Mijn pistache ijs ervaring probeer ik altijd zo veel mogelijk onder de mensen te brengen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wel sympathiek dat je dat even speciaal kwam melden.
Misschien heeft SIRE wel interesse.quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:25 schreef TwztId het volgende:
[..]
Mijn pistache ijs ervaring probeer ik altijd zo veel mogelijk onder de mensen te brengen.
Honneponquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Twee zoekende mensen vinden elkaar altijd. Zelfs op het station van Kopenhagen.
Gaat goedkomen honnepon.
Grazie!quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:25 schreef TwztId het volgende:
Mijn pistache ijs ervaring probeer ik altijd zo veel mogelijk onder de mensen te brengen.
Vind je 't geen prachtwoord dan?quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Honnepon![]()
Het is gewoon onschuldig thee drinken hoor![]()
Geen idee wat jij je in je hoofd haalt allemaal
ik marsepeintaartquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:26 schreef Kluts het volgende:
Ik kreeg vroeger op mijn verjaardag ipv gewone taart ook altijd ijstaart, omdat ik dat veul lekkerder vond.
Ook al ben ik jarig in november.
Als dat geen neuken wordt.quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Honnepon![]()
Absoluut nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vind je 't geen prachtwoord dan?
quote:
Boterbloempje doet het altijd wel goed.quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh. Nou. Dan geen honnepon.
Boterbloempjequote:Op donderdag 27 januari 2011 16:30 schreef TwztId het volgende:
[..]
Boterbloempje doet het altijd wel goed.
Je negerneus natuurlijk!quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:33 schreef Watertornado het volgende:
Nou ben ik wel benieuwd waar al die piepols mij direct aan herkennen.
Combinerenquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:34 schreef Kreator het volgende:
Ik ga of zo kotsen, of ik heb honger.
Je bent gewoon alvast aan het scouten voor potentiėle fuckbuddiesquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Honnepon![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |