Zullen we gaan sms-roddelen?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Net nu ik je wilde gaan whatappen
Nee, jij bent gewoon geen pauperquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:44 schreef Ripley het volgende:
Ik zie het nut van whatsapp niet zo. Maar misschien ligt dat aan het feit dat ik een oud lijk ben
Ik kreeg een tijdje terug ineens een whatsapp berichtje van mijn vader, ik schrok ervanquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:44 schreef Ripley het volgende:
Ik zie het nut van whatsapp niet zo. Maar misschien ligt dat aan het feit dat ik een oud lijk ben
Schat, zoals vanmorgen ook al gezegd; mijn 'oplader' van mijn laptop (hoe heet dat verdomde snoertje nouquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:43 schreef stbabylon het volgende:
Was je vandaag niet sowieso thuis aan het 'werk'?
SMS, maar dan gratis, wat snap je daar niet aan?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:44 schreef Ripley het volgende:
Hij komt wel weer terug hoorquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Net nu ik je wilde gaan whatappen
Nee, da's een goeie! Die kan ik ook weer pakken... Lekker nostalgisch!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:44 schreef Watertornado het volgende:
Kun je nu weer je onverwoestbare 3310 gebruiken
[..]
?
+1.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zie het nu er vooral niet van in omdat die paar euro me gewoon geen moer kunnen schelen.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zullen we gaan sms-roddelen?. En dan hier suggestief doen. En boos worden op iedereen die ons dist. Samenspannen.
.
Wat is er met die generatiekloof gebeurt?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik kreeg een tijdje terug ineens een whatsapp berichtje van mijn vader, ik schrok ervan
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Wat is er met die generatiekloof gebeurt?
Nee, maar mijn gewetenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:44 schreef Royco1 het volgende:
Word de kwaliteit van de serie niet minder van hoor
Ik sms niet zo vaak en daarnaast betaalt mijn baas mijn telefoonrekeningquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
SMS, maar dan gratis, wat snap je daar niet aan?
Stuur je nog wel eerst even je nummer dan?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij komt wel weer terug hoor
[..]
Nee, da's een goeie! Die kan ik ook weer pakken... Lekker nostalgisch!
Voedingkabel?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Schat, zoals vanmorgen ook al gezegd; mijn 'oplader' van mijn laptop (hoe heet dat verdomde snoertje nou) ligt op kantoor, dankzij mijn manager. Ik heb 'm gesmst en hij vertelde me te doen wat ik kon doen en de rest van de dag vrij te nemen. Crappy laptops van kantoor gaan maar een uur mee.
Goed bezig babequote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:41 schreef Nouk84 het volgende:
Shoot me, shoot me now.. Ik koos voor schoonmaken......
Doe ik meteen als ik de BB weer hebquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Stuur je nog wel eerst even je nummer dan?
Mijne gaat ook uren mee, maar een batterij is natuurlijk het eerste wat crap wordt aan een laptop.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Voedingkabel?
Oh, een uur, dat is wel verschrikkelijk kort. Ik doe langer met mijn laptop terwijl ik 3D games speel(en dan heb ik hem niet eens op eco mode staan).
Singles-gerelateerd?quote:
Je bent je er van bewust dat er mensen bestaan die 1) wel veel sms-en en 2) hun eigen telefoonrekening betalen?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik sms niet zo vaak en daarnaast betaalt mijn baas mijn telefoonrekening
Die ja!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:46 schreef stbabylon het volgende:
Voedingkabel?
Oh, een uur, dat is wel verschrikkelijk kort. Ik doe langer met mijn laptop terwijl ik 3D games speel(en dan heb ik hem niet eens op eco mode staan).
Leugensch!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je bent je er van bewust dat er mensen bestaan die 1) wel veel sms-en en 2) hun eigen telefoonrekening betalen?
Als je het maar niet vergeetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |