heerlijk en hard gehaptquote:
geen. Iedereen heeft me hier helemaal doorquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:08 schreef Ripley het volgende:
truequote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, er wordt nog regelmatig heerlijk en hard gehapt.
Allesquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:08 schreef Ripley het volgende:
Nog even 2 uur...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Nog even Krea! Dan t sperma-putje. Potje bier. Potje poker. En begint je weekend!
Euh, grootste misvatting? (van de mensen die me kennen dan...)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ik in het echt ook een vervelend klein mannetje benquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:08 schreef Ripley het volgende:
Maar wel een heule knappe knuffelhomo!quote:
Das zo voorbij joh!quote:
Idd, zo klein ben je nietquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat ik in het echt ook een vervelend klein mannetje ben
Zo kloptiequote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat ik in het echt ook een klein mannetje ben
Volgens mij klopt alles wel wat iedereen over me denktquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:08 schreef Ripley het volgende:
But there's more to mke than that!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:12 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Maar wel een heule knappe knuffelhomo!
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:12 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Euh, grootste misvatting? (van de mensen die me kennen dan...)
Dat ik een zuipende, nietsnutterige, drugsgebruikende student ben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
in het echt ben je een vervelend groot mannetjequote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat ik in het echt ook een vervelend klein mannetje ben
Waarom denk je dat ik opeens een afspaak hadquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:13 schreef stbabylon het volgende:
Uiteraard gaan er dan mensen, die mij in het echt ontmoet hebben, zeggen dat ik daar ook irritant ben![]()
Maar klein ben je niet!!!!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:13 schreef stbabylon het volgende:
Uiteraard gaan er dan mensen, die mij in het echt ontmoet hebben, zeggen dat ik daar ook irritant ben![]()
Jij bent in het echt gewoon lief en groot en een knuffelbeerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:13 schreef stbabylon het volgende:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, dat klopt!
Jij hebt naaktfoto's gezien
Telefoon en netwerk, ere wie ere toekomt!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:15 schreef Tally het volgende:
[..]
gelukkig hebben we de foto's nog!
Want in t echie is het niet gelukt door je kut telefoon
Right back at yaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:15 schreef Ripley het volgende:
Ik vind je niet irritant hoor stbaby. Ik amuseer me altijd wel om je
hoe gaat het nou eigenlijk? wanneer ben jij uitgerekend?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:15 schreef Tally het volgende:
[..]
gelukkig hebben we de foto's nog!
Want in t echie is het niet gelukt door je kut telefoon
Wow, de hele week fulltime werken, wat stoer!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:18 schreef Ludootje het volgende:
Maar eens even wat biertjes halen om het weekend in te luiden! Heb de hele week fulltime gewerkt, dus verdiend!
Frater Q, jij van alle mensen zou moeten weten dat er geen excuus hoeft te zijn om een biertje te pakken.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Wow, de hele week fulltime werken, wat stoer!
Je weet waar het kratje staat he?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:18 schreef Ludootje het volgende:
Maar eens even wat biertjes halen om het weekend in te luiden! Heb de hele week fulltime gewerkt, dus verdiend!
Een turn-hetero-in-de-dop?quote:
Ik weet alles.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:20 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Frater Q, jij van alle mensen zou moeten weten dat er geen excuus hoeft te zijn om een biertje te pakken.
Ja, er zitten er ook tussen die gewoon een beetje irritant zijn, maar echt een klein groepje is echt heel erg vervelendquote:
Bier uit blik is voor Woensel West!quote:
[singles]quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:22 schreef HeatWave het volgende:
maar echt een klein groepje is echt heel erg vervelend.
Neuh, er zijn nog wel een paar leuke, normale mensen hierquote:
Geen enkel idee.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:08 schreef Ripley het volgende:
Iedereen is gek behalve ik MUAHAHAHAHAquote:
HET ZAL BEST!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Telefoon en netwerk, ere wie ere toekomt!
Ja hij gaat lekker.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:16 schreef dawg het volgende:
[..]
hoe gaat het nou eigenlijk? wanneer ben jij uitgerekend?
Dat zijn geniale ideeën Krea!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zojuist besloten een uurtje te snipperen.
Waar?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, er zijn nog wel een paar leuke, normale mensen hier.
Ze drinkt koffie met haar buurvrouw dagelijks van één tot tweequote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:23 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Iedereen is gek behalve ik MUAHAHAHAHA
Ze zijn er nu toevallig net ff nietquote:
Namen willen we.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, er zijn nog wel een paar leuke, normale mensen hier.
"toevallig". Net als je oom "toevallig" altijd even naar de wc was als sinterklaas op de deur bonkt?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze zijn er nu toevallig net ff niet.
Zo dat we dr op kunnen letten! En die mensen koesteren!quote:
Que??quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ze drinkt koffie met haar buurvrouw dagelijks van één tot twee
Of zij The Bold ook heeft gezien, gisteravond op t.v.
Maar buurvrouw heeft het niet gezien, er was Europacup
Dus zat haar Karel met sjaal en pet te schreeuwen naar zijn club
Arme Libelle-bel dit is waar zij voor leeft
Kletsen met die Margriet-griet is alles wat ze heeft
En iedereen is gek behalve jij
Slurpend aan de koffie, eensgezind, dat jeugdhuis moet maar dicht
Ze spreken schande over die van nummer 13, want dat is een nicht!
Maar haar man Jos dat is de held, de held die haar beflikkerd
Die pakt alles waar een gat in zit, maar zij is blind en te verkikkerd
Haar recht is het aanrecht, dat hebben ze haar geleerd!
En ze weet wel dat ze meer kan, ze heeft 't geprobeerd!
Ze wil graag Engels leren, maar haar man vindt dat te duur!
Of ze wel weet wat dat kost, zo'n grote motor in de schuur?
Hij zegt ze moet niet zeuren want ze komt toch niets te kort?
En dat ze beter kan gaan breien voor als ze moeder wordt!
Er is veel meer dat je kunt, er is veel meer dat je weet
Is dit echt alles waar jij voor leeft?
Ow die ken ik niet.... sorryquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Iedereen is gek (behalve jij) - Heideroosjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |