Niet na een stukkie hardlopen. Dan heb je het flink warm kan ik je vertellenquote:
Zeer goed planquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:24 schreef Samzz het volgende:
Heerlijk, zonnetje, strak blauwe hemelIk ga me zo eens in m'n paardrijkleren hijsen en lekker met Rio aan het werk
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Temperatuur is onder de 20 graden, dus zalig kan niet.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niet na een stukkie hardlopen. Dan heb je het flink warm kan ik je vertellen
Ja dat klopt, voor hardlopen is het wel lekker.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, dan lukt 't wel iddquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zeer goed plan
Ben onderweg een hoop peerden tegengekomen.
Maar ja, wat wil je als je gaan lopen in de buurt van een manege
Idd, op een gegeven moment voelt het dan als hartje zomer, heerlijkquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Een wat?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dan lukt 't wel iddRio is waarschijnlijk een bom, dus ik ben benieuwd of ik blijf zitten
In het begin even handschoenen aan, maar aan het eind was het daar echt te warm voorquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat klopt, voor hardlopen is het wel lekker.
Wat voor review?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:25 schreef HeatWave het volgende:
Hmmzzz, ze zijn wel enthousiast over mijn review, zal eind deze maand online komen.
Je review van?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:25 schreef HeatWave het volgende:
Hmmzzz, ze zijn wel enthousiast over mijn review, zal eind deze maand online komen.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:26 schreef STING het volgende:
[..]
Idd, op een gegeven moment voelt het dan als hartje zomer, heerlijk
E-reader review, soort van proefreview om te kijken of ik het een beetje kanquote:
Een bommetje, opgekropte energiequote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Een wat?
[..]
In het begin even handschoenen aan, maar aan het eind was het daar echt te warm voor
Net of dat iemand opvalt als jij op dat paard zitquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:30 schreef Samzz het volgende:
Het is maar goed dat ik m'n rode nagellak nog niet heb afgehaald. Rood kleurt mooi bij m'n paardij outfit
1) ik ren niet hard, dat hoeft tegenwoordig niet meer met fiets/auto/trein etc.quote:
Vol in galop dusquote:
Moet ik het nou weer zeggen: foto!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:30 schreef Samzz het volgende:
Het is maar goed dat ik m'n rode nagellak nog niet heb afgehaald. Rood kleurt mooi bij m'n paardij outfit
Zitten die niet standaard op jouw model dan?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:30 schreef Ripley het volgende:
Ik ga binnenkort nagels nemen heb ik besloten. Kan ik ook eens nagellakken
Of je verloochend je normale manier van op FOK! posten, of het is te bruut voor een review. Ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
E-reader review, soort van proefreview om te kijken of ik het een beetje kan.
Ik heb dat 1 keer bij mezelf gedaan en dat was geen succesquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:30 schreef Ripley het volgende:
Dat eerste natuurlijk, het is voor de FPquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Of je verloochend je normale manier van op FOK! posten, of het is te bruut voor een review. Ik ben benieuwd
Wie is zijn ex dan?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:24 schreef stbabylon het volgende:
Krea, jouw ex grote tieten? Ga weg, schij uit!
Jewel, maar ik heb ze afgeknaagd tot stompjesquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zitten die niet standaard op jouw model dan?.
O ja, ik vind het wel een grappig hebbedingetje maar of het ook wat is in de praktijk vraag ik me wel eens af.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
E-reader review, soort van proefreview om te kijken of ik het een beetje kan.
Oh ja, dat was ook zoquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
Jewel, maar ik heb ze afgeknaagd tot stompjes
Sja, daar heb je dus reviews voorquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O ja, ik vind het wel een grappig hebbedingetje maar of het ook wat is in de praktijk vraag ik me wel eens af.
Dat is wel tofquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat eerste natuurlijk, het is voor de FP.
Het is gewoon een review, meer niet, heb je er nog 100 van, vond het wel leuk om eens te proberen. Als het doorzet ben ik dus Gadget-reviewer en komen er leukere dingen dan e-readers mijn kant op.
Ben bang dat als je iemand die boeken heeft doodverklaard een review laat doen over een e-reader dat je dan voornamelijk een vergelijking met andere readers krijgt en niet met echte boeken.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, daar heb je dus reviews voor.
Dat dus!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ben bang dat als je iemand die boeken heeft doodverklaard een review laat doen over een e-reader dat je dan voornamelijk een vergelijking met andere readers krijgt en niet met echte boeken.
Mwah, ik heb het idd niet vergeleken met een echt boek nee, dat kent iedereen welquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ben bang dat als je iemand die boeken heeft doodverklaard een review laat doen over een e-reader dat je dan voornamelijk een vergelijking met andere readers krijgt en niet met echte boeken.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:30 schreef Ripley het volgende:
Lange nagels vind ik echt lelijk bij mannenquote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:42 schreef Ripley het volgende:
Dat zijn toch niet echt de jouwe mag ik hopen angel?
En dat is zacht uitgedruktquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:44 schreef Ripley het volgende:
Ik vind dat niet zo charmant bij een man, eerlijk gezegd
Ja ze zijn nu wel heel lang.... mara afgekloven stompjes vind ik er smeriger uitzien dan verzorgde nagels. Nu moet ik ei'k ze d'raf knippen (wat ik nooit doe, ik bijtquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:43 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Lange nagels vind ik echt lelijk bij mannen
Heeft dat nog een speciale 'doe-het-zelf' reden of wat?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:43 schreef Ang3l het volgende:
Rechterhand is trouwens alles gewoon kort hoor
Tis maar 1 wapen hand.
Ik vind het handige gebruiksvoorwerpenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:44 schreef Ripley het volgende:
Ik vind dat niet zo charmant bij een man, eerlijk gezegd
Zo;n beetje alles wat tekst is, PDF, Doc, txt, ePub etc etcquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wat kan je allemaal lezen op een e-reader? PDF mag ik hopen en wat nog meer?
Ja tis een soort Zwitsers zakmesquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:45 schreef STING het volgende:
[..]
Heeft dat nog een speciale 'doe-het-zelf' reden of wat?
Als ik die van mij kort knip zijn ze binnen een week weer ongeveer zoals op de fotoquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:46 schreef CherryLips het volgende:
die van mij zijn... gewoon. niet lang en niet kort. op dit moment dan want ze groeien heel snel.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja tis een soort Zwitsers zakmes
Heb het ook echt maar aan 1 hand zo. En meestal alleen de duim, dus de rest moet er nu ook af.
Vragen mensen wel eens of ik grootgebruiker ben aangezien het normaal alleen een lange pinknagel is
daar heb ik niks aan babsje.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik maak alleen gebruik van hun netwerk. Naar tevredenheid
Eenschquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:51 schreef Samzz het volgende:
Lange nagels bij mannen zijn
Ik ben omkleden en naar 't paard
Ik vind dat geluid engquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:46 schreef stbabylon het volgende:
Mijn nagels zijn kort geknipt. Klaar.
Hoe is het tegenwoordig met u? Ietsje beter dan een paar maanden geleden?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:52 schreef dawg het volgende:
ik ga denk ik een paar weken een taalcursus spaans doen in madrid.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:52 schreef dawg het volgende:
ik ga denk ik een paar weken een taalcursus spaans doen in madrid.
mexico.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:54 schreef Ripley het volgende:
Iemand een advies? Ik ben aan het kijken naar vakanties dit ajar en ik twijfel nu tussen bali, mexico, cuba, zuid-afrika.
quote:
Cuba, zolang het nog kan, duurt niet lang meer en het is als elk ander eiland in de Caribean.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:54 schreef Ripley het volgende:
Iemand een advies? Ik ben aan het kijken naar vakanties dit ajar en ik twijfel nu tussen bali, mexico, cuba, zuid-afrika.
Ik zou persoonlijk weleens naar Cuba willenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:54 schreef Ripley het volgende:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:55 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik zou persoonlijk weleens naar Cuba willen
Pero manana es el fin del semanooooooooooooooooooooooooquote:
Sow hee! 10 kilometer?! Dat wordt op zijn minst 240 uur schoffelen voordat je schuld aan de maatschappij is ingelost!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wel 10 km te hard gereden, somebody lock me up
Na correctie = 13 km, zo'n 16 km te hard op de teller. Dat is idd best boefjequote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wel 10 km te hard gereden, somebody lock me up
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:57 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Sow hee! 10 kilometer?! Dat wordt op zijn minst 240 uur schoffelen voordat je schuld aan de maatschappij is ingelost!
la fin de semana. en manana moet met zo'n golfje op de eerste n maar ik heb een uk layout toetsenbord dus das teveel moeite.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Pero manana es el fin del semanoooooooooooooooooooooooo
of zoiets
Mja, wil je hem het communistische Cuba laten zien? Zo ja, zal ik het nu doen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:57 schreef Ripley het volgende:
Ik ben dol op cuba, maar ben er zelf wel al geweest. Maar brox nog niet.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Na correctie = 13 km, zo'n 16 km te hard op de teller. Dat is idd best boefje
Word ik daar gestenigd of valt dat wel mee?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:57 schreef Ripley het volgende:
Ik ben dol op cuba, maar ben er zelf wel al geweest. Maar brox nog niet.
nou die vraag van gister of eergister. waarom ik verdomme niet gewoon mijn abbo kan upgraden.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Werk met vodafone, is dat ook goed?
Ja die tilde, maar dat ging hier ff niet zo snelquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:58 schreef dawg het volgende:
[..]
la fin de semana. en manane moet met zo'n golfje op de eerste n maar ik heb een uk layout toetsenbord dus das teveel moeite.
Nou ja, dat was wel een van de dingen die ik zelf interessant vond. Geen McDonalds, Casa particulares etc.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mja, wil je hem het communistische Cuba laten zien? Zo ja, zal ik het nu doen.
Ach dat valt wel mee.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Na correctie = 13 km, zo'n 16 km te hard op de teller. Dat is idd best boefje
Wat voor abonnement heb je?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:58 schreef dawg het volgende:
[..]
nou die vraag van gister of eergister. waarom ik verdomme niet gewoon mijn abbo kan upgraden.![]()
Neuh, dat valt wel mee. Dan zit je in de arabische wereld slechterquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Word ik daar gestenigd of valt dat wel mee?
Ik moet daar altijd wel op letten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |