quote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar hebben ze niet eens rails, dus dat heeft ook geen zin.
Serieus, hoe kan het dat hier in ons eigen land ouderen in hun handje mogen klappen als ze ééns per week gedoucht worden, terwijl we zinloos miljarden in zo'n wespennest as Afghanistan storten om de Amerikanen maar naar de pijpen te dansen?
Waar, zijn wij, nou helemaal, mee bezig?
Ik moest ZELF mijn was ophangenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
Iedereen is collectief gaan pitten??
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moest ZELF mijn was ophangen![]()
Ik had wel verwacht dat er vredestroepen van de VN uit Haïti me zouden komen assisteren, maar nee, DIE kiezen voor hun eigen volk![]()
Mja. En dat zouden meer mensen moeten doen
Ik als langharig werkschuw tuig kom dan wel je was ophangen ja, krijg je toch wat terug van je belastingcentenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik had wel verwacht dat er vredestroepen van de VN uit Haïti me zouden komen assisteren, maar nee, DIE kiezen voor hun eigen volk![]()
Nee maar heb verder niet zoveel te melden zeg maarquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
Iedereen is collectief gaan pitten??
ook alleen maar omdat je moet van buro HALTquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik als langharig werkschuw tuig kom dan wel je was ophangen ja, krijg je toch wat terug van je belastingcenten
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
HALT is toch voor jongeren?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ook alleen maar omdat je moet van buro HALT
Nou, klaar danquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat wel maar heb gezegd wat ik te zeggen had, gewoon hoe ik er over denk
SSSSTT!! Is een compliment lieverd (denk ik)quote:
Ik ook nietquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daarom zeg ik er ook niks meer over
en dat is primaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat wel maar heb gezegd wat ik te zeggen had, gewoon hoe ik er over denk
En saai vooralquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en dat is prima
We hoeven het ook niet altijd over alles eens te zijn, dan wordt het helemaal klef
Ik weet ook van mezelf dat als het te lang doorgaat dat het dan meer neer komt op iemand je ideeen op dragen en dat is niet de bedoelingquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en dat is prima
We hoeven het ook niet altijd over alles eens te zijn, dan wordt het helemaal klef
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik als langharig werkschuw tuig kom dan wel je was ophangen ja, krijg je toch wat terug van je belastingcenten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |