En als je de laatste e verandert in een T staat er Alizetquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:02 schreef Meneer_Nilsson het volgende:
[..]
Als je dan de b dan weer verandert staat er weer Alizée!
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:05 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
En als je de laatste e verandert in een T staat er Alizet
Ali Z
Bij die eerste foto lijkt het net of haar hoofd erop is geplaktquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:12 schreef vogeltjesdans het volgende:
Deze pics horen in dit topic![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaloers vrouwmenschquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:15 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Bij die eerste foto lijkt het net of haar hoofd erop is geplakt
Ik zal jouw foto eens plakken op de tweede fotoquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:15 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Bij die eerste foto lijkt het net of haar hoofd erop is geplakt
Blufquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik zal jouw foto eens plakken op de tweede foto
quote:
Je joktquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:18 schreef tjoptjop het volgende:
En daarnaast heeft ze al een kind ook
Sorryquote:
quote:Alizée is in 2003 in Las Vegas getrouwd met collega-zanger Jérémy Châtelain, die ze dat jaar tijdens de Eurobest-prijsuitreiking had ontmoet. Het paar heeft een dochter Annily (geboren: 28 april 2005) en woont in Parijs.
quote:
Tof man, fok domineren alleen omdat je man bent.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:08 schreef chroestjov het volgende:
[..]
He kijk, een vrouw met een mening.
Bedankt voor je bijdrage, leuk dat je probeert mee te doen.
Dank je, alles om jou te laten lachen hequote:Op vrijdag 28 januari 2011 08:32 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Hahahaha sukkel die je bent
Ahwwquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dank je, alles om jou te laten lachen he
TESTICKELSCH ZULLEN ALTIJD DOMINEREN, GIJ TEFALTRUT.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:38 schreef drunk_on_shadows het volgende:
[..]
Tof man, fok domineren alleen omdat je man bent.
Maar jullie vinden haar dus echt knap?
Tefaltrutquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
TESTICKELSCH ZULLEN ALTIJD DOMINEREN, GIJ TEFALTRUT.
Ik wel.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:38 schreef drunk_on_shadows het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:38 schreef drunk_on_shadows het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop