quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:42 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha ja het heerscht zoals ze zeggen he
Ja, is idd vervelend, maar sinds ik buikgriep heb gehad valt dit wel mee moet ik zeggenIk kan iig nog normaal functioneren enzo, ook al haal ik om de haverklap mn neus op enzo XD
He bah. Gaat al wel wat beter met je rib dus?quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
Vanmorgen veel last van mijn rib maar nu wel goed
[..]
Eet ze
Veel beter, gelukkig, maar eens overleggen met mijn baas over hoe en wat maandag werkenquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:43 schreef Enfermera het volgende:
[..]
He bah. Gaat al wel wat beter met je rib dus?
[/quote[quote]Op donderdag 27 januari 2011 18:43 schreef Enfermera het volgende:
[..]
He bah. Gaat al wel wat beter met je rib dus?
Haha ja XD Klinkt zo goor haha! Ik was gister op mn werk en dan op zaal bij patiënten heel zachtjes mn neus ophalen (wat niet helpt), dan liep ik later maar ff naar de wc om het ff goed te doenquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
herkenbaar
*snif*snotter*roggel*
Mooi!quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Veel beter, gelukkig, maar eens overleggen met mijn baas over hoe en wat maandag werken
Successssssssssquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:44 schreef LovelyLady het volgende:
oh help... ik ga de jongens naar bed brengenwish me luck
HEEL veel succesquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:44 schreef LovelyLady het volgende:
Veel succes LLquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:44 schreef LovelyLady het volgende:
Ben het thuis zitten nu wel zatquote:
Good luck babequote:Op donderdag 27 januari 2011 18:44 schreef LovelyLady het volgende:
Dat kan ik me voorstellen. Ik heb ooit ruim een jaar zonder werk of dagbesteding gezeten, en daar word je echt niet vrolijk vanquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Veel succes LL![]()
[..]
Ben het thuis zitten nu wel zat
Snap ik en daarom ben ik ook blij dat ik wat werk heb om te doen, bovendien levert het ook nog wat opquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen. Ik heb ooit ruim een jaar zonder werk of dagbesteding gezeten, en daar word je echt niet vrolijk van
Haha ja dat zal welquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Veel succes LL![]()
[..]
Ben het thuis zitten nu wel zat
Hij zou haar zelfs volgen tot in de kleedkamer van haar dameshockeyteamquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij doet zeker alles om een vrouw te behagen
Dat heb ik vandaag ook al opquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:51 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik had stamppot boerenkool met worst.
Nou, das lang johquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
En dat terwijl ik nu bijna 2 weken thuis zit
Oooohquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:52 schreef pgrferrari het volgende:
Ik wil ook werken
Had gister een mail naar Hornbach gestuurt omdat ik nog niks gehoort had.
Krijg ik vandaag mail terug en zeggen ze dat ik opnieuw moet solliciteren omdat ze mijn cv niet ontvangen hadden.
Ik had hem fucking al 1x opnieuw gestuurt!![]()
Daar kijken ze nog geen eens naar
Ik zat eerst ook maar eens te denken aan halve dagen, heb ik ook weer een ritme, is nu best wel lastig om dat vol te houdenquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:52 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nou, das lang johPff. Maar lekker dat je binnenkort weer aan de slag kan, waarschijnlijk! Zal niet gelijk volle dagen zijn, maar dan heb je iig wat te doen he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |