God neequote:Op donderdag 27 januari 2011 16:30 schreef TwztId het volgende:
[..]
Boterbloempje doet het altijd wel goed.
Ghehequote:
Poepie.quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
God nee![]()
Sowieso die ouderwetse koosnaampjes![]()
Duifje, dolfijntje
Werters Originals kreeg ik vroeger altijd van me opa, als ik ze nu eet ga ik over me nekquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:35 schreef rival het volgende:
[..]
zo kocht ik laatst boterSnoepjes... zag ze liggen en moest ze hebben want die vond ik vroeger altijd zo lekker!!
vroeger ja
Scheetje, poppetjequote:Op donderdag 27 januari 2011 16:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
God nee![]()
Duifje, dolfijntje
Jij bent een bitch?quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:35 schreef rival het volgende:
[..]
zo kocht ik laatst boterSnoepjes... zag ze liggen en moest ze hebben want die vond ik vroeger altijd zo lekker!!
vroeger ja
Ook zo 1 jaquote:
Ja, precies. Tegenwoordig is het gewoon: psssttttt... kkhoer.quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:35 schreef Huppelmuts het volgende:
God nee![]()
Duifje, dolfijntje
die vind ik nog wel lekkerquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:36 schreef TwztId het volgende:
[..]
Werters Originals kreeg ik vroeger altijd van me opa, als ik ze nu eet ga ik over me nek
Poppetje vind ik niet zo erg. Wel schattig. :quote:
Hellooo, puppet!quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Poppetje vind ik niet zo erg. Wel schattig. :
GA BIER HALEN TEEF!quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:37 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, precies. Tegenwoordig is het gewoon: psssttttt... kkhoer.
Nee, maar dan kun je net zo goed meteen sperma-emmer zeggenquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als je "barbie" zegt is het opeens weer niet goed.
Tenzij je Ken heet natuurlijk.quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:38 schreef Watertornado het volgende:
Als je "barbie" zegt is het opeens weer niet goed.
Spermacontainerquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, maar dan kun je net zo goed meteen sperma-emmer zeggen
Dat had ik moeten weten.quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:40 schreef Techno het volgende:
[..]
Vlindertje. Maar dan in het Italiaans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |