De meeste vrouwen zien er sowieso beter uit als ze jonger zijn hoor.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:51 schreef Stuurver het volgende:
Ik wist niet dat er vrouwen bestonden waar wat korter haar beter staat dan lang
2012 is er toch bijna...quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:54 schreef 92Merel het volgende:
Wat heeft ze op dr hoofd, pakje aluminiumfolie?
HOT DIGGE-TY-DAMNquote:Op dinsdag 22 maart 2011 05:02 schreef Klaasvaak87 het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe look staat er echt niet jammer
Ja die kont hequote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:03 schreef Phantomesse het volgende:
Ze is een hele mooie meid met een goeie kont alleen idd vroeger had ze iets viezigs en aparts. Ik denk dat het komt omdat d'r haar er zo vettig uitziet op die eerste foto in de OP. Verder gewoon een prachtwijf natuurlijk en dat nieuwe kapsel staat haar lekkah lekkah maar ik hou gewoon van dat kapsel.
Als je dergelijke krachttermen nodig hebt om je mening kracht bij te zetten ben je toch maar een smakeloze nerd.quote:
Jij bent hier de homo hoor.quote:
Is er geen handige nerd die hier ff een paar gifjes van kan maken.Wat een geil wijf zegquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:18 schreef KNAK het volgende:
[ afbeelding ]
Trouwens TS,![]()
Topic over Alizee beginnen zonder bovenstaande filmpjes erin....
![]()
![]()
Zo'n .gifje bestaat al.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:09 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Is er geen handige nerd die hier ff een paar gifjes van kan maken.Wat een geil wijf zeg
+1 als je denkt dat ze dat op je lul doetquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:11 schreef DuvelDuvel het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon ook precies dat stukje dat ik bedoelde.
Ehhh.... tot hoe jong vind je?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
De meeste vrouwen zien er sowieso beter uit als ze jonger zijn hoor.
18 he.quote:
Shit. Hier dacht ik dat ik je had.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
18 he.
Alles onder de 18 jaar noemt men doorgaans meisjes en geen vrouwen.
Toen ze 16 was ten tijde van Moi Lolita mocht ze er ook al wezen hoor.quote:
fap fap fapquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Toen ze 16 was ten tijde van Moi Lolita mocht ze er ook al wezen hoor.
[ afbeelding ]
Wil ik best een poosje voor zitten.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Toen ze 16 was ten tijde van Moi Lolita mocht ze er ook al wezen hoor.
[ afbeelding ]
Wil ik best een poosje voor zitten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |