Tetten. Ingesmeerd met olie.quote:
Ja precies, ik zou niet gelijk vol aan de bak gaan hoor. Gewoon ff 2 halve dagen, en dan kijken hoe je je voelt ofzo, maar neem aan dat je werkgever ook wel een ideetje heeft.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zat eerst ook maar eens te denken aan halve dagen, heb ik ook weer een ritme, is nu best wel lastig om dat vol te houden
Ik denk dat hij het idee heeft van meteen vol aan de bakquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:55 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja precies, ik zou niet gelijk vol aan de bak gaan hoor. Gewoon ff 2 halve dagen, en dan kijken hoe je je voelt ofzo, maar neem aan dat je werkgever ook wel een ideetje heeft.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
dat is niet zo heel moeilijk hoor
Oh. Waarom? Geen leuke baas?quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het idee heeft van meteen vol aan de bak![]()
Je denkt aanquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:02 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik vond jou pic anders wel leuk
bij het zien van mijn pic?quote:
Neequote:Op donderdag 27 januari 2011 19:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je denkt aan
[..]
bij het zien van mijn pic?![]()
![]()
Oohw, okequote:Op donderdag 27 januari 2011 19:03 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik zeg alleen dat ik jou pic welvondt.
Dan zou ik zeggen; ik ga gewoon halve dagen werken, want anders kan je straks alsnog weer 2 weken thuiszitten gok ikquote:
Daar ben ik dus ook bang voor en heb ik geen zin inquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:05 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Dan zou ik zeggen; ik ga gewoon halve dagen werken, want anders kan je straks alsnog weer 2 weken thuiszitten gok ik
uh whut?quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij zou haar zelfs volgen tot in de kleedkamer van haar dameshockeyteam![]()
...
vondt?quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:03 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik zeg alleen dat ik jou pic welvondt.
Je weet wel, die geile wijven met die natte poezen.quote:
Moet je ook vooral niet doen, gewoon duidelijk je grenzen aangeven zou ik zeggen.. Als je ziek bent geweest kan je baas je niks maken volgens mij, je moet toch weer rustig kunnen 'reintegreren'?quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daar ben ik dus ook bang voor en heb ik geen zin in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |