abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91963010
Te koop wegens nieuw navigatiesysteem:superdegelijk Navman F50 navigatiesysteem incl. TMC- en Bluetooth-module. Compleet in doos. De originele lader is helaas stuk gegaan dus er zit een vervangende lader bij (gewoon een USB-lader :P ).

Zeer fijn navigatiesysteem en ideaal met extra knoppen voor de (dichtsbijzijnde) tankstation en parkeergarage. Kaarten die erop zitten zijn voor heel Europa en komen uit 2007. Nieuwere kaarten zijn nog te downloaden en zijn circa 25 Pond bij Navman zelf. ;)

Kenmerken:
- heel Europa
- Sirf3 2gen GPS-ontvanger
- TMC-functie (geen abonnementskosten)
- alle flitspalen in Europa voorgeïnstalleerd
- bluetooth carkit-module
- 3,5 inch touchscreen.

Richtprijs: 65 Euro,

Op te halen in Eindhoven of verzending per post. :)
pi_91964177
50 euro incluis verzenden, geboden onder voorbehoud.

Ik moet me even iets verder verdiepen in het tmc gedeelte, misschien kan jij je licht er even op schijnen?
pi_91966657
50 incl. verzenden vind ik te weinig.

TMC is voor verkeersinformatie, dus actuele filemeldingen maar ook bijvoorbeeld controleposten (mobiele flitsers) en andere waarschuwingen. Zo werd ik in Denemarken en Zweden dankzij de TMC gewaarschuwd voor sneeuwstormen. :P
pi_91967034
Thx voor de info. Zit hier ook een card slot op? Of intern geheugen?

Alle accessoires zitten erbij, zoals montage materiaal en autolader?
pi_91968494
Alles zit erbij (houder, boekjes, lader, carkit, externe antenne voor de TMC, de doos enz enz), en volgens mij staan de kaarten op een SD-kaartje die er standaard 1 dus in zit. :P
pi_91969729
Volgens mij vind ik het scherm net even iets te klein, ik ga morgen is kijken hoe groot het nou in het echt is. Bied bij deze, nog steeds onder voorbehoud, 56,75
pi_91978081
Scherm vind ikzelf groot zat, die 4,3 inch dingen zijn breedbeeld en schiet je eigenlijk weinig mee op vidn ik. :P 3,5 inch is gebruikelijk bij alle systemen, pas sinds een jaar of 2 heb je die grotere dingen. :P

Bod staat genoteerd!
pi_92134613
Berekend het systeem bij een file ook een alternatief ?
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_92193875
Kan je wel voor kiezen ja. :) Zo stond ik ooit richting Den Bosch bijna dik in de file, dus ik kies voor een alternatieve route via Sint Michielsgestel maar helaas was vanwege een wegverzakking die weg afgesloten toen. :') Voor de rest werkt 'ie prima, vooral in Duitsland flink profijt van gehad. :)
pi_92728661
Geen interesse in spullen die ik te koop aanbied ?
Kunnen we misschien tot een deal komen ;)
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_92781763
Helaas, je Mercedes is wel tof trouwens. :P Ik snap niet dat je die nog niet kwijt bent eigenlijk. :X
pi_92891657
Verkocht! Topic mag op slot. :)
pi_92928265
Oke :)
Juin uit Eigen Tuin!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')