Geen pics durven te posten maar wel naar meets willen komenquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:35 schreef RockNijntje het volgende:
Een meeting? GezelligZou ik ook best een keer willen eigenlijk
Maar doe ik toch maar niet
Ja echt gewldig, met zijn allen achter de zelfde doos aan ookquote:
EN hard schreeuwenquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:36 schreef MPG het volgende:
[..]
En dan weer dat circus van grote dozen, harde cylinders en volle zakken?
Voor je het weet gaat de poes van Marijke weer aan de haal met de wurm van wokquote:
Ik heb pics gepostquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:38 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Geen pics durven te posten maar wel naar meets willen komen
en een druiperquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ook
en pannenkoeken met geluid
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:39 schreef pgrferrari het volgende:
Marijke spoot me toen onder
En die rubberlucht toen
Sorry..quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:37 schreef MPG het volgende:
[..]
No f*cking way!
Ik woon in Venlo. Limburg dus.
Hey hey hey, dat die lui naar Den Haag zijn verdwenen wil niet zeggen dat ik ze steun hequote:Op donderdag 27 januari 2011 23:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Sorry..![]()
Wat erg zeg.. Wilders- en Verhagenland
Welterusten en succes morgen met je proefwerkenquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:40 schreef RockNijntje het volgende:
AAARGH boze moeder![]()
Voor mijn eigen veiligheid ga ik nu maar, doeii
![]()
Wilders heeft wel een kleine plasser hoor ik netquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Hey hey hey, dat die lui naar Den Haag zijn verdwenen wil niet zeggen dat ik ze steun he...
Slaap zachtquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:40 schreef RockNijntje het volgende:
AAARGH boze moeder![]()
![]()
en Fles maandag naar de dokter:quote:
Ik ben niet afgunstigquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik wens jullie HEEL VEEL plezier, maar ik ben echt wel afgunstig ook hoor
Da's waarquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Hey hey hey, dat die lui naar Den Haag zijn verdwenen wil niet zeggen dat ik ze steun he...
slaap lekkerquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:40 schreef RockNijntje het volgende:
AAARGH boze moeder![]()
![]()
Slaap lekker RNquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:40 schreef RockNijntje het volgende:
AAARGH boze moeder![]()
![]()
Dat zal toch wel mee vallenquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik wens jullie HEEL VEEL plezier, maar ik ben echt wel afgunstig ook hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |