Dat ben jij toch ook?quote:
Huuu jaquote:
zo zie ik dat ook zeker nietquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet ook van mezelf dat als het te lang doorgaat dat het dan meer neer komt op iemand je ideeen op dragen en dat is niet de bedoeling
Ik weet niet eens waar zo'n kabel voor isquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:27 schreef Dr_Flash het volgende:
kut, mijn CAI kabel is naar de klote. Kan je zoiets nog ergens kopen in een winkel?
wat voor kabel?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:27 schreef Dr_Flash het volgende:
kut, mijn CAI kabel is naar de klote. Kan je zoiets nog ergens kopen in een winkel?
Jij hebt er een scriptje voor gemaakt he? Jij nerdquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:24 schreef Stuart het volgende:
Ik heb al 99 KSC topics geopend
Toevallig zeg dat ik zoveel lapo's heb![]()
Zwijg dan, bijdehandquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar zo'n kabel voor is
Klopt maar dat is nu helaas een ervaring die ik heb met zulke discussiesquote:
Hahahaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij hebt er een scriptje voor gemaakt he? Jij nerd
Hoelang moet ie zijn? Heb nog wel wat op zolder liggen andersquote:
metertje of 5quote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zal van het weekend ff zoeken, hoe lang moet ie zijn?
Coax? Dat verkopen ze toch nog gewoon per strekkende meter?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Misschien, ik koop die niet dagelijks hequote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Coax? Dat verkopen ze toch nog gewoon per strekkende meter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |