jaa hier super hoorquote:
Nee er is best potentie, maar in het veld zouden er 2 wat meer ervaren spelers bij moeten.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:10 schreef rival het volgende:
[..]
zo slecht is de selectie nou ook weer niet
Klopt het als ik zeg, nog nooit voorgekomen? alleen 4 of 5 bekertjes(knvb en schaal) in al die jaren?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:09 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, wij hebben die doelstelling helemaal niet.
122quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:14 schreef rival het volgende:
[..]
121, ongeveer in het midden. ik kon alles goed zien.
en jij?
1956 als DOS kampioen geworden.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:14 schreef rival het volgende:
[..]
Klopt het als ik zeg, nog nooit voorgekomen? alleen 4 of 5 bekertjes(knvb en schaal) in al die jaren?
Daar heb je wel een goed punt... ze verwachten nu dat Vlaar en bv Wijnaldum de kar trekken.. dat kan niet ...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:13 schreef Royco1 het volgende:
Nee er is best potentie, maar in het veld zouden er 2 wat meer ervaren spelers bij moeten.
Op de trainingen schijnt bijvoorbeeld het positiespel heel goed te zijn, in de wedstrijd doen ze allemaal maar wat, dan is het prettig om er een tyoe als van Bronckhorst bij te hebben,
Dat zou ik koesterenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:15 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
1956 als DOS kampioen geworden.
Ik ben ervan overtuigd dat ik nog een kampioenschap mee ga maken.quote:
Precies, vooral Wijnaldum gaat helemaal kapot in dit elftal.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:16 schreef rival het volgende:
[..]
Daar heb je wel een goed punt... ze verwachten nu dat Vlaar en bv Wijnaldum de kar trekken.. dat kan niet ...
Been zei laatst dat jongens als Wijnaldum misschien wel helemaal niet zo goed zijn als iedereen denkt, dat schept vertrouwen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Precies, vooral Wijnaldum gaat helemaal kapot in dit elftal.
Zit zoveel potentie in die jongen maar hij staat helemaal stil.
Hij wil zo graag laten zien dat hij het verschil kan maken dat hij zichzelf voorbij loopt.
Zal blij zijn als Fer er weer bij is.
Misschien ooit Cisse nog.
Echt welquote:
Heb ik eindelijk het boek waar ik al een hele poos op wacht, durf ik er niet in te beginnen, omdat ik het moment vrees dat ik het uit heb aangezien het de laatste van een serie isquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:17 schreef stbabylon het volgende:
Tijdens de lunch langs de boekenzaak, even een stuk of 5~6 boeken kopen voor weinig
Mijn broer heeft Magicka werkend, kostte maar 30e voor een nieuwe GPU. Bij mij start hij nog steeds niet op. Ik klik hem aan, hij laadt even (staat ook in taskmanager even) en dan niksquote:
Denk dat ie dat meer zegt om ze wat uit de wind te houden.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:20 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Been zei laatst dat jongens als Wijnaldum misschien wel helemaal niet zo goed zijn als iedereen denkt, dat schept vertrouwen.
Dat ken ik, maar daar zet ik mijzelf altijd overheen. Uitlezen is nog altijd beter dan laten liggenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:21 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Heb ik eindelijk het boek waar ik al een hele poos op wacht, durf ik er niet in te beginnen, omdat ik het moment vrees dat ik het uit heb aangezien het de laatste van een serie is
Diablo achtig?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mijn broer heeft Magicka werkend, kostte maar 30e voor een nieuwe GPU. Bij mij start hij nog steeds niet op. Ik klik hem aan, hij laadt even (staat ook in taskmanager even) en dan niks
In 2056 ben je er vast nog welquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:18 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik ben ervan overtuigd dat ik nog een kampioenschap mee ga maken.
herkenbaarquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mijn broer heeft Magicka werkend, kostte maar 30e voor een nieuwe GPU. Bij mij start hij nog steeds niet op. Ik klik hem aan, hij laadt even (staat ook in taskmanager even) en dan niks
JAMAIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, het klinkt op die manier wel als een vrouw
Ja, maar dus ook geen foutmelding of zo. Sucks grote tijd.quote:
Ik vind het alleen humor als Blizzard dat zelf doet in andere games, niet andere game studiosquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Yupz, maar dan met humor. Het spel schijnt te starten met: Stay a while, and listen
Klasse, soms ben je zo enorm volwassenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ach, sterf toch bie de enkels af jong
Ja ja, bla bla >>> Voetbalquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klasse, soms ben je zo enorm volwassen.
ga jij dan naar Games & Consoles ?quote:
Magicka? imajica is veul leukerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nopezquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ga jij dan naar Games & Consoles ?
I love you.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ohja, nu weet ik weer waarom ik bijna nooit tijdens kantoortijden in Singles kom, de liefde hangt in de lucht..
Dan ga ik ook niet naar VBLquote:
Gelukkig zijn we het er wel over eens dat baby/kinder gelul naar OUD magquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan ga ik ook niet naar VBL.
Zijn we daar ook weer uit, next.
Dat sowieso, dat is gewoon smerigquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gelukkig zijn we het er wel over eens dat baby/kinder gelul naar OUD mag
Dat je na het neuken struikelt over een autotje in felle kleurenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat sowieso, dat is gewoon smerig.
ik kreeg alleen een paars knipperend schermquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, maar dus ook geen foutmelding of zo. Sucks grote tijd.
Maar goed, dat is op de laptop. Binnenkort de gewone pc maar weer eens aan elkaar knopen.
Ik hoorde niks anders om mij heen toen die 3e viel... oh gelukkig te koud voor nog een half uurquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:20 schreef STING het volgende:
[..]
Echt wel
M'n dubbele sokken waren niet toereikend
Was ik ff blij dat er geen verlenging meer kwam
Kreeg ik maar iets, dan zie ik tenminste WAT er fout gaat.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:28 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik kreeg alleen een paars knipperend scherm
Maar aangezien ik me geen zorgen meer hoef te maken over m'n hypotheekschuld (kwijtschelding), kan ik mss wel wat spaargeld aanspreken
"wat doe jij op mijn mama?"quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat je na het neuken struikelt over een autotje in felle kleuren
>> Klaagbaakquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
EN JIJ MOET GODVERDOMME HELEMAAL JE BEK DICHT HOUDEN!
Nee. (Alhoewel, zou goed kunnen) Maar tis wel mooi en het lijkt er qua naam opquote:
als jij het over je werk hebt moet je dus ook naar het daarvoor bestemde subforum? of over seks? want dan zit je weer de hele dag in de kelder....quote:
zo m'n zoontje weer ophalenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gelukkig zijn we het er wel over eens dat baby/kinder gelul naar OUD mag
Ja, maar dan kun je het dus ook niet echt vergelijken he schatquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. (Alhoewel, zou goed kunnen) Maar tis wel mooi en het lijkt er qua naam op
En... het heeft een biseksuele hoofdpersoon *wink wink nudge nudge*
Belachelijk zeg, wat is er gebeurd met teder en liefdevol, he ? nou ?quote:
KPD, KEL of SEX, wel drie geschikte foraquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:30 schreef rival het volgende:
[..]
als jij het over je werk hebt moet je dus ook naar het daarvoor bestemde subforum? of over seks? want dan zit je weer de hele dag in de kelder....
kommop zeg
Ik heb gister weer zo'n cute jurkje gekregen voor mijn toekomstig kindjequote:
Teder en liefdevol jaag je vrouwen mee weg, moet je daarna weer een boehoe-niemand-houdt-van-me R&P topic openen enzo. Daar wordt niemand vrolijk van.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:31 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Belachelijk zeg, wat is er gebeurd met teder en liefdevol, he ? nou ?
Teder en liefdevol helemaal kapot neuken?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:31 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat arme kind ziet zijn moeder kapot gaan, en jij maakt je druk om R&P topics ?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Teder en liefdevol jaag je vrouwen mee weg, moet je daarna weer een boehoe-niemand-houdt-van-me R&P topic openen enzo. Daar wordt niemand vrolijk van.
Het zorgt wel voor een mooie portie leedvermaak in R&P.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Teder en liefdevol jaag je vrouwen mee weg, moet je daarna weer een boehoe-niemand-houdt-van-me R&P topic openen enzo. Daar wordt niemand vrolijk van.
de mogelijkheden zijn eindeloosquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
KPD, KEL of SEX, wel drie geschikte fora
Had dat kind maar met de playmobil moeten gaan spelen ipv zich te bemoeien met grote mensen zakenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:32 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat arme kind ziet zijn moeder kapot gaan, en jij maakt je druk om R&P topics ?
Lijkt me de overduidelijke prioriteit.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:32 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van Doctor Who en eventuele spin-offs.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, maar dan kun je het dus ook niet echt vergelijken he schat
Overigens, Torchwood: Jack Harkness
Ja maar die playmobil lag in de slaapkamer van mama.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Had dat kind maar met de playmobil moeten gaan spelen ipv zich te bemoeien met grote mensen zaken
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:32 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Overrated.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:31 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb gister weer zo'n cute jurkje gekregen voor mijn toekomstig kindje
Ik had net nog een leuke makelaar voor je aan de deurquote:
Zeg Ang3l ga jij lekker ff iemand anders proberen het bed in te lullen met je bloedsex-vleierij.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Overrated.
I wanna fuck you till you leak blood on my virginwhite sheets.
Wat zei je? Ik heb nog wel een bezichtiging voor je?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik had net nog een leuke makelaar voor je aan de deur
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat zei je? Ik heb nog wel een bezichtiging voor je?
Truequote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Het zorgt wel voor een mooie portie leedvermaak in R&P.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat zei je? Ik heb nog wel een bezichtiging voor je?
Ik wil geen seks.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:35 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zeg Ang3l ga jij lekker ff iemand anders proberen het bed in te lullen met je bloedsex-vleierij.
Tip niet geholpen dus?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:36 schreef Samzz het volgende:
ThuisTentamens voorbij
Weekend
Wel de BB weggebracht... Ben benieuwd
En en, hoe ging je laatste tentamen?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:36 schreef Samzz het volgende:
ThuisTentamens voorbij
Weekend
Wel de BB weggebracht... Ben benieuwd
*proest*quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wil geen seks.
Ik heb het voorlopig afgezworen. Tis veel te eng.
Je bent een stap vooruit! Eerst was daten nog eng! Of, een stap achteruit.....quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:36 schreef Ang3l het volgende:
Ik wil geen seks.
Ik heb het voorlopig afgezworen. Tis veel te eng.
Geen botte lul willen zijn? mens, met een scherpe lul steek je toch heel die baarmoeder lek?!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
True
He FOK!kers, ik moet even mijn verhaal kwijt.
Tot nu toe heb ik 3 vriendinnen gehad, en het is allemaal uitgegaan om ongeveer dezelfde reden. Nadat we ongeveer een maand seks hadden kreeg ik het verwijt dat ik te teder en liefdevol ben, dat ik best wel wat 'bruter' in bed mag zijn, wat meer de touwtjes in handen nemen. Maar dat is mijn probleem, dat kan ik niet! Ik wil gewoon lief zijn voor mijn vriendin. Haar strelen enzo en echte tedere liefde tonen. Ook in bed. Maar blijkbaar is dat bij vrouwen niet de bedoeling.
Ik weet echt niet wat ik moet doen als ik weer een vriendin krijg, want ik ga echt niet een botte lul zijn in bed, en wat als zij dat wel wil??
Nee, totaal niet. Er kwam geen vuil, niks uit. De HI meneer denkt dat het door vettigheid komt. Nou dat kan an sich wel kloppen, bij 't paard en zoquote:
Ik weet het nietquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:37 schreef STING het volgende:
[..]
En en, hoe ging je laatste tentamen?
ben je me nou belachelijk aan het maken?!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
True
Tot nu toe heb ik 3 vriendinnen gehad, en het is allemaal uitgegaan om ongeveer dezelfde reden. Nadat we ongeveer een maand seks hadden kreeg ik het verwijt dat ik te teder en liefdevol ben, dat ik best wel wat 'bruter' in bed mag zijn, wat meer de touwtjes in handen nemen. Maar dat is mijn probleem, dat kan ik niet! Ik wil gewoon lief zijn voor mijn vriendin. Haar strelen enzo en echte tedere liefde tonen. Ook in bed. Maar blijkbaar is dat bij vrouwen niet de bedoeling.
Ik weet echt niet wat ik moet doen als ik weer een vriendin krijg, want ik ga echt niet een botte lul zijn in bed, en wat als zij dat wel wil??
Beste Fokker,quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:36 schreef stbabylon het volgende:
True
Mja... denk het haast wel ja (maar niet bewustquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:38 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ben je me nou belachelijk aan het maken?!
Wat een goed adviesquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:38 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Beste Fokker,
De volgende keer zeg je gewoon dat je wil dat die vriendin de touwtjes in handen neemt, ze willen toch zo graag geëmanicipeerd zijn ?
Gaat ze hier niet mee akkoord dan sla je haar gewoon bruut op haar smoel, ben je gelijk van je tedere liefdevolle imago af.
Groetjes,
Dr. Beetman
Nou.............. 2011 is het jaar van goede voornemens en ik heb al:quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je bent een stap vooruit! Eerst was daten nog eng! Of, een stap achteruit.....
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mja... denk het haast wel ja (maar niet bewust)
BBquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:40 schreef Samzz het volgende:
GoddommeIk tik een keer BB en opeens verschijnen overal BB reclames
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |