Okequote:
Doe mijn best. Ik moet dit halen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wel goed hoor. Wat studeer je eigenlijk?
Dat is wel de instelling he. En wat wil je worden als je later groot bent?quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Doe mijn best. Ik moet dit halen.
Maatschappelijk werk en dienstverlening.
Beter dat je haar jonger inschat dan ouder. Dat schijnen vrouwen op een of andere vage manier niet leuk te vinden.quote:
Ja precies, nu kom je er goed mee weg bosjequote:Op donderdag 27 januari 2011 19:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Beter dat je haar jonger inschat dan ouder. Dat schijnen vrouwen op een of andere vage manier niet leuk te vinden.
Ik ook niet hoor.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Beter dat je haar jonger inschat dan ouder. Dat schijnen vrouwen op een of andere vage manier niet leuk te vinden.
Hai vrouwtjequote:
Maatschappelijk werkster...misschien.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is wel de instelling he. En wat wil je worden als je later groot bent?
quote:
Hoiquote:
Ik word altijd jonger geschat. Veel jonger 5 of 10 meestal.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:15 schreef missbehavin het volgende:
Ik ben nog nooit ouder geschat en eerlijk gezegd zou ik dat denk ik ook best wel erg vinden
Duh, je hebt meer de uitstraling van een 28 jarige flirt dan van een 40 jarige die zich begint te interesseren in breien en geraniums.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:15 schreef missbehavin het volgende:
Ik ben nog nooit ouder geschat en eerlijk gezegd zou ik dat denk ik ook best wel erg vinden
quote:
Bij mijn begeleiding zitten/zaten ook een aantal mensen met jou studie-achtergrond. Lijkt jou dat iets?quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maatschappelijk werkster...misschien.Laatste jaar, dus ik moet het in juli weten.
Word jij 5 geschat?quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoi
[..]
Ik word altijd jonger geschat. Veel jonger 5 of 10 meestal.
Zit je erg te twijfelen dan?quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maatschappelijk werkster...misschien.Laatste jaar, dus ik moet het in juli weten.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:17 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Duh, je hebt meer de uitstraling van een 28 jarige flirt dan van een 40 jarige die zich begint te interesseren in breien en geraniums.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |