Uhmm, ik ben niet gay nee ;-) en ze heeft een tijd terug ook een vriend gehad, en toen veranderde er niks aan de gesprekken of manier van omgaan.. en het is gewoon een super goede vriendin, niet "het" vriendinnetje..quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:17 schreef Seam het volgende:
Ze vind je waarschijnlijk gay? Of ze heeft een leuke jongen gevonden, of ze vind je een vriend.
Waarom vraag je haar niet wat er aan de bizzle is danquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:20 schreef icckk het volgende:
[..]
Uhmm, ik ben niet gay nee ;-) en ze heeft een tijd terug ook een vriend gehad, en toen veranderde er niks aan de gesprekken of manier van omgaan.. en het is gewoon een super goede vriendin, niet "het" vriendinnetje..
dan zegt ze: "Niks hoezo?"quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:21 schreef Seam het volgende:
[..]
Waarom vraag je haar niet wat er aan de bizzle is dan?
Dit dus, en je kan het nog wel proberen maar de kans dat je daaruit komt is minder dan 1% (en pas na meerdere jaren aan dezelfde chick vast blijven hangen).quote:
Ik heb net een stuk gelezen over "de friendzone"quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:27 schreef mrhaas het volgende:
vrouwen zijn nou eenmaal rare wezens.. Maar heb je toen je vroeg of er wat aan de hand was, ook gezegt dat je vind dat ze zich ineens zo plotseling anders gedraagd?
Maarjah als er wel wat is, zeggen mensen vaak ook niks...
Misschien gewoon laten gaan, niemand is verplicht om druk antwoord te geven etc. bezig met andere dingen. Vooral msn.
Die meid dumpen en een nieuwe zoekenquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:30 schreef icckk het volgende:
[..]
Ik heb net een stuk gelezen over "de friendzone"
Hier kan ik me voor een groot deel goed in vinden...
De volgende vraag:
HOE KOM JE UIT DIT VERDOMDE CIRCUS!
maar dat is het probleemquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:34 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Die meid dumpen en een nieuwe zoeken
Maarjah als er wel wat is, zeggen vrouwen vaak ook niks...quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:27 schreef mrhaas het volgende:
Maarjah als er wel wat is, zeggen mensen vaak ook niks...
Lees de replies van de TS nog eens goed.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:36 schreef Daniel1976 het volgende:
Wat nou friendzone?
Wat heeft dat er nou weer mee te maken?
TS wil toch verder niets van d'r
i don't know anymorequote:Op donderdag 27 januari 2011 18:52 schreef Tja..1986 het volgende:
Ik dacht dat je geen relatie met haar wilde. Wat is het nou?
Je praat echt peop.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:00 schreef icckk het volgende:
Nou oke,
ik ben niet verliefd op haar...
Maar het best is om nooit meer met haar om te gaan...
alleen DAT is nou net zo moeilijk..
ik weet dat dat voor mij het beste is... maarja
weet ik,quote:
We snappen je probleem niet eens, snap je het zelf wel?quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:26 schreef icckk het volgende:
[..]
weet ik,
maar ik heb een probleem, en ik dacht misschien zijn er mensen die mij wél willen/kunnen helpen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |