dat zeggen ze in de groep ook telkensquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:13 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Acceptatie is de eerste stap naar een oplossing
Bazenpost is dit! Philip!quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:13 schreef mc-Piel het volgende:
sharr ik heb hier nog wat dropshot, tequila gold en wat Bacardi lime staan.
Voel je vrij om langs te komen
Maar lekkere geitenbilletjes van me, sprankelende forelletjes van me!
Ik gaat d'r vandoor!
Eerst even m'n pik asfalteren en aan m'n longen sjorren.. en dan de hond uitlaten
quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:15 schreef Swomp het volgende:
Hallo allemaal!
Eindelijk ff tijd voor te fokken
jup het is na 12 uur pas oppassenquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dragems is voor 12 uur toch altijd lief en schattig enzo
Maar ik had niet verwacht dat het luktequote:Op donderdag 27 januari 2011 21:14 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Jij bent écht de lapoqueen
Maar toch blijf je awesomequote:Op donderdag 27 januari 2011 21:15 schreef sharr het volgende:
[..]
Maar ik had niet verwacht dat het lukte
Sharr zit nog in de leeftijd dat haar kano standaard kaal isquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:15 schreef Ragboer het volgende:
sharr zit nog in de leeftijd dat drinken en roken koel is.
Dankjequote:Op donderdag 27 januari 2011 21:16 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Maar toch blijf je awesome
Dankjequote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:16 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Sharr zit nog in de leeftijd dat haar kano standaard kaal is
ik moest glimlachenquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:16 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Smokese!quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:16 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dankje
Ik heb vandaag zo'n bui dat ik de hele tijd denk van; WOW! Wat een lange en goed opgebouwde zinnen! Ik zou eigenlijk een boek moeten schrijven!
Tja, ik heb zo nu en dan mijn briljante ingevingen.. en nu gaat ik lekkah een Kretekje roken
Want jij bent 60?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:15 schreef Ragboer het volgende:
sharr zit nog in de leeftijd dat drinken en roken koel is.
WOWquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:16 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dankje
Ik heb vandaag zo'n bui dat ik de hele tijd denk van; WOW! Wat een lange en goed opgebouwde zinnen! Ik zou eigenlijk een boek moeten schrijven!
Tja, ik heb zo nu en dan mijn briljante ingevingen.. en nu gaat ik lekkah een Kretekje roken
lekker manquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:16 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dat is niet grappig, er zit een meisje bij ons op school die wou dat ook doen.quote:
Lang geleden dat ik een vriendinnetje heb gehad bij wie dat zo wasquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:16 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nee, ik ben een verslaafde.quote:
ik zeg: WOW ... niet WoW ...quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:17 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dat is niet grappig, er zit een meisje bij ons op school die wou dat ook doen.
Nu is ze er een week niet geweest, en ging iedereen vandaag Kedeng Kedeng voor dr zingen.
ik hou wel van een grasstrook op de landingsbaanquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:17 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Als het gras begint de groeien mag de boom geplant worden
Mwah ik hou niet zo van dat wier op de kierquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:18 schreef Afroman het volgende:
[..]
ik hou wel van een grasstrook op de landingsbaan
Klopt, aids is de schulden van zwarten en homo's.quote:
SHARR!! Neee ik heb deze speciaal voor jou aangevraagdquote:
Flugel is gewoon wodka redbullquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
aaaaaaaaaaaaah eigenlijk moet ik nu flugel hebben![]()
Ik heb er 2quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:19 schreef SperzieboonToon het volgende:
Top 10 Topic-openers
1 PiRANiA - 39
2 sharr - 21
quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:19 schreef SperzieboonToon het volgende:
Top 10 Topic-openers
1 PiRANiA - 39
2 sharr - 21
Kan je daarvan een videotje maken?quote:
12 is ook wel best veel.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:20 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik 12, ik val net buiten de top 10
Sorry dit moest ik gewoon effe uit een ander topic kopiërenquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:07 schreef rickyszz het volgende:
Ik heb gister een sigaret in mijn kontje gestopt en dat wsa heerlijk. Toen ik hem aanstak anaal-inhaleerde ik de geweldige hoeveelheid kont-tabak en dat was onweerstaanbaar lekker. Lekker mijn prostaat roken met oetlullededingding in mijn peopgaatje.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:21 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Sorry dit moest ik gewoon effe uit een ander topic kopiëren
Ow het komt van deze site:quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:21 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
![]()
Klinkt een beetje alsof het door dezelfde gozer getypt is als het turkse pizza verhaal
lol wut nog niet bekantquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:21 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
![]()
Klinkt een beetje alsof het door dezelfde gozer getypt is als het turkse pizza verhaal
Dat is echt vies.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:21 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Sorry dit moest ik gewoon effe uit een ander topic kopiëren
Dat ook maar gewoon het geheelquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:22 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Engels en Nederlands door elkaar![]()
2-1quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:22 schreef Swomp het volgende:
kut helemaal door mijn hw ajax vergeten ..... hoeveel staat het?
Ty dj
Okee die zou ik heeeeel hard raken!quote:
znacky (sidekick) vind de mond te groot ten opzichte van de lippenquote:
Problemen mee?quote:
val niet op blond bij vrouwenquote:
oh.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
val niet op blond bij vrouwen
DIT NUMMER WAS IN JUNI AL EN WAS TOEN AL KUTquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:25 schreef Snuf. het volgende:
DIT NUMMER WAS VANMIDDAG OOK AL EN TOEN WAS HET OOK AL KUT
quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:25 schreef Swomp het volgende:
Kut spanje!
Kut Octopus
Kut Paul![]()
Kut wk2010 !
En niet te vergeten: kut Webbquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:25 schreef Swomp het volgende:
Kut spanje!
Kut Octopus
Kut Paul![]()
Kut wk2010 !
Ik was ook naar schoolquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:25 schreef Snuf. het volgende:
[ link | afbeelding ]
En dat terwijl ik naar school moest en moest werken
Kan je na gaan hoe erg je geen leven hebtquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:25 schreef Snuf. het volgende:
[ link | afbeelding ]
Was je sigaretje lekker?quote:
Pff. En tijdens het posten heb ik ook nog lekker een uitzendinkje gemaaktquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:26 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Kan je na gaan hoe erg je geen leven hebt
Ditquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
watje... bang voor bedreigingen enzo
Ze weten waar mijn huis woontquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
watje... bang voor bedreigingen enzo
Wil je er een kusje op?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:27 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja opzich wel, ik brandde alleen knetterhard mijn hand aan die klote aansteker
BEL DE BRANKWEERquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:28 schreef Spaghettivreter het volgende:
ER IS WEER BRANK!
http://www.nu.nl/binnenla(...)-in-winterswijk.html
Als ik sharr zie asocieer ik dat met roken.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:27 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja opzich wel, ik brandde alleen knetterhard mijn hand aan die klote aansteker
5 tot 6 sigaretten per dag is gewoon niet veelquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:28 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Als ik sharr zie asocieer ik dat met roken.
Zou wel je postcount nóg meer opkrikkenquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik ben best blij dat ik op mezelf woon.. gewoon roken in huis.. goed luchten.. en ik hoef niet telkens te posten dat ik ga roken
Ik ben blij dat er een opening in mijn penis zit anders is het zo lastig plassenquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik ben best blij dat ik op mezelf woon.. gewoon roken in huis.. goed luchten.. en ik hoef niet telkens te posten dat ik ga roken
quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:29 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Zou wel je postcount nóg meer opkrikken
Heb jij een gat in je piemolquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:29 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik ben blij dat er een opening in mijn penis zit anders is het zo lastig plassen
Jep!quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Heb jij een gat in je piemol
Brankquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:28 schreef Spaghettivreter het volgende:
ER IS WEER BRANK!
http://www.nu.nl/binnenla(...)-in-winterswijk.html
Maar rook je nou shag of niet? Of is dat onzin van Pielletje?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:29 schreef sharr het volgende:
[..]
5 tot 6 sigaretten per dag is gewoon niet veel
ik ookquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:30 schreef Swomp het volgende:
[..]
Brank![]()
Nu lees ik steeds ook echt brank ipv brand in dat artikel !
BAILA BAILA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
19de en ik had nog wel een presentatie net.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:25 schreef Snuf. het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik niet!quote:
Topper die heloefquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:31 schreef heloef het volgende:
[..]
19de en ik had nog wel een presentatie net.
Dat is onzin, ,Kent of Marlboro lightquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:30 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Maar rook je nou shag of niet? Of is dat onzin van Pielletje?
maar je hebt wel een openingquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik niet!![]()
maar heb ook geen piemol
Prove?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik niet!![]()
maar heb ook geen piemol
Ik ookquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:30 schreef Swomp het volgende:
[..]
Brank![]()
Nu lees ik steeds ook echt brank ipv brand in dat artikel !
BAILA BAILA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
heloefquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:31 schreef heloef het volgende:
[..]
19de en ik had nog wel een presentatie net.
Begin aan de chocoladesigarettenquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:31 schreef sharr het volgende:
[..]
Dat is onzin, ,Kent of Marlboro light
Ik ga met pielletje nog een keer kretek rokenquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:31 schreef sharr het volgende:
[..]
Dat is onzin, ,Kent of Marlboro light
Wat is dat?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:32 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik ga met pielletje nog een keer kretek roken
was het maar kut.. dan had je er nog wat aanquote:
Idd, dit is gewoon kutmuziekquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:33 schreef SperzieboonToon het volgende:
Dit zijn trouwens geen nummers die blijven hangen...
Sigaretten met kruidnagel, zo roken wij indo'squote:
Koelkast, je bent er weerquote:
We zijn nog niet bij de topquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:33 schreef SperzieboonToon het volgende:
Dit zijn trouwens geen nummers die blijven hangen...
quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:35 schreef Afroman het volgende:
SNUF TYFT OP MET JE FUCKING STEALTH QUOTES
Jij bent ook fan van krullenbollen?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:35 schreef Snuf. het volgende:
OH WAT IS DEZEN DIE CHICK IS GEWOON BIJ HET VOLGENDE PROGRAMMA OP NEDERLAND 1 WEER
23 luisteraars!quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:35 schreef Swomp het volgende:
wat is er gvd met het aantal luisteraars aan de hand
zou ze ook onder krulletjes hebben of een kale kano?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:35 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Jij bent ook fan van krullenbollen?
Videomateriaal?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:36 schreef sharr het volgende:
Toybox nadoen op school met een groepje
Vrouwen met krullend haar.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:35 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Jij bent ook fan van krullenbollen?
hoe kan dat nou, al die kwaliteits muziek hierquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:35 schreef Swomp het volgende:
wat is er gvd met het aantal luisteraars aan de hand
Hopelijk kaalquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:36 schreef Snuf. het volgende:
[..]
zou ze ook onder krulletjes hebben of een kale kano?
quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:36 schreef sharr het volgende:
Toybox nadoen op school met een groepje
Kijk, heloef is mijn man. Hij begrijpt 't. Heb je nog een zus met krullen toevallig?quote:
THIS TIME IN SNUF'S QUEST IN THE JUNGLE: THE HUNT FOR THE CAVEquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:36 schreef Snuf. het volgende:
[..]
zou ze ook onder krulletjes hebben of een kale kano?
Ik heb geen zus echter wel een buurmeisje van 18 met krullend haar.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:37 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Kijk, heloef is mijn man. Hij begrijpt 't. Heb je nog een zus met krullen toevallig?
quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:38 schreef Afroman het volgende:
[..]
THIS TIME IN SNUF'S QUEST IN THE JUNGLE: THE HUNT FOR THE CAVE
die was toch veel te jong??quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:38 schreef Snuf. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb een chickie geneukt een tijd terug met zulke krulletjes
Picca's?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb geen zus echter wel een buurmeisje van 18 met krullend haar.
GVD met mij ja...quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:39 schreef haatmeneer het volgende:
Surfin Bird
Laatst nog 17x in repeat afgespeeld bij wiskunde.....
Jawel tietloze meisjesquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:39 schreef JApieman het volgende:
[..]
Meisjes zonder tieten zijn geen meisjes
Daarvan ken ik het ja...quote:
Ze zijn alleen geen meisjes als ze beneden ook een kale vlakte zonder een breuklijn hebben. Op zo'n kale vlakte wonen dan vaak Aliens, Predators en Pikachu'squote:Op donderdag 27 januari 2011 21:39 schreef JApieman het volgende:
[..]
Meisjes zonder tieten zijn geen meisjes
Beste aflevering OOIT!!!quote:
Maar leven ze nog?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:40 schreef Afroman het volgende:
tietloze meisjes zijn ook schenkbaar, vraag maar aan Snuf. hij heeft een hele collectie in zijn kelder
Mwah daar begint nu ook wel enige vorm van bobbel te ontstaanquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:40 schreef Afroman het volgende:
tietloze meisjes zijn ook schenkbaar, vraag maar aan Snuf. hij heeft een hele collectie in zijn kelder
Niet sharr pesten, sharr is lief.quote:
Misschien een keer een nieuwe lading zoeken?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:41 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Mwah daar begint nu ook wel enige vorm van bobbel te ontstaan
sollicitatie procedure is al begonnenquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:41 schreef JApieman het volgende:
[..]
Misschien een keer een nieuwe lading zoeken?
SENSATIE....quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:42 schreef Snuf. het volgende:
Dode meisjes zijn chill ze doen wat je wilt
Haha serieus wat een hoerquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:42 schreef ViezeFreddiey het volgende:
haha, sharr rookt zware van nelle..
Ik ben niet boosquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:41 schreef Afroman het volgende:
[..]
sorry man, ik wist niet dat je boos werd
Ik heb gegeten joh.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:42 schreef Snuf. het volgende:
[..]
we dont want to know ded joe ar fapping
nee man, ze rookt pakjes okselhaarquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:42 schreef ViezeFreddiey het volgende:
haha, sharr rookt zware van nelle..
dat wist ik pas na 5 keer dat het bij het nummer hoordequote:
je haalt de woorden uit mijn mondquote:
Boeie.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:43 schreef VETTESHITOUWE het volgende:
fout geen dumpert hit maar headhunterz grapje om het nummer te maken
een fout is pas een fout als de waarheid goed isquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:43 schreef VETTESHITOUWE het volgende:
fout geen dumpert hit maar headhunterz grapje om het nummer te maken
Het is je eigen shoarmatent, moet je dan nog bestellen ook?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:44 schreef heloef het volgende:
Mijn shoarmatent is de keuken aan het verbouwen. Ik kan nu niks bestellen.
een wijze les van jeboysnufquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:44 schreef Snuf. het volgende:
[..]
een fout is pas een fout als de waarheid goed is
HET BEGINT MET EEN N EN EINDIGT OP EUKENquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:44 schreef heloef het volgende:
Mijn shoarmatent is de keuken aan het verbouwen. Ik kan nu niks bestellen.
Ja, dat dacht ik ook.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:44 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Het is je eigen shoarmatent, moet je dan nog bestellen ook?
NEUKENquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:45 schreef Snuf. het volgende:
[..]
HET BEGINT MET EEN N EN EINDIGT OP EUKEN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |