Zo heette die aflevering ook gewoon.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:03 schreef liesje1979 het volgende:
Hoe kom ik er nou bij dat aflevering 1 kleur bekennen was?
Dat was de afgelopen jaren toch niet zo? Gelijk de week daarop toch.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:02 schreef MrManiak het volgende:
Mh... Denk alleen niet dat de finale-uitzending 1 week na de 10e aflevering komt, maar twee weken later (om in de traditie te blijven)
Dat was ook de titelquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:03 schreef liesje1979 het volgende:
Hoe kom ik er nou bij dat aflevering 1 kleur bekennen was?
Karin deed toch erg haar best, door gewoon de andere bus aan gort proberen te rijdenquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:27 schreef gohan16 het volgende:
Mensen, mensen, mensen
Tijdens de busopdracht kon er niet gemold worden door de mol, alleen door zijn/haar best te doen, maar dat deed iedereen.
Nee hoor twee of drie weken later pas.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:04 schreef Peekies het volgende:
Dat was de afgelopen jaren toch niet zo? Gelijk de week daarop toch.
Ook wat ze toen zei in de voice-over: 'Ja, we waren nog lang niet bij de bocht, dus waarom zou ik naar rechts sturen?'quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:08 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Karin deed toch erg haar best, door gewoon de andere bus aan gort proberen te rijden
Ja echt weer zo'n Karin actie. Je kan niet door de voorruit kijken, maar wel perfect door een mega groot zijraam waarvan je weet dat daar de andere bus ook aan het optrekken is. Maar kijken ho maar...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:10 schreef Susi het volgende:
[..]
Ook wat ze toen zei in de voice-over: 'Ja, we waren nog lang niet bij de bocht, dus waarom zou ik naar rechts sturen?'
Hij wilde van de 2 naar de 3, maar ging naar de 1. Dat vond de bus niet leuk.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:14 schreef Bellatrix het volgende:
Ik snap nog steeds niet hoe Patrick de versnellingsbak kapot heeft gemaakt.
Inderdaad, door dat zijraam had ze prima kunnen zien dat ze heel erg naar links reed.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:11 schreef liesje1979 het volgende:
En volgens mij waren de zijramen niet afgeplakt dus je zou toch denken dat ze iets gezien moet hebben.
Ik denk ook niet dat Karin de mol is. Maar Karin liet wel zien, dat er ook bij die opdracht nog wat te mollen vielquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:19 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Inderdaad, door dat zijraam had ze prima kunnen zien dat ze heel erg naar links reed.
En sowieso, als je niets ziet kun je een beetje afwijken, maar zij stuurde wel heel erg naar links.
Maar toch, als ik dan de keropdracht weer zie en haar eerlijke antwoord over Horace zou ze de mol niet kunnen zijn.
De Mol kan toch gewoon wat ingevuld hebben? Kan toch niet weggestuurd worden.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:19 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Inderdaad, door dat zijraam had ze prima kunnen zien dat ze heel erg naar links reed.
En sowieso, als je niets ziet kun je een beetje afwijken, maar zij stuurde wel heel erg naar links.
Maar toch, als ik dan de keropdracht weer zie en haar eerlijke antwoord over Horace zou ze de mol niet kunnen zijn.
Ja volgens mij mochten ze volgens de opdracht ook gewoon niets antwoorden, maar dat deed volgens mij niemand.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:24 schreef liesje1979 het volgende:
Ik snapte sowieso de kandidaten niet die bij een ja/nee vraag gingen liegen. Als je dan liegt weet de ander toch ook wat je geantwoord hebt?
Klopt, het waren dan ook alleen maar vrouwen die deze fout maaktenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:24 schreef liesje1979 het volgende:
Ik snapte sowieso de kandidaten niet die bij een ja/nee vraag gingen liegen. Als je dan liegt weet de ander toch ook wat je geantwoord hebt?
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:26 schreef koningkerel het volgende:
[..]
Klopt, het waren dan ook alleen maar vrouwen die deze fout maakten
Klopt, in dat lijstje staan de titels zoals ze in het molboekje staan. Dat molboekje kun je ook downloaden op de site van WIDM.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:00 schreef Peekies het volgende:
http://www.widm.nl/afleveringen.html
Onofficieel natuurlijk, maar ik geloof dat het ook ooit in dat mollenboekje stond dat je bij de avrobode kreeg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |