abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91951897
Hallo,

Ik werk nu al een tijdje voor het uitzendbureau randstad en wou graag een paar vakantiedaagje's opnemen. Heb daarom op mijn loonstrook gekeken hoeveel vakantiedagen ik opgespaard zou hebben kom er echter niet uit, heb echt geen flauw idee hoe je het moet bereken. Kan iemand mij aub helpen? Geprobeerd om mijn intercedent te bereiken helaas niet gelukt

http://img253.imageshack.us/i/vakantie.jpg/
  donderdag 27 januari 2011 @ 18:45:52 #2
23428 _Michiel_
Ik ben Tuinstoel fan .o/
pi_91951952
Nou deel dat bedrag door je uurloon en je weet hoeveel uren je vrij kunt nemen.

Stel je verdiend 10 euro per uur, dan kun je dus 51 uur, oftewel 6 dagen en 3 uur vrij nemen.
Mijn IP-adres is 78.249.196.213. Bij misbruik van dit forum kun je mijn provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verleen ik volledige medewerking aan justitie.
pi_91952302
Oh dus je moet gewoon vakantiedagen in geld saldo door je uurloon delen?
pi_91957541
Als uitzendkracht krijg je alleen voor gewerkte uren betaald. Dus dat geld is een reservering die je kan laten uitbetalen als je eens niet gaat werken. Hoeft niet perse een equivalent in uren te zijn, gewoon een bedrag.
  donderdag 27 januari 2011 @ 20:49:03 #5
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_91958155
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 20:37 schreef brulaap112 het volgende:
Als uitzendkracht krijg je alleen voor gewerkte uren betaald. Dus dat geld is een reservering die je kan laten uitbetalen als je eens niet gaat werken. Hoeft niet perse een equivalent in uren te zijn, gewoon een bedrag.
Je zult tcoh echt uren moeten opnemen (officieel). Officieel mag het zelfs pas als je vijf dagen aaneengesloten vrij neemt (voor zover het wettelijke dagen betreft, bovenwettelijke dagen is net anders).
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')