De betere bouwmarkt / onderdelentoko / handyman heeft dat welquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien, ik koop die niet dagelijks he
Yup, net zoals je het bij netwerkkabels kan doenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Coax? Dat verkopen ze toch nog gewoon per strekkende meter?
Neem een slaap coupequote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:30 schreef Dr_Flash het volgende:
hoerige kak, half 2 alweer. Morgen tot eigszins op tijd in de trein zitten voor de snack attack
Ja luchtbed moet wel lukken. Moet ik dan zelf een slaapzak meenemen?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb ik denk ik nog welAls je kunt wachten tot volgende week dan neem ik em mee voor je
Enneh, over het logeren, kun je op een luchtbed liggen ivm je rug?
Ja dat schiet lekker op voor die 20 minuten inderdaadquote:
Ik moet dan even met pgr overleggen, die wilde bij mij op het luchtbed zodat ie niet veel hoefde mee te sjouwen. Maar dan kan ik wel op de bank en dan kunnen jij/jullie op mijn luchtbedquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja luchtbed moet wel lukken. Moet ik dan zelf een slaapzak meenemen?
Power napquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat schiet lekker op voor die 20 minuten inderdaad
Dan gaat pgr bij LL op het luchtbedquote:
Ik denk dat we het pas kunnen zien hoe het is zodra we daar zijnquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan gaat pgr bij LL op het luchtbedAch, waarschijnlijk wordt het toch hutje mutje
Niet als je al lang vrijgezel bentquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:35 schreef Stuart het volgende:
Is het gek dat ik niet zomaar naast iemand kan slapen
Dat zien we denk ik ter plekke welquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan gaat pgr bij LL op het luchtbedAch, waarschijnlijk wordt het toch hutje mutje
De kortste afstand die ik ooit in een nachttrein gereden heb is 637 km. Dat is al snel 15 keer zo lang als het stukje waar we het nu over hebbenquote:
Zoiets moet je ook trainenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:35 schreef Stuart het volgende:
Is het gek dat ik niet zomaar naast iemand kan slapen
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk dat we het pas kunnen zien hoe het is zodra we daar zijn
GMTAquote:
Ik ook niet.. Slaap liever in mijn eigen bedje voor een goede nachtrustquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |