abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91947153
Vorige topic: [Adoptie] Waar blijft die ooievaar nou...?

quote:
Laatste reactie was van NanKing

Even gecopy paste van een ander topic van mij
k heb wel vragen over adoptie.

Mijn vriendin en ik willen graag kinderen in de toekomst maar we zijn er niet 100 % over uit hoe. Een van de opties is uiteraard adoptie.

Mijn grootste bezwaar tegen adoptie is 'je koopt je kindje'. Daarintegen bied je het kind wel een betere toekomst dan dat het waarschijnlijk gekregen had.
Mijn angsten zijn, hoe moeilijk het kind het er mee zal krijgen, hoeveel het zal verlangen zijn/haar roots,hoeveel het kind zal missen als het niet weet waar 't vandaan komt.

Zijn er hier mensen die geadopteerd zijn,of heb je zelf een kindje geadopteerd deel je ervaringen hier.

Ter aanvulling, is adoptie alleen iets voor de elite? Aangezien het vrij veel geld kost.
Het vorige topic liep wel aardig, daarnaast zou ik er ook graag over meepraten dus vandaar een nieuw deel.

Wij doen al een aantal jaar IVF, hebben nog wel een cryo en een poging te gaan maar beginnen medio februari aan de VIA-cursus.. Ik ben erg nieuwsgierig naar ervaringen van anderen die dit traject hebben gedaan of er nog mee bezig zijn. Sowieso zijn er nog aanbevelingen/tips die interessant kunnen zijn?

Anyway, ik hoop dat er weer wat mensen zich in het gesprek mengen..
Quo vadis?
pi_91947287
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_91947377
Oei compleet gemist.. Hoe verwijder ik deze? Ennuh excuses uiteraard..
Quo vadis?
pi_91947501
Ik heb het gemeld in het FB topic dus een mod zal er wel een slotje op plaatsen :s)
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_91947693
Ok top en dank dat je me er op gewezen hebt..
Quo vadis?
  donderdag 27 januari 2011 @ 17:10:32 #6
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_91948017
Slotje, verder in de andere. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')