Misschien voor de file gaan ?quote:Op maandag 31 januari 2011 10:34 schreef KingOfMars het volgende:
Ja lekker met het zweet in je naad over de A15 crossen? Vloeken en schelden op alles wat je ophoudt?
en evengoed niet optijd thuis dus.quote:Op maandag 31 januari 2011 10:37 schreef KingOfMars het volgende:
Ik ga drie uur weg dus? Kost me dus gewoon weer een halve dag, zoeen ziek kind en auto?
Scheelt heb je vanavond lekker weinig tijd om op de bank te hangen.quote:Op maandag 31 januari 2011 10:45 schreef KingOfMars het volgende:
Nee je schiet er gelukkig niks mee op verder?
Vanuit het solidariteitsbeginsel gezien is dit een prima zaak natuurlijk!quote:Op maandag 31 januari 2011 10:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wanneer de Revolutie eenmaal geweest is, rijdt iedereen in een slecht gemaakte auto die om de haverklap de geest geeft, KOM.
goed idee?quote:Op maandag 31 januari 2011 10:48 schreef KingOfMars het volgende:
Nou, half vier bij de garage, half vijf bij opa en oma, half zes thuis, als een gek eten maken, kleuter naar bed, ik zeg half 8, 8 uur dood op de bank?
Ik sla de wijn even over. Half 10 mn mandje klinkt aanlokkelijk ?quote:Op maandag 31 januari 2011 10:57 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Half negen fles wijn aan de mond, half 10 met een half delirium in bed?
ik flikker gewoon mn ziggo de deur uit ? dan lukt het ms ?quote:
Geen idee JK, ik ben er (nog?) nooit geweest dus?quote:Op maandag 31 januari 2011 12:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zelfs de telefoonnummers zijn daar 1-cijferig toch?
De parelquote:
Wat is een telefoon ?quote:Op maandag 31 januari 2011 12:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zelfs de telefoonnummers zijn daar 1-cijferig toch?
beetje internetten ?quote:Op maandag 31 januari 2011 12:45 schreef KingOfMars het volgende:
Wel tof zoeen lunch achter je buro?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |