Alleen dit is niet de 2001 versie, dit is 't origineelquote:
N-Trance - Set you free (Spencer and Hill radio edit)quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:49 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Alleen dit is niet de 2001 versie, dit is 't origineel
quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:49 schreef Snuf. het volgende:
MORGEN EINDELIJK WEER SPARTA LEKKER BIJ MIN 5 NAAR SPARTA - RBC KIJKEN
Klinkt niet erg als spencer & Hillquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:49 schreef Oceanview het volgende:
[..]
N-Trance - Set you free (Spencer and Hill radio edit)
Even zoeken.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:49 schreef mc-Piel het volgende:
Heeft iemand voor mij misschien een goeie mp3 van N-Trance - Set you free ( 2001 versie)
Ken je Afrojack - Cool ( Spencer & Hill remix) ... dat is heeeeeeel wat ander remixwerk dan dit!quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:49 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Klinkt niet erg als spencer & Hill
Nee maar wel met het hele teamquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:50 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Kan je daar al een beetje mee overweg?
Komt m'n hardcorequote:
Wie?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahaha nu snap ik je ''quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:51 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mijn droom, wat doe je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._ eerste waar ik aan dacht though voor ik de spoiler opende
Ik heb aangevraagd:quote:
Zij deed altijd mee aan zo'n toneelprogramma op 2 of 3 ofzo! Zij is best schenkbaar ja!quote:
Ik postte het en toen dacht ik, wacht, dit word fout opgevat natuurlijkquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:51 schreef sharr het volgende:
[..]_ eerste waar ik aan dacht though voor ik de spoiler opende
Ben jij zo klaar voor de take over?quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:52 schreef trolololo het volgende:
OPROEP:
Noem top 5 van liedjes die het meest in je kop blijven hangen...
PM NAAR MIJ!
Bij voorbaat dank
Ah wholla zemmel lekker nieuwen nakken jwtquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
godsamme.. na 5 borden gemold te hebben heeft die muts net ook nog 3 kopjes gemolesteerdnu is het niet grappig meer
Volgende keer een BoB voor 't afwassen dan maar?quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
godsamme.. na 5 borden gemold te hebben heeft die muts net ook nog 3 kopjes gemolesteerdnu is het niet grappig meer
beterquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:51 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik heb aangevraagd:
Distorted Revelation - Rockstar![]()
![]()
Die komt hierna!
quote:
ze is nuchter.. maar kan maar 1 hand gebruiken.. en is nogal een kluns vandaag... aargh zat mijn lievelings kopje bijquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:53 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Volgende keer een BoB voor 't afwassen dan maar?
Ja, ik hoop het, dit is voor het eerst dat ik met nieuwe server draaiquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:52 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ben jij zo klaar voor de take over?
merk t.. maar daar zou ik nog geen wie is de mol voor gaan kijkenquote:
ja net opgezocht bij youtubequote:Op donderdag 27 januari 2011 20:53 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Je kent het nr?
Is een wat oudere, maar wel prachtig!
De mooiste ooit
Hoe weet je dan wanneer zij in beeld is?quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:54 schreef Snuf. het volgende:
ik heb het geluid van wie is de mol uitgezet en ik kijk alleen als anna in beeld komt
Harde heb je wel weer het oude wachtwoord?quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:54 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ja, ik hoop het, dit is voor het eerst dat ik met nieuwe server draai
Hoe weet je nou dat ze in beeld komt als je niet kijkt?quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:54 schreef Snuf. het volgende:
ik heb het geluid van wie is de mol uitgezet en ik kijk alleen als anna in beeld komt
TERREUR!quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:54 schreef dragems het volgende:
haaai mensen zit hier nu met een maat van me die gaat misschien een beetje meehelpen met de radiouitzending
quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:54 schreef dragems het volgende:
haaai mensen zit hier nu met een maat van me die gaat misschien een beetje meehelpen met de radiouitzending
Afroman wil weten of hij lekker isquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:54 schreef dragems het volgende:
Komop toon, dit zouden we niet meer doen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:55 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hoe weet je nou dat ze in beeld komt als je niet kijkt?
JApiemanquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:55 schreef JApieman het volgende:
[..]
Hoe weet je dan wanneer zij in beeld is?
Ik ookquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:55 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Afroman wil weten of hij lekker is
weet ik veel vast welquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:55 schreef Snuf. het volgende:
[..]
de tv zit zeg maar in het verlengde van mijn mekboek dus boven het scherm jwt. en ik heb een sensor voor tjiksquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:55 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hoe weet je nou dat ze in beeld komt als je niet kijkt?
heb je mij dat ergens zien vragen???quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:55 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Was dat voor 't nr, of voor wat anders?quote:
voor het nummer.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:56 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Was dat voor 't nr, of voor wat anders?
Je laptop dus gewoon, okequote:Op donderdag 27 januari 2011 20:56 schreef Snuf. het volgende:
[..]
de tv zit zeg maar in het verlengde van mijn mekboek dus boven het scherm jwt. en ik heb een sensor voor tjiks
Fo.....Fo.....quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:55 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Harde heb je wel weer het oude wachtwoord?
maar de 1 toch lekkerder dan de ander.. om naar te kijkenquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:56 schreef aight1 het volgende:
Iedereen is lekker op z'n eigen manier
heb je meschien een download link voor me dit nummer is lauwquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:56 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Was dat voor 't nr, of voor wat anders?
o ik dacht dat jij van de andere kant was?quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:56 schreef Afroman het volgende:
[..]
heb je mij dat ergens zien vragen???
Alsof negers minder zijnquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:56 schreef Snuf. het volgende:
[..]
o ik dacht dat jij van de andere kant was?
Na dit lied en jinglequote:Op donderdag 27 januari 2011 20:57 schreef trolololo het volgende:
[..]
Mooi, zeg maar als ik erin kan
quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:56 schreef VETTESHITOUWE het volgende:
[..]
heb je meschien een download link voor me dit nummer is lauw
quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:56 schreef Oceanview het volgende:
[..]
voor het nummer.[ afbeelding ]
NOOO STOP HURTING MY FEELINGSS!!!!!!quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:56 schreef Snuf. het volgende:
[..]
o ik dacht dat jij van de andere kant was?
Sorry, vrouwelijke exemplaren. Ben niet van achter de Domquote:
NOG 1 KEER. SHARR WIL JOU NIET IN HAAR!!!quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:57 schreef trolololo het volgende:
[..]
Mooi, zeg maar als ik erin kan
Is wel leuk als ál die liedjes blijven hangenquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:58 schreef sharr het volgende:
Stijnerdje je gaat dus muziek draaien die in je kop blijft hangen?
LEAVE AFROMAN ALONE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:58 schreef Afroman het volgende:
[..]
NOOO STOP HURTING MY FEELINGSS!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry het spijt mequote:Op donderdag 27 januari 2011 20:58 schreef Afroman het volgende:
[..]
NOOO STOP HURTING MY FEELINGSS!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Niet te veel picca's plaatsen dude. We hoeven niet al je rukmateriaal te zien.quote:
JVTquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:58 schreef Snuf. het volgende:
[..]
EEN NEGER ZO'N ZWARTE ZO'N DIKKE DIE HEEL VEEL EET IK WORD ER ENG VAN
CHICKIE HOORquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gast als mensen er om vragen kun je dat verwachtenquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:59 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Niet te veel picca's plaatsen dude. We hoeven niet al je rukmateriaal te zien.
Zeker man. ik ben al 2 keer naar een concert geweest!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben geen gast, ik ben Ragboer.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:00 schreef dragems het volgende:
[..]
gast als mensen er om vragen kun je dat verwachten
verw88 is korterquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:00 schreef dragems het volgende:
[..]
dat is zijn tongquote:
het is dus wel je rukmateriaalquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:00 schreef dragems het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:00 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Zeker man. ik ben al 2 keer naar een concert geweest!!!Ik ook 2x omdat het gratis was!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.¯_(ツ)_/¯
ik zoek nog steeds..quote:
gast doe rustigquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:00 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik ben geen gast, ik ben Ragboer.
Fail spoiler.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:00 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik ook 2x omdat het gratis was!
[spoiler]]/spoiler]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
ik hou van je man, no homoquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:00 schreef Afroman het volgende:
KUT, IK HEB VERKEERD GESNEDENALLES GAAT FOUT IEDEREEN HAAT ME
ik haat je nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:00 schreef Afroman het volgende:
Ik ben heul rustig.quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:00 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik ook 2x omdat het gratis was!ah zemmel jij bent echt gierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:00 schreef Afroman het volgende:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:02 schreef Ragboer het volgende:
Ik heb zo'n gevoel de dragems weer mensen de kanker, aids en de prostitutie in gaat wensen.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:02 schreef Ragboer het volgende:
Ik heb zo'n gevoel de dragems weer mensen de kanker, aids en de prostitutie in gaat wensen.
dragems is voor 12 uur toch altijd lief en schattig enzoquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:02 schreef Ragboer het volgende:
Jazekers.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:02 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja die Rockie weet wel hoe je dat plaatje moet posten
MAG HETquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:03 schreef sharr het volgende:
JE RAAKT MIJN TRALALA AAN!!!!!!!!!!!!!
sorryquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:03 schreef sharr het volgende:
JE RAAKT MIJN TRALALA AAN!!!!!!!!!!!!!
quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:03 schreef Snuf. het volgende:
HOER OP NAAR HET VOETBALVELD ALS JE DAAROVER GAAT PRATEN
QFT.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:03 schreef Snuf. het volgende:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:04 schreef aight1 het volgende:
Mensen die zichzelf man noemen en niet van voetbal houden_!
Ik vind alleen het Nederlands elftal awesomequote:Op donderdag 27 januari 2011 21:04 schreef aight1 het volgende:
Mensen die zichzelf man noemen en voetbal een sport noemenquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:04 schreef aight1 het volgende:
CURLINGquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:04 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Mensen die zichzelf man noemen en voetbal een sport noemen____!
Ik moet dit even kwijt:quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:03 schreef Snuf. het volgende:
Ik hou wel van voetbal, als het sparta isquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:04 schreef aight1 het volgende:
Heb respect voor RKC ja!quote:
Mensen die zichzelf man noemen en voetbal geen sport noemen en DJ zijn bij Radio ONZquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:04 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Mensen die zichzelf man noemen en voetbal een sport noemen____!
quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:05 schreef aight1 het volgende:
[..]
Mensen die zichzelf man noemen en voetbal geen sport noemen en DJ zijn bij Radio ONZ___________-----------____
_!
DJ trekt sharr kapotquote:
Geen boosheid, eerder plaatsvervangende schaamte voor het mannelijk ras.quote:
EN TOEN RAAKTE JE VERDWAALD IN ROTTERDAMquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:06 schreef sharr het volgende:
Ik ging in de Ikea dinsdag met me nichtje de hele tijd "STOP! Hammertime!" roepen en dan stilstaan. Ze apprecieerden het niet.
ik moest lachenquote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:06 schreef sharr het volgende:
Ik ging in de Ikea dinsdag met me nichtje de hele tijd "STOP! Hammertime!" roepen en dan stilstaan. Ze apprecieerden het niet.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:06 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik word vrolijk van dat plaatje
SPOILER: vrolijkheidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
Ja inderdaadquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:06 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Dat keek ik net
Die presentatrice is echt kut
quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:06 schreef sharr het volgende:
QFTquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:06 schreef JApieman het volgende:
[..]
EN TOEN RAAKTE JE VERDWAALD IN ROTTERDAM
heldinquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:06 schreef sharr het volgende:
is goed dankjequote:Op donderdag 27 januari 2011 21:07 schreef mc-Piel het volgende:
Vetteshit, ben je er nog?
Ik kon geen link vinden dus ben 'm ff aan 't uploaden voor je, enkele minuten geduld!
Quoted for truth.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:08 schreef mc-Piel het volgende:
Jongens.. wat betekend QFT eigenlijk![]()
?
Quoted for truth ofzoquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:08 schreef mc-Piel het volgende:
?
Quote For Thatquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:08 schreef mc-Piel het volgende:
?
Quote for truth!quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:08 schreef mc-Piel het volgende:
?
ik heb het gegoogled paar dagen geledenquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:08 schreef mc-Piel het volgende:
?
Quote For Truth.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:08 schreef mc-Piel het volgende:
?
http://www26.zippyshare.com/v/49669270/file.htmlquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:08 schreef VETTESHITOUWE het volgende:
[..]
is goed dankjeik wacht geduldig
Mensen die niet weten wat QFT betekentquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik heb het gegoogled paar dagen geleden
quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:09 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Mensen die niet weten wat QFT betekent
nee.. ik heb een sociaal levenquote:
En sharr, wat vind je er nou van als je dat ziet?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:07 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja inderdaadIk moest lachen om dat jongetje dat zat te schreeuwen ook al is het best wel zielig.
Wie tilt mij?quote:
Ik voelde me hongerigquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:09 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
En sharr, wat vind je er nou van als je dat ziet?
Boos... Verdrietig?![]()
Hoe voelt dat nou?
Wil je erover praten?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ben een noob.. maar zit al in een praatgroep...
quote:
quote:
Dank dank!quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:08 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Quote For Truth.
Oftewel:
Inderdaad.
DUDEquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:10 schreef Ragboer het volgende:
Inderdaad een mooie krullenbol zeg op Nederland 1. Ze maakt me dol en ik spuit sperma in haar krullenbol.
Speciaal voor VETTESHITOUWE!quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:09 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
http://www26.zippyshare.com/v/49669270/file.html
Hoi ik ben knetterquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ben een noob.. maar zit al in een praatgroep...
quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:10 schreef Ragboer het volgende:
Inderdaad een mooie krullenbol zeg op Nederland 1. Ze maakt me dol en ik spuit sperma in haar krullenbol.
Ik heb ook krullen, vind je het heel erg als je het ff in houd?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:10 schreef Ragboer het volgende:
nice dankjewelquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:09 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:11 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Hoi ik ben knetter
HOI KNETTER
ik ben alcoholiste
WIJ OOK
ik zit hier nu in de praatgroep maar ik wil een biertje
WIJ OOK
IK BEN NIET VAN ACHTER DE DOM!quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:11 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik heb ook krullen, vind je het heel erg als je het ff in houd?
Ontkenningquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wijn
![]()
en ben geen alcoholist
Wil je een beugeltje van me?quote:
neej ben echt geen alcoholist... schizofreen, geesteziek, a-technisch, onhandig ja dat allemaal wel..quote:
Acceptatie is de eerste stap naar een oplossingquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
neej ben echt geen alcoholist... schizofreen, geesteziek, a-technisch, onhandig ja dat allemaal wel..
maar geen alcoholist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |