Misschien voor de file gaan ?quote:Op maandag 31 januari 2011 10:34 schreef KingOfMars het volgende:
Ja lekker met het zweet in je naad over de A15 crossen? Vloeken en schelden op alles wat je ophoudt?
en evengoed niet optijd thuis dus.quote:Op maandag 31 januari 2011 10:37 schreef KingOfMars het volgende:
Ik ga drie uur weg dus? Kost me dus gewoon weer een halve dag, zoeen ziek kind en auto?
Scheelt heb je vanavond lekker weinig tijd om op de bank te hangen.quote:Op maandag 31 januari 2011 10:45 schreef KingOfMars het volgende:
Nee je schiet er gelukkig niks mee op verder?
Vanuit het solidariteitsbeginsel gezien is dit een prima zaak natuurlijk!quote:Op maandag 31 januari 2011 10:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wanneer de Revolutie eenmaal geweest is, rijdt iedereen in een slecht gemaakte auto die om de haverklap de geest geeft, KOM.
goed idee?quote:Op maandag 31 januari 2011 10:48 schreef KingOfMars het volgende:
Nou, half vier bij de garage, half vijf bij opa en oma, half zes thuis, als een gek eten maken, kleuter naar bed, ik zeg half 8, 8 uur dood op de bank?
Ik sla de wijn even over. Half 10 mn mandje klinkt aanlokkelijk ?quote:Op maandag 31 januari 2011 10:57 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Half negen fles wijn aan de mond, half 10 met een half delirium in bed?
ik flikker gewoon mn ziggo de deur uit ? dan lukt het ms ?quote:
Geen idee JK, ik ben er (nog?) nooit geweest dus?quote:Op maandag 31 januari 2011 12:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zelfs de telefoonnummers zijn daar 1-cijferig toch?
De parelquote:
Wat is een telefoon ?quote:Op maandag 31 januari 2011 12:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zelfs de telefoonnummers zijn daar 1-cijferig toch?
beetje internetten ?quote:Op maandag 31 januari 2011 12:45 schreef KingOfMars het volgende:
Wel tof zoeen lunch achter je buro?
Ga je voortaan de hele dag lunchen en werk je tussen 12 en half 1quote:Op maandag 31 januari 2011 12:49 schreef KingOfMars het volgende:
Ja ik merk weinig verschil met werken dus?
Ik stel het ff voor?quote:Op maandag 31 januari 2011 12:51 schreef Joene het volgende:
[..]
Ga je voortaan de hele dag lunchen en werk je tussen 12 en half 1
als het resultaat gelijk isquote:
Dokter was niet echt onder de indruk. Rustig aan doen. Maar goed, het was ook midden in de nacht omdat de jongste de halve nacht aan het spoken was met een ontstoken teen. Dus ook niet lekker uitgerust zeg maar.quote:
Ik vraag me altijd af wie ze vragen voor dat soort onderzoeken. Mensen die klagen dat ze minder tijd aan zichzelf kunnen besteden na de geboorte van hun eerste kind... eh ja... had je dat fucking obvious feitje niet kunnen bedenken VOORDAT je onbeschermd ging neuken?quote:Op maandag 31 januari 2011 13:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ah, vandaar: 'Kind maakt jarenlang ongelukkiger'
Dit, dus.quote:Op maandag 31 januari 2011 13:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af wie ze vragen voor dat soort onderzoeken. Mensen die klagen dat ze minder tijd aan zichzelf kunnen besteden na de geboorte van hun eerste kind... eh ja... had je dat fucking obvious feitje niet kunnen bedenken VOORDAT je onbeschermd ging neuken?
Doet dat het ook op mijn ondertussen antieke 8800?quote:Op maandag 31 januari 2011 13:58 schreef Swetsenegger het volgende:
Voor de blackberry gebruikers... OS 6 is wel een verademing tov OS 5.
Zo dom is de gemiddelde kindkrijger?quote:Op maandag 31 januari 2011 13:57 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik vraag me altijd af wie ze vragen voor dat soort onderzoeken. Mensen die klagen dat ze minder tijd aan zichzelf kunnen besteden na de geboorte van hun eerste kind... eh ja... had je dat fucking obvious feitje niet kunnen bedenken VOORDAT je onbeschermd ging neuken?
Nee, zelfs op mijn 9700 moest ik een leaked OS installeren, want officieel nog niet uitquote:Op maandag 31 januari 2011 13:58 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Doet dat het ook op mijn ondertussen antieke 8800?
Nouja. Het is toch een kutding dus.quote:Op maandag 31 januari 2011 14:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, zelfs op mijn 9700 moest ik een leaked OS installeren, want officieel nog niet uit
De gemiddelde Duitse kindkrijgert die meedoet aan marktonderzoek... blijkbaar.quote:Op maandag 31 januari 2011 13:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zo dom is de gemiddelde kindkrijger?
Nieuwe kopen, kun je weer Pingen met 16-jarige breezermeisjes!quote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 14:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nieuwe kopen, kun je weer Pingen met 16-jarige breezermeisjes!.
Duitse babies zijn ordentelijk stil toch?quote:Op maandag 31 januari 2011 14:03 schreef KingOfMars het volgende:
Haha het betreft Duitsers?. Ja die zijn natuurlijk bang dat hun Ordnung in gevaar komt door zoeen krijsbaby zonder mute knop. Ze zouden hun Volksmusik aus Westen op ZDF eens missen!
Mjaquote:Op maandag 31 januari 2011 15:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Er wordt niet geneukt door abrikozensap?
Dat probeer ik dan vanavond wel.quote:
Niet dat ik weet.quote:
"Die ligt er vast nog wel als je de auto ophaalt!"quote:Op maandag 31 januari 2011 15:42 schreef KingOfMars het volgende:
Oh kut op zoeen iPhone zitten klooien terwijl je hendig sjieke iPad in je tas ligt. In de auto. In de werkplaats..
Denk je?quote:Op maandag 31 januari 2011 15:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
"Die ligt er vast nog wel als je de auto ophaalt!"
Of heeft de iPad bepotelt met zijn vettige vadsige klauwen, hehehe.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:44 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo'n monteur erop gaan zitten met zo'n groezelige vette overall. Maar gelukkig komt de ipad2 binnenkort uit.
en dan ?quote:
ik ben er goed in.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dan mag je weer een nieuwe openen.
Das mooi want het is nu inderdaad onderweg.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |