Millencolin komt binnenkort ook in de melkweg. 23 maart geloof ik.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:55 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja dat is het enige waardoor ik twijfel
en Anberlin is ook wel een tof bandje
Ja ik heb wel opgezocht hoe en wat, maar ik weet niet al z`n dingetjes... Waarom word er hier al 3 topics blijkbaar over Braddie gepraat?quote:
/insert facepalmquote:
Serieus gast, als je zo mee wil praten, primaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:57 schreef C-lebrity het volgende:
[..]
Ja ik heb wel opgezocht hoe en wat, maar ik weet niet al z`n dingetjes... Waarom word er hier al 3 topics blijkbaar over Braddie gepraat?
Hij spullen aan voor onzin bedragen(Gitaar van nieuw 699 voor 700euro gebruikt juist....) en hij had hier blijkbaar wat vragmenten geplaadst..
Ook maar ffi n de gaten houden, in maart ook naar Rise Againstquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:57 schreef brother52 het volgende:
[..]
Millencolin komt binnenkort ook in de melkweg. 23 maart geloof ik.
Geef het maar op Braddie. Je had je nick beter moeten kiezen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:57 schreef C-lebrity het volgende:
[..]
Ja ik heb wel opgezocht hoe en wat, maar ik weet niet al z`n dingetjes... Waarom word er hier al 3 topics blijkbaar over Braddie gepraat?
Hij spullen aan voor onzin bedragen(Gitaar van nieuw 699 voor 700euro gebruikt juist....) en hij had hier blijkbaar wat vragmenten geplaadst..
En dat, een nummer van Queen kiezen is dan niet je meest geniale keuzequote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:58 schreef brother52 het volgende:
[..]
Geef het maar op Braddie. Je had je nick beter moeten kiezen.
Herstel...23 april.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:58 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ook maar ffi n de gaten houden, in maart ook naar Rise Against
Ik wil best normaal nederlands praten maar ik ben een beetje dyslekties.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:58 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Serieus gast, als je zo mee wil praten, prima
Maar typ wel in normaal Nederlands.
Mag wel hoorquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:03 schreef TeleluvR het volgende:
Waar kun je kloons melden, want dat mag helemaal niet!
[/NSB off]
Het is het enige nummer van queen wat ik leuk vind, samen met die ene met gaga..quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:00 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
En dat, een nummer van Queen kiezen is dan niet je meest geniale keuze
JA? Dan wil ik een Braddie kloon en een Braddie slowchat-kanaal!quote:
Dat heeft níks te maken met de manier waarop jij typt dus geen kut excuus gebruik.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:04 schreef C-lebrity het volgende:
[..]
Ik wil best normaal nederlands praten maar ik ben een beetje dyslekties.
Rise Againstquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:58 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:58 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Prima toch, dat volume kan jezelf ook wel nog omhoog boosten met het nabewerkten.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:10 schreef Ace-of-Spades het volgende:
Hoe is 't volume bij jullie, dit is echt met alles vol open in PODFarm en Live Lite (wel zonder plectrum overigens)
http://soundcloud.com/ace-of-spades2/0005-1-audio
het ene moment word ik voor braddie uitgemaakt, en het andere moment wort ik weer beldigt.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:06 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat heeft níks te maken met de manier waarop jij typt dus geen kut excuus gebruik.
Klopt. Ik vond gelukkig nog 'n +18dB knopje in P.F.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:12 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Prima toch, dat volume kan jezelf ook wel nog omhoog boosten met het nabewerkten.
Ja, dat is leuk hequote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:16 schreef blckbb het volgende:
![]()
BRADDIE HELD
![]()
Terug zijn en je voordoen als dyslect
Ik hou van je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |