Geen idee. Ik hoop het.quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar had hij vroeger geen last van dan? Hebben jullie hem dat aangepraat?
Ik dacht even dat je zou gaan zeggen: 'het vrouwelijke type'quote:
Misschien dat ik voor Air een uitzondering maak.quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:47 schreef MissMSX het volgende:
Ik dacht even dat je zou gaan zeggen: 'het vrouwelijke type'
Het enige vrouwelijke aan hem is zijn gebrek aan rughaarquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Misschien dat ik voor Air een uitzondering maak.
Evil hoorquote:
Wtfquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat valt best mee HW. Jij bent best een leuke man.
Oh, je epileert hem dus regelmatig?quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:48 schreef MissMSX het volgende:
Het enige vrouwelijke aan hem is zijn gebrek aan rughaar
Jij zit gewoon haar posts te edittenquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wtfwie heeft het account van Kluts gehacked?
.
en dan steeds voor je stoppen zodat je om de auto heen moet lopenquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Evil hoor![]()
Al zie ik jou er wel voor in staat dat je naast ons komt rijden als wij aan het lopen zijn
quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wtfwie heeft het account van Kluts gehacked?
.
Ach ja, dat verschilt per keer, als jij online bent luister ik idd voornamelijk rock en metalquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, het is alleen zo jammer dat je van die kutmuziek luistert.
Ik voel de liefde manquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:51 schreef rival het volgende:
[..]
en dan steeds voor je stoppen zodat je om de auto heen moet lopen
Ik maakte nu gewoon een grapje. Zelfs op muziekgebied hebben wij wel overeenkomsten.quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach ja, dat verschilt per keer, als jij online bent luister ik idd voornamelijk rock en metal.
Sinds vandaagquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Sinds wanneer zit je in de FP Redactie eigenlijk?
Ja, ik ook, maar dat kwam niet zo goed over geloof ikquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik maakte nu gewoon een grapje. Zelfs op muziekgebied hebben wij wel overeenkomsten.
Daar hebben we ook vaker last van.quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik ook, maar dat kwam niet zo goed over geloof ik.
welke?quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sinds vandaag.
Heb een review geschreven, maar kijken of ze het wat vinden, anders was het een one-day-tag.
Heb je ook nog een vernietigend Krea-rapport?quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:53 schreef Kluts het volgende:
Maar feitosa vind ik gewoon zo'n typisch voorbeeld van een macho die probeert uit te stralen dat hij God's gift to women is. Daarbij is hij dodelijk vermoeiend met zijn semi-stoere verhalen waarmee hij probeert indruk te maken. Ik heb ooit eens tegenover hem gezeten op een meet.
Hij maakte toen ik voor hem liep nog een opmerking over mijn kont waar ik ook niet zo aardig op reageerde weet ik nog.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:50 schreef Techno het volgende:
[..]
Oh, je epileert hem dus regelmatig?
Ach ja, moet kunnen zo op zijn tijdquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daar hebben we ook vaker last van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |