quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:12 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nee hoor, het is bekervoetbal, en wij hebben bewezen dat we ons daar perfect voor op kunnen laden.
Het wordt moeilijk, maar zeker niet onmogelijk, gewoon 50/50.
Vrouwen die denken dat ze verstand hebben van voetbalquote:
Was het weer zo leuk?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:43 schreef Ang3l het volgende:
WAT?! Is het vrijdag?!
Dwz dat ik gisteren een date had!
Tieten!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:44 schreef Royco1 het volgende:
Kunnen we het over een leuk onderwerp hebben in plaats van voetbal?
En en en en en? Hoe wassie?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:43 schreef Ang3l het volgende:
WAT?! Is het vrijdag?!
Jij kan soms ook echt als een wijf uit de hoek komenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:43 schreef stbabylon het volgende:
Wel prachtig hoe jullie hier denken met een discussie te kunnen bepalen welke club beter is. Lijkt me dat 22 man, die allemaal niet hier posten, dat moeten doen, in het echt, op een voetbalveld
telefoontjes?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:44 schreef Royco1 het volgende:
Kunnen we het over een leuk onderwerp hebben in plaats van voetbal?
Het was niet met barman2.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Ben je het vergeten?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:43 schreef Ang3l het volgende:
WAT?! Is het vrijdag?!
Wat, omdat ik niet om voetbal geef? Omdat ik niet als een hysterische idioot 'mijn' clubeer verdedig met allerlei hypotetische stellingen?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij kan soms ook echt als een wijf uit de hoek komen.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het was niet met barman2.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.slettebakje
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Voetbal gaat toch niet om het SPEL?!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:43 schreef stbabylon het volgende:
Wel prachtig hoe jullie hier denken met een discussie te kunnen bepalen welke club beter is. Lijkt me dat 22 man, die allemaal niet hier posten, dat moeten doen, in het echt, op een voetbalveld
Ik mag toch hopen dat mijn posts duidelijk genoeg zijn om te laten zien dat ik niet echt met een serieuze discussie bezig benquote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:43 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb met beide niet gezoend tijdens de date, en geen seks gehad.quote:
Nu vooral omdat je totaal onnodig aangevallen reageert op iets dat met eenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat, omdat ik niet om voetbal geef? Omdat ik niet als een hysterische idioot 'mijn' clubeer verdedig met allerlei hypotetische stellingen?
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb met beide niet gezoend tijdens de date, en geen seks gehad.
![]()
Ik ben mijn leven aan het beteren
Slim en interessant en werelds en heel lief.quote:
ah, we hebben een Feyenoorderquote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Alles beter dan voetbal dit seizoen
Thanks momquote:
quote:
Gek he, met topteams als Liverpool en Napoli erin, en toch maar 1 keer verloren.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:37 schreef rival het volgende:
[..]
Maar daar hebben jullie bewezen dat jullie de groepsfase niet eens doorkomen, dus wat is je punt precies?
Balen he dat je weer geen 3e ster krijgt dit seizoen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Voor hun is winnen van Ajax de enige prijs die ze ooit zullen winnen, laat ze.
He, ik moet toch doorgaan met mijn anti-voetbal-stellingen tot elke voetbal-malloot heeft gehaptquote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nu vooral omdat je totaal onnodig aangevallen reageert op iets dat met eenwas voorzien voor de nodige luchtigheid
.
Mario is zeker een goede vent.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:49 schreef rival het volgende:
[..]
Ik vind het lullig wat jullie mario aandoen, dat is een goede vent
En? Ga je haar vaker zien?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Slim en interessant en werelds en heel lief.
Mario is door de mand gevallen dit seizoen, en zijn ''ik hou van deze club'' speeches komen me ook mijn neus uit inmiddels.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mario is zeker een goede vent.
En ik wil hem ook niet weghebben.
Zou eigenlijk niet iemand kunnen bedenken die haalbaar is voor feyenoord die het beter zal doen.
Als je zo met je rug tegen de muur staat dan kan je ook niets andersquote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:52 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Mario is door de mand gevallen dit seizoen, en zijn ''ik hou van deze club'' speeches komen me ook mijn neus uit inmiddels.
Denk niet dat een andere trainer het beter had gedaan.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:52 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Mario is door de mand gevallen dit seizoen, en zijn ''ik hou van deze club'' speeches komen me ook mijn neus uit inmiddels.
Met deze spelers niet neequote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Denk niet dat een andere trainer het beter had gedaan.
Ik denk van wel.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Meh, eigenlijk net te groot. Doe mij maar een lekkere B of Cquote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik denk van wel.
Maar goed, genoeg over voetbal, tijd voor tieten.
[ afbeelding ]
Wanneer waren jullie ook alweer voor het laatst kampioen?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:49 schreef PBateman1978 het volgende:
Balen he dat je weer geen 3e ster krijgt dit seizoen.
Lekker belangrijk, wij hebben die doelstelling helemaal niet.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:09 schreef rival het volgende:
[..]
Wanneer waren jullie ook alweer voor het laatst kampioen?
zo slecht is de selectie nou ook weer nietquote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Prima, en bij jou dan ?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:10 schreef Carooltje79 het volgende:
GoedemorgenHoe gaat ie hier op de laatste dag van deze week?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |