ik smeek je geen kale kano meerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:16 schreef djkoelkast het volgende:
Hier kun je Kale Kano downloaden met MONSTERHIT jingle: http://www.onzinradio.nl/files/monsterhit01.zip
Dikke lul in mijn Spartaanse kutjequote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:16 schreef Zokunen het volgende:
WE LOVE YOU AJAX WE DO, OH AJAX WE LOVE YOU, DAT MOET DE TT ZIJN!
QFTquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:16 schreef Afroman het volgende:
dit topic moeten we snel weer sluiten, want de tt zuigt
JIJ ZUIGT NIGGERKOKSquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:16 schreef Afroman het volgende:
dit topic moeten we snel weer sluiten, want de tt zuigt
maken ze wel lekker eten?quote:
Eensch!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:16 schreef Zokunen het volgende:
WE LOVE YOU AJAX WE DO, OH AJAX WE LOVE YOU, DAT MOET DE TT ZIJN!
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:17 schreef Ragboer het volgende:
Duplan
Strootman
Dankjewel Sparta.
Sparta is den vereeniging van het Rotterdamsche!
Die vent scoort amper joh en dan is het opeens een held omdat ie twee scoort tegen "de rivaal"quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:17 schreef Ragboer het volgende:
Duplan
Strootman
Dankjewel Sparta.
Sparta is den vereeniging van het Rotterdamsche!
beetjequote:
Hij moet verplicht elk uur gedraaid worden, het is de monsterhit.quote:
Ik heb m eigenlijk wel genoeg gehoordquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hij moet verplicht elk uur gedraaid worden, het is de monsterhit.
http://www.onzinradio.nl/files/monsterhit01.zip
ik hou het wel bij mijn eigen monsterhitquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
ik draai hem lekker toch niet en ook geen haatmeneer, bonkers of helloquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
PRROOOOquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:19 schreef Afroman het volgende:
SNUF, JE HEBT ZOJUIST DEZE REEKS VERNEUKT
Ik weiger Hello de komende maand te draaien.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:19 schreef dragems het volgende:
[..]
ik draai hem lekker toch niet en ook geen haatmeneer, bonkers of hello
Daar gaat het niet om. Het is gewoon een goede speler.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Die vent scoort amper joh en dan is het opeens een held omdat ie twee scoort tegen "de rivaal"
Draai Hallonquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weiger Hello de komende maand te draaien.
goed zoquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weiger Hello de komende maand te draaien.
Dan is ie tegen die tijd weer leuk. Nu wordt ie kapotgedraaid.quote:
I know, maar ik vind het eigenlijk wel garpig, dus ik laat em lekker foutquote:
Inderdaad, nog wel mijn uitspraak.quote:
dat mag we leven op een vrij forumquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:21 schreef Zokunen het volgende:
[..]
I know, maar ik vind het eigenlijk wel garpig, dus ik laat em lekker fout
FOEI!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:22 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Inderdaad, nog wel mijn uitspraak.
Zokunen is fail! en niet
Garpjen Zokunen!quote:
Jij bent een fucking HELT!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:22 schreef Ragboer het volgende:
Ik sta in de sig van Zokunen, djkoelkast en Dalando![]()
![]()
Ik weet 't.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:23 schreef Snuf. het volgende:
HOE ZOU RAGBOER HETEN ALS HIJ MENSEN SEXUEEL PLEZIERDE VOOR GELDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goeie grap RotterdammerTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
je weet hoe we shinenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:24 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Giel = aids
Novastar = aids
GIEL + NOVASTAR = AIDS^2
OH NO MEGA-AIDSquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:24 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Giel = aids
Novastar = aids
GIEL + NOVASTAR = AIDS^2
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:24 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Giel = aids
Novastar = aids
GIEL + NOVASTAR = AIDS^2 = AFRIKA
Failedquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:26 schreef Afroman het volgende:
[..]
dat deed ik per ongeluk, die kut knoppen
O Koelkast fuck me!!!!!!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:26 schreef djkoelkast het volgende:
Snuf is de enige die zeikt hoor. Fuck hem
DAAAG!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:26 schreef Snuf. het volgende:
OKE IK HEB HET GEHAD MET JULLIE IK GA SLAPPEN
nee, slapp me nietquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:26 schreef Snuf. het volgende:
GREOTJENS AN JE HAMSTER RIA EN HENK EN DE KITS EN EEN PPOTJE VAN REX EN EEN KUSSIE VAN PEOS JWTquote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:26 schreef Snuf. het volgende:
JE BENT TOCH GEEN HOMOquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:27 schreef Snuf. het volgende:
[..]
GREOTJENS AN JE HAMSTER RIA EN HENK EN DE KITS EN EEN PPOTJE VAN REX EN EEN KUSSIE VAN PEOS JWT
wil je in me sig?quote:
ik heb morgen vrij = plek 1quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:27 schreef Afroman het volgende:
[..]
JE BENT TOCH GEEN HOMO
JE WILT TOCH OPNUMMER 1 STAAN?
Dat boeit mij niet.quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:30 schreef Zokunen het volgende:
Dit nummer is dus minimaal 30 minuten oud.
alleen als je zegt dat twente tof isquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:29 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Dat boeit mij niet.
Adoreer jij mij?
• Zo ja, doe het.
• Zo nee, doe het niet.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:30 schreef Zokunen het volgende:
Dit nummer is dus minimaal 30 minuten oud.
afscheid nemen best....... neeee ga nietquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:30 schreef Snuf. het volgende:
Oke genoeg gelachen. Doei. Nu echt schatjes
NEIN! 030! UTREG JOCHIE! UTREG IN JE SMOEL! HELEMAAL NIKS IN DEUTSCHLAND!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:31 schreef dragems het volgende:
[..]
alleen als je zegt dat twente tof is
niet dusquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:31 schreef Ragboer het volgende:
[..]
NEIN! 030! UTREG JOCHIE! UTREG IN JE SMOEL! HELEMAAL NIKS IN DEUTSCHLAND!
0529quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:31 schreef Ragboer het volgende:
[..]
NEIN! 030! UTREG JOCHIE! UTREG IN JE SMOEL! HELEMAAL NIKS IN DEUTSCHLAND!
lol dalfsen toch?quote:
Kloptquote:
en ommen en nieuwleusenquote:
En we gaan nog niet naar bed, nog lange niet, nog lange nietquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:33 schreef djkoelkast het volgende:
Als die snuf weg is kunnen we normaal nacht vieren.
Apeldoornquote:
Iemand in je dorp komt bij bruintjes in de buurtquote:
Maar er dan desalietteplus vanquote:
Ga je wel rap draaien, moet me wel straat voelen naast jou. Kelderboxgangbangs met minderjarige smatjes in Bimre kan ik niet tegenopquote:
Juh dat heb ik meegekregen ja..quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:34 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Iemand in je dorp komt bij bruintjes in de buurthttp://www.telegraaf.nl/b(...)_.html?sn=binnenland
GEEN RAPquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:35 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ga je wel rap draaien, moet me wel straat voelen naast jou. Kelderboxgangbangs met minderjarige smatjes in Bimre kan ik niet tegenop
Extince isquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:37 schreef Zokunen het volgende:
RAP IS EETS! (behalve extince, want die draaide ik vanochtend)
heloef is een echte neger van de Bimre.quote:
spraakwaterquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:37 schreef Zokunen het volgende:
RAP IS EETS! (behalve extince, want die draaide ik vanochtend)
Nou enquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:37 schreef Ragboer het volgende:
[..]
heloef is een echte neger van de Bimre.
hij draaide spraakwaterquote:
Drekkoms, hoe baas is Raalte?quote:
geef ze dan aan mijquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:38 schreef Boterhamzakje het volgende:
Waarom blijf ik vreten in die jelly beans?
nee raalte is faalquote:
Viervoeters, maar dan wel de volle versie (die begint met "hey yo x man!")quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:38 schreef Zokunen het volgende:
Ik heb alleen spraakwater, viervoeters en zoete inval
Raalte is te verquote:
Vind je hem niet eng dan? Ze hebben toch geen allochtonen in Dalfsen?quote:
Die heb ik ook van 5:29quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:39 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Viervoeters, maar dan wel de volle versie (die begint met "hey yo x man!")
maar ik wil zequote:
Weinig tot geen allochtonen hier jaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:39 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Vind je hem niet eng dan? Ze hebben toch geen allochtonen in Dalfsen?
heloef is baas! Niet fokkeng met heloef!
Jammer danquote:
Dit is Utrechtquote:
at 0:33 utrech????? ja surequote:
wat voor muziek is het?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:45 schreef Zokunen het volgende:
would you like to be on a star we've flown very far to a place where everyone is happy, zoiets was de tekst en ik faal op google atm
ja komt omdat ik geen jellybeans hebquote:
Dat is Tanger eh sahbi.quote:
dan ken ik het vast nietquote:
Jaloersquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:47 schreef dragems het volgende:
[..]
ja komt omdat ik geen jellybeans heb
lol midden oosten of zo?quote:
Marokko abiquote:
jaquote:
Ik heb de ajax march nog wel in mp3 als je die nodig hebtquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:48 schreef heloef het volgende:
Ik ga Ajax muziek draaien als straf voor dit nummer.
Nee komt wel goedquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:49 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik heb de ajax march nog wel in mp3 als je die nodig hebt
mmmh lekker ik heb morgen bamisoepquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:52 schreef Viro het volgende:
ik ben er weer, lekker kippensoep gegeten
Met een beetje sambal er in?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:52 schreef Viro het volgende:
ik ben er weer, lekker kippensoep gegeten
Vorige week gegetenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:52 schreef dragems het volgende:
[..]
mmmh lekker ik heb morgen bamisoep
Heee swa, biggi bana!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:53 schreef Viro het volgende:
[..]
Sambal hoort erbij, anders ben ik geen ras echte surinamer
Ik ben een ras-kaaskop, maar prefereer het ook met sambalquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:53 schreef Viro het volgende:
[..]
Sambal hoort erbij, anders ben ik geen ras echte surinamer
Beter teigerbalsem pakken danquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:55 schreef Ragboer het volgende:
Sambal op de kut smeren, dat deed men vroeger als een dame niet luisterde...
Ik zei vroegâh.quote:
Madam jeanette peppertjes fijngemalen, in sap van een paar uitgeperste citroenen. En je schijt zo door de glazuurlaag van je wcquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:54 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik ben een ras-kaaskop, maar prefereer het ook met sambal(Al zal die van jou dan iets pittiger zijn denk ik, en niet een theelepel sambal oelek op een kom
)
Madam jeanetten zijn die bazenpepers toch?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:57 schreef Viro het volgende:
[..]
Madam jeanette peppertjes fijngemalen, in sap van een paar uitgeperste citroenen. En je schijt zo door de glazuurlaag van je wc
Gele of rode?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:57 schreef Viro het volgende:
[..]
Madam jeanette peppertjes fijngemalen, in sap van een paar uitgeperste citroenen. En je schijt zo door de glazuurlaag van je wc
Yups waar je bij het ruiken al spontaan begint te huilen en niezenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:57 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Madam jeanetten zijn die bazenpepers toch?
rodequote:
is popje wat anders aan het doen of zo?quote:
Maar bij de roti geven ze altijd van die laffe shit.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:58 schreef Viro het volgende:
[..]
Yups waar je bij het ruiken al spontaan begint te huilen
ja, slapenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:58 schreef dragems het volgende:
[..]
is popje wat anders aan het doen of zo?
Die zijn zo ziek, die wil ik echt niet proberen. Dat is zelfmutilatie.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:58 schreef Zokunen het volgende:
Ik wil nog altijd een keer de bhut jolakia proberen, maar moet ik eerst nog even opbouwen
Lijkt me inderdaad handig, anders lig je zo in het ziekenhuis.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:58 schreef Zokunen het volgende:
Ik wil nog altijd een keer de bhut jolakia proberen, maar moet ik eerst nog even opbouwen
Ja.quote:
arm popjequote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die moet om 6:30u op, ik om 9:30u
heloef, ben jij surinamer?quote:
requests?quote:
Ja.quote:
Ja.quote:
dat ze dat peper durven te noemenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:58 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Maar bij de roti geven ze altijd van die laffe shit.
Ah Viro en heloef..., 2 suri's in het huis.quote:
daft punk en justice voor koelkastquote:
8-bit trolololoquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:01 schreef Onorgineel het volgende:
Geen 'dat was echt fantastisch' meer
je weet het nooit met die surinamersquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:01 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ah Viro en heloef..., 2 suri's in het huis.
oude settings?quote:
Dat is kudt.quote:
kunnen jullie moeders niet een keer surinaams voor me koken?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:02 schreef Viro het volgende:
[..]
je weet het nooit met die surinamers![]()
oh wacht ik ben er ook 1
Justin...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:01 schreef Onorgineel het volgende:
Geen 'dat was echt fantastisch' meer
lol gelukkig niet de schoenquote:
Okeequote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
doe anders nog eens teamviewer, dan kijk ik nog een keer DM codes maar
Mijn moeder is 5,5 jaar geleden plots overledenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:03 schreef dragems het volgende:
[..]
kunnen jullie moeders niet een keer surinaams voor me koken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |