Ik weet het eigenlijk nog niet... Bij jen wilde ik zsm een voeding vervangen door vast voedsel omdat ik dan niet meer hoefde te kolven.. Ik had steeds borstontstekingen door het kolven, dus ik wilde daar zsm vanaf.quote:
Ik denk leuk leesvoer.quote:Prolonged and exclusive breastfeeding has also been
associated with a reduced risk of the sudden infant death
syndrome (SIDS)
En dan 's nachts inhalen waar hij overdag te weinig heeft gehadquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:03 schreef Orea het volgende:
Ja er zitten al een tijdje witte stukken in haar onderkaak. Het lijkt ook alsof er bij de hoektand onder een puntje zit. Maar die zit er ook al even!
Zoals bij haar slaapvoeding dan drinkt ze prima. Overdag laat ze steeds los (gisteren zelfs om zich in acrobatische toestand half om te draaien om tv te kunnen kijken.. Toen ik haar terugdraaide, ging ze via de schuifpui tv zitten kijken, de boefdus tv maar uitgezet
) het lijkt wel alsof ze niet super honger heeft. Want normaal valt ze je gewoon aan als je ook maar in de buurt komt! (geeft ook van die leuke beelden
vooral als je de boel nog niet half ontbloot hebt)
Het is geen spruw ofzo. Het lijkt bijna wel alsof er gewoon teveel te doen en te zien is voor haar en dat ze zichzelf de tijd en rust niet gunt om goed te drinken.
Wordt dat niet deels veroorzaakt door het feit dat er een veel korter maximum aan de tijd tussen twee voedingen zit als de moeder borstvoeding geeft, en de baby daardoor iedere zoveel uur sowieso wakker is?quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:42 schreef Ticootje het volgende:
Ik vind het vooral bijzonder om te zien dat hoe meer kindjes borstvoeding krijgen hoe minder gevallen wiegendood er zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |