Moet meteen denken aan een stukje uit Mock the Week (BBC2).quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:17 schreef vencodark het volgende:
Ik moet trouwens eens nodig aan anger management doen. Ik heb inmiddels 2 'boeken' gesloopt.
Zoietsquote:
Ik heb in dergelijke richting stage te lopen en dat trekt me niet zo. Ik vind het nog steeds heel moeilijk om te bedenken wat ik wel zou willen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bij mijn begeleiding zitten/zaten ook een aantal mensen met jou studie-achtergrond. Lijkt jou dat iets?
Dus mensen leren om een huishouden bij te houden..
Ja, nog steeds wel. Heb ik allang last van maar ik wil dit graag afmaken en dan zie ik verder wel. Ik heb ook simpelweg geen tijd op dit moment op bijv. vacatures te bekijken.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zit je erg te twijfelen dan?
5 jaar is mijn geestelijk leeftijd en jaar mijn lichaamelijke leeftijdquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ohjah.. Sorry, dus hij is 5 of 10. hmmmmm.. weird..
Ja flirt. Waar heren (en eventueel dames gezien de eerdere posts) je willen aanspreken omdat je er uit ziet en doet als een leuk jong ding en je daar ook gewoon op kan reageren op een speelse manier, ipv te vragen of ze je kunnen helpen oversteken.quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:20 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja flirt. Waar heren (en eventueel dames gezien de eerdere posts) je willen aanspreken omdat je er uit ziet en doet als een leuk jong ding en je daar ook gewoon op kan reageren op een speelse manier, ipv te vragen of ze je kunnen helpen oversteken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Breien en Geraniums dusquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ms wil ik helemaal geen flirt zijn ja
OKeequote:Op donderdag 27 januari 2011 19:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb in dergelijke richting stage te lopen en dat trekt me niet zo. Ik vind het nog steeds heel moeilijk om te bedenken wat ik wel zou willen.
[..]
quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:22 schreef Memento-Mori het volgende:
bustierdingetjeOeh schattig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:22 schreef Memento-Mori het volgende:
bustierdingetjeZiet er goed uit op de grond maar nog beter als jij het aan hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
dat weet je heel niet.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ziet er goed uit op de grond maar nog beter als jij het aan hebt
Ehm, niet?quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:23 schreef Yuki het volgende:
Hoe zou mijn buurvrouw reageren als ze thuiskomt en ze ziet dat ik het toilet grondig gereinigd heb en voorzien van toiletpapier, toiletblokken, toiletreiniger, luchtverfrisser etc?
waarschijnlijk moet ze alleen van die gedachte al poepen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:23 schreef Yuki het volgende:
Hoe zou mijn buurvrouw reageren als ze thuiskomt en ze ziet dat ik het toilet grondig gereinigd heb en voorzien van toiletpapier, toiletblokken, toiletreiniger, luchtverfrisser etc?
Daar zal het sowieso bij blijven denk ikquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dat weet je heel niet.soms is dromen beter
NIET OP MIJN SCHONE WCquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
waarschijnlijk moet ze alleen van die gedachte al poepen.
'Oh boy! Really nice! Nu kan ik zien waar het allemaal naartoe spettert!'quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:23 schreef Yuki het volgende:
schattig?quote:
Hé Yuki! :wquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
NIET OP MIJN SCHONE WC
Dat doet ze maar op die smerige plee van de buurman
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |