Nee van Franz Ferdinandquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:39 schreef Spouwerranger het volgende:
Eh.. is dit nummer niet van een reclame?
Dat doe ik alleen als ze weggaat of terugkomtquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:34 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat je niet tegen ze mag praten. Maar om nou elke post:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
te doen.
Ja ik dacht, niemand maakt hem. Ik wachtte serieus nog evenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:39 schreef Spouwerranger het volgende:
Sharr jatte net de lapo voor mijn neus weg.. u bitch
Ik klikte op invoeren en je was me echt net een momentje voor.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:40 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja ik dacht, niemand maakt hem. Ik wachtte serieus nog even
alleen als ze weg en terug komt + nog 20x per topic jaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:39 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Dat doe ik alleen als ze weggaat of terugkomt
En alleen bij sharr
Kloptquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:42 schreef mash_ het volgende:
[..]
alleen als ze weg en terug komt + nog 20x per topic jaMisschien val jij dan nog mee. Hou ook niet bij wie wat hoe vaak zegt
Maar over het algemeen is het wel heel erg veel geslijm maar die 2.
Je hebt aandacht, en je hebt fucking veel slijmen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:42 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Klopt![]()
Maarja, meisjes op fok = aandacht
Op FOK is het toch meestal slijmen hoorquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:43 schreef mash_ het volgende:
[..]
Je hebt aandacht, en je hebt fucking veel slijmen.
Poging 2 straks?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:45 schreef Snuf. het volgende:
Mijn pc liep vast tijdens bassie en adriaan nu was hij niet zo tof
Er zijn ook genoeg slowchats waar niet iedereen aan het slijmen is op de knappe meisjes hoor.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:44 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Op FOK is het toch meestal slijmen hoor
Ga maar eens een random fobo van een meisje met pics binnen
Komt denk ik omdat sharr en dv heel knap zijnquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:46 schreef mash_ het volgende:
[..]
Er zijn ook genoeg slowchats waar niet iedereen aan het slijmen is op de knappe meisjes hoor.
Ja, dat is toch triest? Die wijven doen het er gewoon om. Die genieten van die aandacht.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:44 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Op FOK is het toch meestal slijmen hoor
Ga maar eens een random fobo van een meisje met pics binnen
Of check sexy en gewaagdquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:47 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, dat is toch triest? Die wijven doen het er gewoon om. Die genieten van die aandacht.
Ja dat zal het zijn.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:47 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Komt denk ik omdat sharr en dv heel knap zijn
Kut muziek.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:48 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Heb helaas David weer moeten missen, hoe was z'n show
Ging wel goedquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:48 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Heb helaas David weer moeten missen, hoe was z'n show
niksquote:
Nee, sorry. Maakt niet uit hoe 'lekker' er iemand uit ziet. Nouja, waarom leg ik het eigenlijk nog uit. Doe wat je niet laten kunt.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:48 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Of check sexy en gewaagd [ afbeelding ]
DV is 15?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:50 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ja man, iedereen in dit topic zou ze schenken
Ik bedoel die reacties daarquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:50 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee, sorry. Maakt niet uit hoe 'lekker' er iemand uit ziet. Nouja, waarom leg ik het eigenlijk nog uit. Doe wat je niet laten kunt.
Ik had haar veel ouder geschat.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:51 schreef mash_ het volgende:
[..]
DV is 15?Die zou ik niet doen hoor.
Dat zeg je nu jaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:51 schreef mash_ het volgende:
[..]
DV is 15?Die zou ik niet doen hoor.
dit, domme mensenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:52 schreef Snuf. het volgende:
HIJ ZEGT NIET HEIL HITLER MAAR ADOLF HITER
Ja, maar dat is nogal logisch.. Als je daar fotos post dan vraag je er gewoon om. Dat zijn dan ook aandacht hoeren.quote:
Dan nog een faalnummerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:52 schreef Snuf. het volgende:
HIJ ZEGT NIET HEIL HITLER MAAR ADOLF HITER
Ik ook deels. Deels ook in dit topic. Ik snap gewoon niet waarom je je zo verlaagd voor die vrouwen. Zij doen het ook niet voor jou, hoor.quote:
Okequote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:53 schreef Nitrouz het volgende:
Goeiemiddag, net terug uit Kanaleneiland (a sahbi).
Verlagen naar het niveau van de vrouwen is wat andersquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:52 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik ook deels. Deels ook in dit topic. Ik snap gewoon niet waarom je je zo verlaagd voor die vrouwen. Zij doen het ook niet voor jou, hoor.
Ik ben daar een keertje ingelopen vol met meetspullen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:53 schreef Nitrouz het volgende:
Goeiemiddag, net terug uit Kanaleneiland (a sahbi).
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:53 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Verlagen naar het niveau van de vrouwen is wat anders
Ja als je die dingen effe wegdenktquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:53 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja. Mag niet eens van de politieEn heb al een leuke vriendin.
Waarin precies?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ben daar een keertje ingelopen vol met meetspullen.
Wat ging je meten dan?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ben daar een keertje ingelopen vol met meetspullen.
Ja maar zo werkt het niet he.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:54 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ja als je die dingen effe wegdenkt
Utrecht, a mattie. Het is de Bijlmer van Utrechtquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:55 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Was grapje. Waar liggen het kanaleneiland dan?
Jeweettoch utrecht, pak je de tram enzoo, of lijn 8quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:55 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Was grapje. Waar ligt het kanaleneiland dan?
Lijn 7, beste. Die stopt precies voor mijn schoolquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:55 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Jeweettoch utrecht, pak je de tram enzoo, of lijn 8
Ik pakte altijd de tram en liep dan 3 minuutjesquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:56 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Lijn 7, beste. Die stopt precies voor mijn school
Ah.. okequote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:55 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Utrecht, a mattie. Het is de Bijlmer van Utrecht
Ja, die pak ik ook meestal. Maar als de bus al klaar staat is dat snellerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:56 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ik pakte altijd de tram en liep dan 3 minuutjes
Ik woon in de turkenwijk van Bredaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:55 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Jeweettoch utrecht, pak je de tram enzoo, of lijn 8
Die gaat niet naar Keiland volgens mijquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:57 schreef mash_ het volgende:
Bus 13 bij utrecht. Gaat die daar toevallig heen? Want die zit altijd vol met allemaal van die irritante medelanders!Om het maar netjes te zeggen.
Irritante medelanders zoals haatmeneerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:57 schreef mash_ het volgende:
Bus 13 bij utrecht. Gaat die daar toevallig heen? Want die zit altijd vol met allemaal van die irritante medelanders!Om het maar netjes te zeggen.
64 bits is 64 bitsquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:57 schreef sharr het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil tussen internet explorer (64 bits) en gewoon internet explorer? Anders gezegd: Wat houd 64 bits in?
Jaja, ik weet het , IE, blabla.
Die ja.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:58 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Irritante medelanders zoals haatmeneer
Volgens mij nietquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:57 schreef mash_ het volgende:
64 bits is een beter besturingssysteem van windows. Op zo'n systeem kun je veel zwaardere programma's draaien. Dat is het grootste verschilquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:57 schreef sharr het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil tussen internet explorer (64 bits) en gewoon internet explorer? Anders gezegd: Wat houd 64 bits in?
Jaja, ik weet het , IE, blabla.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:00 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
64 bits is een beter besturingssysteem van windows. Op zo'n systeem kun je veel zwaardere programma's draaien. Dat is het grootste verschil
Valt mee.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:59 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Volgens mij niet
Maar Utrecht is toch altijd vol met irritante medelanders?
je bent niet straatquote:
elelelequote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:01 schreef mash_ het volgende:
Ik heb vandaag allemaal nummers die nog niet eerder op onzin radio voorbij gekomen zijn.
naast ondiepquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:01 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Aight volgend jaar de HU, volgens mij valt het daar ook wel mee
Alsof negers van de straat weten hoe ze een computer moeten aanzettenquote:
dat is toch mooi of nie?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:01 schreef mash_ het volgende:
Ik heb vandaag allemaal nummers die nog niet eerder op onzin radio voorbij gekomen zijn.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:01 schreef mash_ het volgende:
* viro meld zichquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:02 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Alsof negers van de straat weten hoe ze een computer moeten aanzetten
ben er op een opendag geweest was net tijdens de rellen in ondiep. doodleuk vertellen dat de hele school afgezet was omdat ze bang waren dat het tuig naar binnen gingquote:
Welke locatie was dat?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:04 schreef dragems het volgende:
[..]
ben er op een opendag geweest was net tijdens de rellen in ondiep. doodleuk vertellen dat de hele school afgezet was omdat ze bang waren dat het tuig naar binnen ging
Met andere woorden: ze wouden je daar niet hebbenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:04 schreef dragems het volgende:
[..]
ben er op een opendag geweest was net tijdens de rellen in ondiep. doodleuk vertellen dat de hele school afgezet was omdat ze bang waren dat het tuig naar binnen ging
hoofdquote:
Trustequote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:05 schreef dragems het volgende:
ik ga nog ff proberen te slapen misschien dat ik me dan wat beter voel
Ja, maar iemand had het over IE 64 bits. Die staan normaal op windows.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:04 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
MAC OSX is een verbeterde versie van DOS en ziet er veel beter uit
trustequote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:05 schreef dragems het volgende:
ik ga nog ff proberen te slapen misschien dat ik me dan wat beter voel
IE 32 bits en 64 bits zijn standaard beide geïnstalleerdquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:06 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, maar iemand had het over IE 64 bits. Die staan normaal op windows.
Naast je mac osx? Waarom?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:07 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
IE 32 bits en 64 bits zijn standaard beide geïnstalleerd
Ik weet, ik legde alleen het verschil uit tussen 32 en 64 bits uit, wel bij besturingssystemen, maar goedquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:07 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
IE 32 bits en 64 bits zijn standaard beide geïnstalleerd
Ik weet het, maar het klopte niet helemaalquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:09 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik weet, ik legde alleen het verschil uit tussen 32 en 64 bits uit, wel bij besturingssystemen, maar goed
Hoe kun jij een mic gebruiken in VDJ?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:08 schreef Graseter het volgende:
Mac FTW, door mijn Mac kan ik skype uitzenden via VDJ.
Gewoon.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:11 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Hoe kun jij een mic gebruiken in VDJ?
Wellus.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:09 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ik weet het, maar het klopte niet helemaal
Misschien, eerst even die zooi uitvogelen en een fatsoenlijke headset kopen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:12 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Spouwer ga jij ooit nog een draaien?
torrentz.com en dan virutal dj 7 en dan de eerste.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:13 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Heb je torrentje? Want ik kan hem niet vinden en in 6 doet je mic het niet
Lynyrd Skynyrd - Free Birdquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:14 schreef mash_ het volgende:
http://onzradio.trooperz.nl/requestlist.php en nu LEUKE plaatjes aanvragen jullie![]()
Oke. Vriend.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:14 schreef Graseter het volgende:
[..]
torrentz.com en dan virutal dj 7 en dan de eerste.
Gister had iemand dat nummer zwaar verkrachten door het extreem te versnellen.quote:
Dat kan ik zo wel met kryptonite doen!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:16 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Gister had iemand dat nummer zwaar verkrachten door het extreem te versnellen.
Waarheid datquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:19 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik ook! is weer eens wat anders dan wat er normaal word gedraait.
Ja komt er zo aan.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:23 schreef Snuf. het volgende:
[..]
wil je nog MY FEDERATION - WHAT GODS ARE THESE uitzenden?
Nee ik heb op mijn mac geen virtual dj.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:23 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Is het eentorrent waar speciaal osx voorstaat of niet?
schenk haar (in) een kamerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:24 schreef Spouwerranger het volgende:
LOL. Dit is bij mij een straat verderop gebeurd
http://www.dumpert.nl/med(...)endin_op_straat.html
O op die fiets. hoe doe je dan skijp gesprek via je mac? Want ik heb ook een pc waar ik op broadcast en een mac die er naast staat te shinenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:24 schreef Graseter het volgende:
[..]
Nee ik heb op mijn mac geen virtual dj.
De eerste 3 nummer van het album waar dit nummer op staat (DONT WANNA DIE) zijn werkelijk parels. De rest is vrij gay op een paar naquote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:26 schreef Snuf. het volgende:
[..]
O op die fiets. hoe doe je dan skijp gesprek via je mac? Want ik heb ook een pc waar ik op broadcast en een mac die er naast staat te shinen
Dunno, het zijn trouwens wel allemaal buitenlanders die daar wonen. Dus kans is groot dat zij dat ook isquote:
En hoe link je die sjit aan elkaar?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:27 schreef Graseter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Skype op mac, vdj op windhoos.
Eckte eckte bedoel je.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:26 schreef Snuf. het volgende:
[..]
NITROUZ IS EEN ECKTE EEN ECKTE ZEG I![]()
MIJN RIEKWEST
Ik ben geen DJ manquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:31 schreef mc-Piel het volgende:
Awo broederszz
Zie ik nou me boi Nitrouz aan de dj-tafels of noooh?
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:28 schreef Dalando het volgende:
Zijn er nog requests voor mijn show morgen? Pm!
Awo, wie draait nu dangzz?quote:
Awo rustug,quote:
Niet zo veel meer. Dus geef maar verzoekplaatjesquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:33 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Awo rustug,
Mesj, wat staat er op de planning vandaag?
Net als je dode oma hier bezig is?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:33 schreef Afroman het volgende:
[..]
ze is hier anders al een tijdje bezig hoor
Ik vind alle muziek wel tof. Behalve dan echt de extreme zoals deathmetal, en speedterror. Maar dat is gewoon eckte teringherrie.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:33 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Goeden muzak smaak die spouwer. Ik wilde ook nog graffiti6 doen net eigenlijk maar geen tijd
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:34 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Net als je dode oma hier bezig is?
Geef mij maar wat Speedcorequote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:34 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik vind alle muziek wel tof. Behalve dan echt de extreme zoals deathmetal, en speedterror. Maar dat is gewoon eckte teringherrie.
Nog een voorkeur qua stijl?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:33 schreef mash_ het volgende:
[..]
Niet zo veel meer. Dus geef maar verzoekplaatjes
Waar gaan we heen?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:34 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
ALLEEUS NAAAR DE KLOOOOOTEEEEEEUH![]()
nee, ik wil al jonnemanquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:34 schreef Snuf. het volgende:
Als er niemand is om 15:00 wil ik wel even hier op mijn mekboek even testen of die werkt, hier heb ik alleen geen microfoon door een epische bug in dat programma
hihi pwntquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:36 schreef mash_ het volgende:
Ik ga zo kryptonite verkrachten. Maar komt door Snuf want die had hem net al gedraait
Nee, deze bedoel ikquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:35 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Waar gaan we heen?
NAAR DE KLOTEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111EINZZZZZZZZZZZZZ
gedaan vrindquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:36 schreef Graseter het volgende:
Iemand, voeg mij even toe op skype.
Henkcod2
Paul Attrax - Like a bitch ( Sunloverz remix)quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:36 schreef mash_ het volgende:
Ik ga zo kryptonite verkrachten. Maar komt door Snuf want die had hem net al gedraait
Dies nie hard mangquote:
Sunloverzquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:37 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Paul Attrax - Like a bitch ( Sunloverz remix)
Een beetje house voor deze topique
Dat is inderdaad niet hardquote:
Dat weet ik, maar je hebt daarvan ook speed versie, Die is wel teringhard. Maar ik krijg em niet gevondenquote:
En toch maken ze heeeeeerlijke muziekquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:37 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
SunloverzGoede naam, komt erg professioneel over.
Ik ga niet luisteren, Psyko Punkzquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:37 schreef Dalando het volgende:
[ afbeelding ]
Hard Harder Hardest! - Zaterdag van 17:00 - 18:00
[ afbeelding ]
Met deze keer:
- Mike NRG
- Zatox
- Psyko Punkz
- TNT
- Nikkita
- Een intro?
Met request van:
- Er zijn nog geen requests! Request snel en je zal de eerste zijn!
Ook een request aanvragen? Kijk hier hoe je dat moet doen.
Meer informatie te vinden op:
http://www.dalando.nl
Luisteren!!!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Nitrouz doet![]()
Van wie is dezen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |