Iets fatsoenlijks iigquote:
Veel drukker dan normaal kan gewoon echt nietquote:
bewezen? je praat over 6-7 jaar geledenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:12 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nee hoor, het is bekervoetbal, en wij hebben bewezen dat we ons daar perfect voor op kunnen laden.
Het wordt moeilijk, maar zeker niet onmogelijk, gewoon 50/50.
Vindt de baas dat ook?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Veel drukker dan normaal kan gewoon echt nietGisteren en woensdag 12 uur gewerkt, ik vind dat ik wel een kort dagje mag hebben.
LOL WUT?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Owh bah, dat vind ik toch wel zoiets ranzigs
Ja, croissants zijn smerigquote:
Jazeker!quote:
Ja want we hebben geen Europa League gespeeld dit jaar.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:21 schreef rival het volgende:
[..]
bewezen? je praat over 6-7 jaar geleden
Only in ameri... eeehm op FOK!quote:
quote:
Zijn naam is dus zelfs, Ajax de grotequote:Ajax de Grote
Ajax de Grote was de zoon van Telamon, de koning van Salamis. In de Ilias van Homerus wordt Ajax beschreven als een grote, koppige, zwijgzame man. Na Achilles was hij de meest vooraanstaande Griekse krijger die in de Trojaanse oorlog vocht.
Dat heet trance, of minimal ofzoquote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:23 schreef CherryLips het volgende:
M'n speakers flippen alsof er ergens een telefoon afgaatMaar die gaat dus niet en die ligt in een andere kamer.
Waar is je nette verwoording nou gebleven?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb geen spermahanddoek op het rek gehangen.
oh we gaan over op een ander onderwerp nu?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:22 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja want we hebben geen Europa League gespeeld dit jaar.
In ieder geval wel het vetste brood.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:26 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is het lekkerste brood dat er bestaat, als je het brood kan noemen
Nee, dat is ook bekervoetbal.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:27 schreef rival het volgende:
[..]
oh we gaan over op een ander onderwerp nu?
kutherriequote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat heet trance, of minimal ofzo.
Maar daar hebben jullie bewezen dat jullie de groepsfase niet eens doorkomen, dus wat is je punt precies?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:30 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nee, dat is ook bekervoetbal.
Daarom zal ik het wel lekker vinden danquote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
In ieder geval wel het vetste brood.
Voor hun is winnen van Ajax de enige prijs die ze ooit zullen winnen, laat zequote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:37 schreef rival het volgende:
[..]
Maar daar hebben jullie bewezen dat jullie de groepsfase niet eens doorkomen, dus wat is je punt precies?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |