Ik vraag niks, ik sla je nietquote:
Kijk maar eens goedquote:
Daar heb ik dus ook last van, hier is het alleen nog wat meerquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, ja ik post vooral veel in de avonduren. Wel 100 per avond vaak. Maar soms ook overdag, die dagen wil ik weleens over de 200 gaan
Ik zie het niet hoor.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kijk maar eens goed
[..]
Daar heb ik dus ook last van, hier is het alleen nog wat meer
Komt wel goedquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:04 schreef Trevland het volgende:
Wat een moeite moet je doen om even msn op een laptop met vista te installeren
Goedzoquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het mij eindelijk gelukt is
*hele diepe zucht
Leg het eens uitquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
En wat moet jij met een boterbal?
Ghihiquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:58 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
XD![]()
Kijk eens in mijn fobo dan
Welkom bij Microsoft meukquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:04 schreef Trevland het volgende:
Wat een moeite moet je doen om even msn op een laptop met vista te installeren
Je bent ook al bekend met die term.quote:
Ik ben als ik het goed heb alleen op 1 januari over de 300 posts gegaan. Ik kan denk ik gewoon niet de hele dag op FOK zitten, moet ook soms lezen en puzzelen, als het me al lukt om uit bed te blijven..quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kijk maar eens goed
[..]
Daar heb ik dus ook last van, hier is het alleen nog wat meer
Laten wij eens even kijkenquote:
Heb een ict opleiding gedaan en heb niveau 3 medewerker beheerquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:09 schreef Solique het volgende:
[..]
Je bent ook al bekend met die term.
Haha, bekende term op ict opleidingen inderdaad.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb een ict opleiding gedaan en heb niveau 3 medewerker beheertoen had ik het er mee gehad en ben de mediakant maar in gegaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |